Žebříčky

Nejlepší erotické filmy

Erotický film je jeden z mnoha filmových žánrů. V erotickém filmu můžeme často vidět záběry zachycující vzrušivé podněty herců a jejich intimní partie. Erotický žánr má blízko k pornografickému filmovému žánru ale erotika zde hraje jinou roli. Rozdíl mezi erotikou a pornografií je často subjektivní a může se lišit v závislosti na kulturním kontextu a osobním vnímání.

Přesto lze identifikovat několik klíčových rozdílů:

1. Naznačuje sexuální témata spíše než je přímo zobrazuje

2. Může zobrazovat nahotu, ale vyhýbá se detailním záběrům genitálií

3. Zaměřuje se na vytvoření sexuálního napětí a atmosféry

Nejslavnější erotická scéna

Jednou z nejslavnějšísch scén je scéna z filmu Základní instinkt (1992). Konkrétně jde o ikonickou scénu výslechu, ve které postava Sharon Stone (Catherine Tramell) provokativně přehodí nohu přes nohu, což odhalí, že nemá spodní prádlo. Tato scéna se stala okamžitě legendární a dodnes je předmětem debat, parodií a analýz.

Je to scéna, která nejen šokovala, ale také pomohla redefinovat hranice toho, co je možné zobrazit v hollywoodském filmu, a upevnila status filmu jako jedné z nejslavnějších erotických krimi dramat všech dob.


  1. Základní instinkt
    Základní instinkt (1992)
    • VOYO
    Krví, stříkající z těla vražděného partnera, končí milování jedné dvojice. Detektiva Nicka Currana a jeho partnera Guse čeká výslech milenky oběti - úspěšné spisovatelky Catheriny Tramellové. Vystudovaná psycholožka, chodící zásadně bez spodního prádla, si pohrává s celým policejním oddělením. Vyjde najevo, že ve své poslední knize detailně popsala stejnou vraždu. Objevují se její prapodivné milostné vztahy k mužům i ženám. Psychologickou stránku zločinu se Nickovi snaží rozkrýt policejní psychiatrička a detektivova bývalá milenka Beth Garnerová. Nick zjišťuje podivné shody mezi náměty Catherininých knih a osobami, s nimiž se spisovatelka stýká. Téměř každý v jejím okolí má co do činění s vraždami či náhodnými úmrtími svých rodinných příslušníků. Detektiv je Catherinou stále více přitahován a stává se jejím milencem. Dívka vyšťourala v jeho minulosti věci, o nichž doufal že zůstanou navěky pohřbeny v policejních spisech - včetně nešťastného zastřelení nevinných osob při jedné akci. Navíc mu oznámila, že její nový román bude o detektivovi, který se zamiluje do své budoucí vražedkyně. Jde do tuhého. Nick se nemíní vzdát, ani když jeho vinou zkrachuje policejní akce a on je zbaven práce na případu. Ke všemu je zavražděn Curranův parťák Gus. Detektiv chce za každou cenu vyluštit propletenec psychopatů, lesbiček a vrahů, aby našel odpověď na otázku, kdo a proč vraždil...
    81%
    Krví, stříkající z těla vražděného partnera, končí milování jedné dvojice. Detektiva Nicka Currana a jeho partnera Guse čeká výslech milenky oběti - úspěšné spisovatelky Catheriny Tramellové. Vystudovaná psycholožka, chodící zásadně bez spodního prádla, si pohrává s celým policejním oddělením. Vyjde najevo, že ve své poslední knize detailně popsala stejnou vraždu. Objevují se její prapodivné milostné vztahy k mužům i ženám. Psychologickou stránku zločinu se Nickovi snaží rozkrýt policejní psychiatrička a detektivova bývalá milenka Beth Garnerová. Nick zjišťuje podivné shody mezi náměty Catherininých knih a osobami, s nimiž se spisovatelka stýká. Téměř každý v jejím okolí má co do činění s vraždami či náhodnými úmrtími svých rodinných příslušníků. Detektiv je Catherinou stále více přitahován a stává se jejím milencem. Dívka vyšťourala v jeho minulosti věci, o nichž doufal že zůstanou navěky pohřbeny v policejních spisech - včetně nešťastného zastřelení nevinných osob při jedné akci. Navíc mu oznámila, že její nový román bude o detektivovi, který se zamiluje do své budoucí vražedkyně. Jde do tuhého. Nick se nemíní vzdát, ani když jeho vinou zkrachuje policejní akce a on je zbaven práce na případu. Ke všemu je zavražděn Curranův parťák Gus. Detektiv chce za každou cenu vyluštit propletenec psychopatů, lesbiček a vrahů, aby našel odpověď na otázku, kdo a proč vraždil...
    201
  2. Spalující touha
    Spalující touha (1999)
    • Google Play
    • iTunes
    Spalující touha (Eyes Wide Shut) je americko-britské drama volně inspirované dílem Snové novely od Arthura Schnitzlera. Hlavní hrdinou příběhu je William Harford, ženatý lékař, který se poté, co mu manželka Alice sdělí své sexuální fantazie, vydá do města vstříc vlastnímu sexuálnímu dobrodružství. Po několika ne příliš zdařilých pokusech mu starý přítel Nick prozradí, že musí na záhadných lechtivých večírcích hrát na piano s páskou přes oči. Všichni přítomní muži jsou v kostýmech, tváře schované za maskou, zatímco ženy jsou všechny mladé a krásné. William si tedy sežene odpovídající kostým a na party zamíří. Ihned o příchodu ho ale někdo pozná a varuje ho, že je ve velkém nebezpečí, William neposlechne a záhy zjišťuje, že ona hrozba je vskutku reálná a zlověstná...
    80%
    Spalující touha (Eyes Wide Shut) je americko-britské drama volně inspirované dílem Snové novely od Arthura Schnitzlera. Hlavní hrdinou příběhu je William Harford, ženatý lékař, který se poté, co mu manželka Alice sdělí své sexuální fantazie, vydá do města vstříc vlastnímu sexuálnímu dobrodružství. Po několika ne příliš zdařilých pokusech mu starý přítel Nick prozradí, že musí na záhadných lechtivých večírcích hrát na piano s páskou přes oči. Všichni přítomní muži jsou v kostýmech, tváře schované za maskou, zatímco ženy jsou všechny mladé a krásné. William si tedy sežene odpovídající kostým a na party zamíří. Ihned o příchodu ho ale někdo pozná a varuje ho, že je ve velkém nebezpečí, William neposlechne a záhy zjišťuje, že ona hrozba je vskutku reálná a zlověstná...
    202
  3. Hříšné noci
    Hříšné noci (1997)
    • Google Play
    • iTunes

    Každý má pro něco vlohy. Pohled do zákulisí kalifornského pornoprůmyslu 70. let v americkém filmu.
    Režisér Paul Thomas Anderson (nar. 1970) patří k nejzajímavějším tvůrcům současného amerického filmu. Rázem na sebe upozornil svým druhým celovečerním filmem Hříšné noci (1997), v němž zobrazil zákulisí filmového pornoprůmyslu v 70. letech, jehož centrem bylo kalifornské San Fernando Valley. Hrdinou příběhu, inspirovaného skutečnou postavou pornoherce Johna Holmese, je mladík Eddie Adams, který se díky mimořádným fyzickým předpokladům stává oblíbenou hvězdou pornografických filmů pod uměleckým jménem Dirk Diggler. Jako chráněnec režiséra Jacka Hornera (Burt Reynolds) a jeho milenky a hlavní představitelky Amber (Julianne Mooreová) stoupá na žebříčku popularity až k závratným výšinám, aby se díky nezřízenému životu s drogami a alkoholem stejně rychle zase propadl na dno... Anderson pojednává choulostivé téma s překvapivou filmařskou vyzrálostí i porozuměním pro své postavy, pro něž sex už nepředstavuje téměř žádné vzrušení, ale jen tvrdou práci. Jeho pohled na "zlaté období" pornoprůmyslu, kdy se ještě natáčelo na 35 mm materiál (video se teprve začínalo prosazovat) a nejproslulejší díla žánru, jako např. Hluboké hrdlo, se promítala v legitimních kinech, je zbaven nánosu zbytečné nostalgie a zachovává si humorný nadhled. Z mnoha ocenění, jež snímek získal, připomínáme oscarové nominace za Andersonův původní scénář a za vedlejší herecké výkony Burta Reynoldse a Julianne Mooreové, kteří ještě obdrželi ceny Národní společnosti filmových kritiků a Asociace losangeleských filmových kritiků.

    78%

    Každý má pro něco vlohy. Pohled do zákulisí kalifornského pornoprůmyslu 70. let v americkém filmu.
    Režisér Paul Thomas Anderson (nar. 1970) patří k nejzajímavějším tvůrcům současného amerického filmu. Rázem na sebe upozornil svým druhým celovečerním filmem Hříšné noci (1997), v němž zobrazil zákulisí filmového pornoprůmyslu v 70. letech, jehož centrem bylo kalifornské San Fernando Valley. Hrdinou příběhu, inspirovaného skutečnou postavou pornoherce Johna Holmese, je mladík Eddie Adams, který se díky mimořádným fyzickým předpokladům stává oblíbenou hvězdou pornografických filmů pod uměleckým jménem Dirk Diggler. Jako chráněnec režiséra Jacka Hornera (Burt Reynolds) a jeho milenky a hlavní představitelky Amber (Julianne Mooreová) stoupá na žebříčku popularity až k závratným výšinám, aby se díky nezřízenému životu s drogami a alkoholem stejně rychle zase propadl na dno... Anderson pojednává choulostivé téma s překvapivou filmařskou vyzrálostí i porozuměním pro své postavy, pro něž sex už nepředstavuje téměř žádné vzrušení, ale jen tvrdou práci. Jeho pohled na "zlaté období" pornoprůmyslu, kdy se ještě natáčelo na 35 mm materiál (video se teprve začínalo prosazovat) a nejproslulejší díla žánru, jako např. Hluboké hrdlo, se promítala v legitimních kinech, je zbaven nánosu zbytečné nostalgie a zachovává si humorný nadhled. Z mnoha ocenění, jež snímek získal, připomínáme oscarové nominace za Andersonův původní scénář a za vedlejší herecké výkony Burta Reynoldse a Julianne Mooreové, kteří ještě obdrželi ceny Národní společnosti filmových kritiků a Asociace losangeleských filmových kritiků.

    203
  4. Kinobox - mobilní aplikace

    Stáhněte si mobilní aplikaci Kinobox4.6 z 500+ hodnocení4.6 (500+ hodnocení)

    ZDARMA
  5. 204
  6. Hořký měsíc
    Hořký měsíc (1992)
    Po úspěšném kriminálním thrilleru FRANTIC natočil Roman Polanski další "pařížský" film - erotické drama podle knihy Pascala Brucknera Hořký měsíc. Ve středu jeho pozornosti se opět ocitají cizinci, vykořenění ze svého prostředí a prožívající nečekaně intenzivní a destruktivní citovou lekci. Mladý britský manželský pár, Nigel a Fiona Dobsonovi, se na cestě lodí seznámí s krásnou francouzskou tanečnicí Mimi a jejím starším invalidním americkým manželem Oscarem. Invalida vycítí mladíkův zájem o jeho manželku a po několik večerů mu vypráví šokující příběh jejich trýznivého vztahu. Oscar žil v Paříži, kde se nepříliš úspěšně pokoušel o spisovatelskou dráhu. Se servírkou Mimi prožil vášnivou romanci; po nějaké době se však dívky přesytil a musel vynaložit všechen svůj cynismus a krutost, aby se jí zbavil. Mimi se mu však krutě pomstila a připoutala ho k sobě navždy. Pár je nyní spojen poutem nenávisti a zmarněné lásky až za hrob. Setkání s podivnou dvojicí odhaluje dlouholetou manželskou krizi mladého páru, žijícího ve zdánlivém klidu jen proto, že nikdy neprošel milostným "rájem ani peklem". Frustrovaná, poddajná Fiona je však žárlivostí vyprovokována ke vzpouře proti svému citově pohodlnému, chladnému manželovi; katastrofa je stejně bouřlivá jako předchozí zdánlivý klid. Polanského pesimistická vize vypovídá o odvěké přitažlivosti mužského a ženského principu; ale muži a ženy neprožívají věci totožně (měsíc na obloze je pro Oscara sladký, pro Mimi však hořký) a mnohdy se míjejí. Jakýkoli dlouhodobý závazný vztah je podle tvůrce odsouzen ke krachu, jenž může mít v nejlepším případě podobu trpké a chladné "tiché dohody" (Dobsonovi), v nejhorším však skutečného pekla na Zemi (Mimi a Oscar). Stylově vytříbené drama jako vždy u Polanského popisuje zběsilý "balet citů" hrdinů s chladným, místy sarkastickým odstupem. Téma i atraktivní, avšak nikoli samoúčelné erotické scény se sadomasochistickým nádechem pravděpodobně zajistí jinak poněkud tezovitému snímku divácký ohlas.
    76%
    Po úspěšném kriminálním thrilleru FRANTIC natočil Roman Polanski další "pařížský" film - erotické drama podle knihy Pascala Brucknera Hořký měsíc. Ve středu jeho pozornosti se opět ocitají cizinci, vykořenění ze svého prostředí a prožívající nečekaně intenzivní a destruktivní citovou lekci. Mladý britský manželský pár, Nigel a Fiona Dobsonovi, se na cestě lodí seznámí s krásnou francouzskou tanečnicí Mimi a jejím starším invalidním americkým manželem Oscarem. Invalida vycítí mladíkův zájem o jeho manželku a po několik večerů mu vypráví šokující příběh jejich trýznivého vztahu. Oscar žil v Paříži, kde se nepříliš úspěšně pokoušel o spisovatelskou dráhu. Se servírkou Mimi prožil vášnivou romanci; po nějaké době se však dívky přesytil a musel vynaložit všechen svůj cynismus a krutost, aby se jí zbavil. Mimi se mu však krutě pomstila a připoutala ho k sobě navždy. Pár je nyní spojen poutem nenávisti a zmarněné lásky až za hrob. Setkání s podivnou dvojicí odhaluje dlouholetou manželskou krizi mladého páru, žijícího ve zdánlivém klidu jen proto, že nikdy neprošel milostným "rájem ani peklem". Frustrovaná, poddajná Fiona je však žárlivostí vyprovokována ke vzpouře proti svému citově pohodlnému, chladnému manželovi; katastrofa je stejně bouřlivá jako předchozí zdánlivý klid. Polanského pesimistická vize vypovídá o odvěké přitažlivosti mužského a ženského principu; ale muži a ženy neprožívají věci totožně (měsíc na obloze je pro Oscara sladký, pro Mimi však hořký) a mnohdy se míjejí. Jakýkoli dlouhodobý závazný vztah je podle tvůrce odsouzen ke krachu, jenž může mít v nejlepším případě podobu trpké a chladné "tiché dohody" (Dobsonovi), v nejhorším však skutečného pekla na Zemi (Mimi a Oscar). Stylově vytříbené drama jako vždy u Polanského popisuje zběsilý "balet citů" hrdinů s chladným, místy sarkastickým odstupem. Téma i atraktivní, avšak nikoli samoúčelné erotické scény se sadomasochistickým nádechem pravděpodobně zajistí jinak poněkud tezovitému snímku divácký ohlas.
    205
  7. Mlčení
    Mlčení (1963)
    • Edison
    Ve třetím díle komorní trilogie nazvaném MLČENÍ v němž Bůh nejen mlčí, ale zcela "absentuje", zkoumá Bergman duševní a citovou krizi dvou sester: intelektuálky Ester a živočišné Anny, které se octnou ve fiktivní zemi v předválečném stavu. V intimním vhledu do jejich napjatého vztahu a tíživé osamělosti ve dvou se obnažuje jako diagnostický příznak i narušená sexualita. Tři proslavené erotické scény na svou dobu odvážně odtabuizované vyvolaly skandální reakci a vedly dokonce k obvinění režiséra z pornografie. Umělecký výraz byl tehdy při uvedení filmu lehce zastíněn diváckým "voyeurským" zážitkem. Pro Bergmana sex v MLČENÍ představoval sféru, v níž se zrcadlilo odcizení v mezilidských vztazích.
    Žánry:DramaErotickýLGBTQ+
    75%
    Ve třetím díle komorní trilogie nazvaném MLČENÍ v němž Bůh nejen mlčí, ale zcela "absentuje", zkoumá Bergman duševní a citovou krizi dvou sester: intelektuálky Ester a živočišné Anny, které se octnou ve fiktivní zemi v předválečném stavu. V intimním vhledu do jejich napjatého vztahu a tíživé osamělosti ve dvou se obnažuje jako diagnostický příznak i narušená sexualita. Tři proslavené erotické scény na svou dobu odvážně odtabuizované vyvolaly skandální reakci a vedly dokonce k obvinění režiséra z pornografie. Umělecký výraz byl tehdy při uvedení filmu lehce zastíněn diváckým "voyeurským" zážitkem. Pro Bergmana sex v MLČENÍ představoval sféru, v níž se zrcadlilo odcizení v mezilidských vztazích.
    Žánry:DramaErotickýLGBTQ+
    206
  8. Touha, opatrnost
    Touha, opatrnost (2007)
    • Google Play
    Film se obrací do historie východní Asie a obsahuje akční sekvence, romantiku i erotiku. Odehrává se v Šanghaji během druhé světové války. Odbojová skupina naplánuje vraždu tamějšího bosse, japonského kolaboranta Yee, kterou má provést mladičká Wang Jiazhi. Jakmile se ale celý podnik rozjede, uskutečnit vraždu není tak snadné. Yee i Wang upadají do tajuplného vztahu, kde jeden nemůže mít druhého a přesto bez sebe nemohou být… V hlavních rolích se představí asijská superhvězda Tony Leung (Stvořeni pro lásku, Hard Boiled, Volavka ad.) a mladá čínská herečka a režisérka Tang Wei. Postavu manželky pana Yee ztvárnila čínská herečka a režisérka Joan Chen, kterou diváci znají z množství západních produkcí (např. Poslední císař).
    Režie:Ang Lee
    72%
    Film se obrací do historie východní Asie a obsahuje akční sekvence, romantiku i erotiku. Odehrává se v Šanghaji během druhé světové války. Odbojová skupina naplánuje vraždu tamějšího bosse, japonského kolaboranta Yee, kterou má provést mladičká Wang Jiazhi. Jakmile se ale celý podnik rozjede, uskutečnit vraždu není tak snadné. Yee i Wang upadají do tajuplného vztahu, kde jeden nemůže mít druhého a přesto bez sebe nemohou být… V hlavních rolích se představí asijská superhvězda Tony Leung (Stvořeni pro lásku, Hard Boiled, Volavka ad.) a mladá čínská herečka a režisérka Tang Wei. Postavu manželky pana Yee ztvárnila čínská herečka a režisérka Joan Chen, kterou diváci znají z množství západních produkcí (např. Poslední císař).
    Režie:Ang Lee
    207
  9. Lolita
    Lolita (1997)

    Píše se rok 1947 a čtyřicetiletý anglický profesor Humbert Humbert přijíždí do USA učit na univerzitě. Když si pronajímá pokoj v domě Charlotte Hazeové, spatří v zahradě majitelčinu dvanáctiletou dceru Lolitu. Zjišťuje, že potkal svou osudovou lásku a je ochoten udělat vše proto, aby byl Lolitě stále nablízku.Využije lásky Lolitiny matky, a přestože ji nesnáší, ožení se s ní. Vztah Lolity a Humberta se naplno rozvine - Humbert Lolitě zatají smrt matky a odstartuje s ní divokou cestu Spojenými státy. Po celý čas jsou sledováni. Po dvou letech Lolita Humberta nečekaně opouští... Příběh graduje. Hluboká žárlivost a pocit viny z nevhodné lásky začnou Humberta měnit v psychicky labilní trosku...

    71%

    Píše se rok 1947 a čtyřicetiletý anglický profesor Humbert Humbert přijíždí do USA učit na univerzitě. Když si pronajímá pokoj v domě Charlotte Hazeové, spatří v zahradě majitelčinu dvanáctiletou dceru Lolitu. Zjišťuje, že potkal svou osudovou lásku a je ochoten udělat vše proto, aby byl Lolitě stále nablízku.Využije lásky Lolitiny matky, a přestože ji nesnáší, ožení se s ní. Vztah Lolity a Humberta se naplno rozvine - Humbert Lolitě zatají smrt matky a odstartuje s ní divokou cestu Spojenými státy. Po celý čas jsou sledováni. Po dvou letech Lolita Humberta nečekaně opouští... Příběh graduje. Hluboká žárlivost a pocit viny z nevhodné lásky začnou Humberta měnit v psychicky labilní trosku...

    208
  10. Vejdi do prázdna
    Vejdi do prázdna (2009)
    • Edison

    Po tragické smrti rodičů při autonehodě jsou sourozenci Oskar a Linda rozděleni. Znovu se setkávají až v Tokiu – v rušném, tajemném a pro dva mladé lidi nebezpečném městě. Oskar pracuje jako drogový dealer, Linda ve striptýzovém baru. Oba si slíbí, že už se za žádných okolností nikdy neopustí. Jedné noci je Oskar při policejní šťáře zastřelen. Ale slib, který si dali, mu nedovolí opustit tento svět. Jeho duch bloudí nočním Tokiem a realita ztrácí pevné obrysy. Přítomnost se začíná míchat s minulostí i budoucností ve vizuálně úchvatný a přitom děsivý koktejl. Podmanivý film z prostředí tokijských nočních klubů, který vypráví o životě, o smrti a o lásce. Režisér Gaspar Noé v tomto snímku posouvá hranice filmu a nabízí divákům nevšedně silný zážitek.

    70%

    Po tragické smrti rodičů při autonehodě jsou sourozenci Oskar a Linda rozděleni. Znovu se setkávají až v Tokiu – v rušném, tajemném a pro dva mladé lidi nebezpečném městě. Oskar pracuje jako drogový dealer, Linda ve striptýzovém baru. Oba si slíbí, že už se za žádných okolností nikdy neopustí. Jedné noci je Oskar při policejní šťáře zastřelen. Ale slib, který si dali, mu nedovolí opustit tento svět. Jeho duch bloudí nočním Tokiem a realita ztrácí pevné obrysy. Přítomnost se začíná míchat s minulostí i budoucností ve vizuálně úchvatný a přitom děsivý koktejl. Podmanivý film z prostředí tokijských nočních klubů, který vypráví o životě, o smrti a o lásce. Režisér Gaspar Noé v tomto snímku posouvá hranice filmu a nabízí divákům nevšedně silný zážitek.

    209
  11. Zvrácený
    Zvrácený (2002)
    68%
    210
  12. Oblečen na zabíjení
    Oblečen na zabíjení (1980)
    • Google Play
    • iTunes
    68%
    211
  13. Milenec
    Milenec (1992)
    • iTunes

    Saigon, konec 20. let. Patnáctiletá francouzská školačka se vrací z prázdninového pobytu na venkově u matky. Na přívozu přes Mekong upoutá pozornost bohatého mladého Číňana a ten jí nabídne odvoz do Saigonu. Již během společné cesty do města mezi nimi vzniká výrazné napětí, jež záhy přerůstá v intenzivní vztah - spíše erotický, než citový. Nezkušená dívka, pocházející z nemajetných poměrů, začíná prostřednictvím svého sedmadvacetiletého přítele objevovat svět fyzické lásky i svět peněz. Zatímco Číňan zcela propadá jejímu kouzlu a zamiluje se, dívka stále dává najevo, že ji k němu váží jen sex a peníze. Styky mladičké bílé dívky se světáckým Číňanem ale nemohou zůstat dlouho utajeny. Mladík je podle tradice zaslíben čínské nevěstě z nejlepších kruhů, jiný sňatek by ho vyloučil z otcovy závěti. Dívka se stává terčem útoků matky a staršího bratra, kteří ovšem přes svůj odpor a opovržení neváhají těžit z Číňanovy štědrosti. Vztah francouzské dívky a jejího čínského milence je předem určen k zániku, ale když se dívka po mladíkově svatbě vrací s rodinou do Francie, nahlížíme poprvé za masku její zdrženlivosti - přese všechno ji k milenci poutal i silný cit.

    68%

    Saigon, konec 20. let. Patnáctiletá francouzská školačka se vrací z prázdninového pobytu na venkově u matky. Na přívozu přes Mekong upoutá pozornost bohatého mladého Číňana a ten jí nabídne odvoz do Saigonu. Již během společné cesty do města mezi nimi vzniká výrazné napětí, jež záhy přerůstá v intenzivní vztah - spíše erotický, než citový. Nezkušená dívka, pocházející z nemajetných poměrů, začíná prostřednictvím svého sedmadvacetiletého přítele objevovat svět fyzické lásky i svět peněz. Zatímco Číňan zcela propadá jejímu kouzlu a zamiluje se, dívka stále dává najevo, že ji k němu váží jen sex a peníze. Styky mladičké bílé dívky se světáckým Číňanem ale nemohou zůstat dlouho utajeny. Mladík je podle tradice zaslíben čínské nevěstě z nejlepších kruhů, jiný sňatek by ho vyloučil z otcovy závěti. Dívka se stává terčem útoků matky a staršího bratra, kteří ovšem přes svůj odpor a opovržení neváhají těžit z Číňanovy štědrosti. Vztah francouzské dívky a jejího čínského milence je předem určen k zániku, ale když se dívka po mladíkově svatbě vrací s rodinou do Francie, nahlížíme poprvé za masku její zdrženlivosti - přese všechno ji k milenci poutal i silný cit.

    212
  14. Dobré světlo
    Dobré světlo (1986)
    • VOYO
    • iVysílání

    Karel Kachyňa se zahleděl na tragikomické osudy jednoho fotografa, jemuž se rozpadá rodinné zázemí, hledá nové životní zakotvení a navíc naráží na pokrytectví maloměstské honorace, když hodlá veřejně představit odvážné ženské akty. Mladičká cikánská dívka, s níž se náhodně setká, v něm probudí touhu po svobodě a nezávislosti. Režisér natočil kritickou výpověď tak říkajíc v dovolených mezích. S hlavní rolí se se zdarem vypořádal Karel Heřmánek.

    Žánry:DramaErotický
    67%

    Karel Kachyňa se zahleděl na tragikomické osudy jednoho fotografa, jemuž se rozpadá rodinné zázemí, hledá nové životní zakotvení a navíc naráží na pokrytectví maloměstské honorace, když hodlá veřejně představit odvážné ženské akty. Mladičká cikánská dívka, s níž se náhodně setká, v něm probudí touhu po svobodě a nezávislosti. Režisér natočil kritickou výpověď tak říkajíc v dovolených mezích. S hlavní rolí se se zdarem vypořádal Karel Heřmánek.

    Žánry:DramaErotický
    213
  15. Snílci
    Snílci (2003)
    Autor završuje snímkem SNÍLCI pomyslnou trilogii pařížských filmů, kterou zahájil KONFORMISTOU a v níž pokračoval POSLEDNÍM TANGEM V PAŘÍŽI. Tři postavy příběhu se na pozadí studentských nepokojů kolem roku 1968 v Paříži oddávají podobným hrám jako kdysi Marlon Brando a Maria Schneiderová v nejproslulejším Bertolucciho díle. Mezi experimentováním, kam až lze dojít ve svobodném sexu, si dvojice sourozenců a její náhodný host z Ameriky libují v neustálých citacích z kultovních filmů. Ventilují svou zlobu vůči nepřítomným rodičům, jejichž peníze vesele projídají. Film je Berolucciho nostalgickým ohlédnutím za vlastní minulostí. Na rozdíl od svých tehdejších radikálních postojů, dokáže dnes vidět své hrdiny s ironickým odstupem a něhou.
    67%
    Autor završuje snímkem SNÍLCI pomyslnou trilogii pařížských filmů, kterou zahájil KONFORMISTOU a v níž pokračoval POSLEDNÍM TANGEM V PAŘÍŽI. Tři postavy příběhu se na pozadí studentských nepokojů kolem roku 1968 v Paříži oddávají podobným hrám jako kdysi Marlon Brando a Maria Schneiderová v nejproslulejším Bertolucciho díle. Mezi experimentováním, kam až lze dojít ve svobodném sexu, si dvojice sourozenců a její náhodný host z Ameriky libují v neustálých citacích z kultovních filmů. Ventilují svou zlobu vůči nepřítomným rodičům, jejichž peníze vesele projídají. Film je Berolucciho nostalgickým ohlédnutím za vlastní minulostí. Na rozdíl od svých tehdejších radikálních postojů, dokáže dnes vidět své hrdiny s ironickým odstupem a něhou.
    214
  16. Benedetta
    Benedetta (2021)
    • Canal+
    • KVIFF TV
    • DaFilms
    67%
    215
  17. Dvojník
    Dvojník (1984)
    • iTunes

    Jake Scully, filmový dvojník, právě natáčí scénu z filmu o upírech. Je nějakou dobu zavřený v rakvi, což u něj vyvolá klaustrofobní pocity, kterými při podobných příležitostech trpí, a není schopen ze sebe vypravit ani slovo. Režisér Rubin není nijak nadšený. Když se Jake vrátí domů, najde svou přítelkyni v posteli s jiným. Je jasné, že si musí hledat nové bydlení. Prostě den blbec… Na hereckém kurzu se Jake seznámí se Samem Bouchardem, který mu udělá nabídku: protože sám musí odjet filmovat do Seattlu, může za něj Jake zatím hlídat dům jakéhosi boháče. Navíc, až bude mít dlouhou chvíli, bude moct v jednom z oken protějšího domu dalekohledem pozorovat krásnou ženu, která v noci předvádí vysoce vzrušující sexuální představení. Jake ženu skutečně pozoruje a zatouží poznat ji blíž. Sleduje ji do luxusního obchodního domu, jenže svým usilovným pozorováním vzbudí pozornost ochranky. Všimne si ale také, že krásku sleduje ještě někdo jiný. Teprve na pláži se odváží na ni promluvit a upozornit ji, že ji sleduje muž indiánského vzhledu. Ten ale dívce vzápětí vytrhne kabelku a Jake za ním běží, aby mu ji sebral. Dostanou se až do temného podchodu a na Jakea přijdou obvyklé klaustrofobické potíže. Indián obsah kabelky vysype na zem a cosi si odnese… Hned večer se ukáže, co to bylo. Jake ze své pozorovatelny sleduje příchod krásné Glorie domů a zároveň vidí, že tam na ni číhá indián z pláže, který jí ukradl klíč. Když začne dívku škrtit šňůrou od telefonu, Jake rychle vyběhne z domu a ještě se dvěma náhodnými chodci se pokouší mladou ženu zachránit. Nemůže se ale dostat do domu a když tam konečně vběhne, Glorie je mrtvá: indián ji provrtal obrovským vrtákem. Pro policii, která vraždu vyšetřuje, je Jake jen odporným šmírákem. Ani policie, ani Jake netuší, že už brzy narazí na překvapivé skutečnosti…

    67%

    Jake Scully, filmový dvojník, právě natáčí scénu z filmu o upírech. Je nějakou dobu zavřený v rakvi, což u něj vyvolá klaustrofobní pocity, kterými při podobných příležitostech trpí, a není schopen ze sebe vypravit ani slovo. Režisér Rubin není nijak nadšený. Když se Jake vrátí domů, najde svou přítelkyni v posteli s jiným. Je jasné, že si musí hledat nové bydlení. Prostě den blbec… Na hereckém kurzu se Jake seznámí se Samem Bouchardem, který mu udělá nabídku: protože sám musí odjet filmovat do Seattlu, může za něj Jake zatím hlídat dům jakéhosi boháče. Navíc, až bude mít dlouhou chvíli, bude moct v jednom z oken protějšího domu dalekohledem pozorovat krásnou ženu, která v noci předvádí vysoce vzrušující sexuální představení. Jake ženu skutečně pozoruje a zatouží poznat ji blíž. Sleduje ji do luxusního obchodního domu, jenže svým usilovným pozorováním vzbudí pozornost ochranky. Všimne si ale také, že krásku sleduje ještě někdo jiný. Teprve na pláži se odváží na ni promluvit a upozornit ji, že ji sleduje muž indiánského vzhledu. Ten ale dívce vzápětí vytrhne kabelku a Jake za ním běží, aby mu ji sebral. Dostanou se až do temného podchodu a na Jakea přijdou obvyklé klaustrofobické potíže. Indián obsah kabelky vysype na zem a cosi si odnese… Hned večer se ukáže, co to bylo. Jake ze své pozorovatelny sleduje příchod krásné Glorie domů a zároveň vidí, že tam na ni číhá indián z pláže, který jí ukradl klíč. Když začne dívku škrtit šňůrou od telefonu, Jake rychle vyběhne z domu a ještě se dvěma náhodnými chodci se pokouší mladou ženu zachránit. Nemůže se ale dostat do domu a když tam konečně vběhne, Glorie je mrtvá: indián ji provrtal obrovským vrtákem. Pro policii, která vraždu vyšetřuje, je Jake jen odporným šmírákem. Ani policie, ani Jake netuší, že už brzy narazí na překvapivé skutečnosti…

    216
  18. Nymfomanka, část I.
    Nymfomanka, část I. (2013)
    • KVIFF TV
    66%
    217
  19. Nebezpečné hry
    Nebezpečné hry (1998)
    • iTunes

    Pohodlný život středoškolského učitele Sama Lombarda (Matt Dillon) se zhroutí ve chvíli, kdy ho přitažlivá studentka Kelly (Denise Richardsová) obviní ze znásilnění. Samův výstřední právník (Bill Murray) naštěstí obvinění vyvrátí s pomocí bývalé studentky Suzie (Neve Campbell) a vzápětí vymůže na bohaté matce Kelly sedm milionů dolarů odškodného. Detektiv Ray (Kevin Bacon) z mravnostní policie ovšem považuje celý případ za rafinované spiknutí a proti vůli nadřízených se pouští do vyšetřování, které záhy přináší řadu dramatických a zcela nečekaných překvapení. Ano, vzájemné vztahy Sama a jeho dvou studentek lze skutečně nejvýstižněji označit výrazem švédská trojka. Ale to, co je nesmírně vzrušující při sexu, se naprosto nehodí pro dělení odškodného. Někdo musí z kola ven

    65%

    Pohodlný život středoškolského učitele Sama Lombarda (Matt Dillon) se zhroutí ve chvíli, kdy ho přitažlivá studentka Kelly (Denise Richardsová) obviní ze znásilnění. Samův výstřední právník (Bill Murray) naštěstí obvinění vyvrátí s pomocí bývalé studentky Suzie (Neve Campbell) a vzápětí vymůže na bohaté matce Kelly sedm milionů dolarů odškodného. Detektiv Ray (Kevin Bacon) z mravnostní policie ovšem považuje celý případ za rafinované spiknutí a proti vůli nadřízených se pouští do vyšetřování, které záhy přináší řadu dramatických a zcela nečekaných překvapení. Ano, vzájemné vztahy Sama a jeho dvou studentek lze skutečně nejvýstižněji označit výrazem švédská trojka. Ale to, co je nesmírně vzrušující při sexu, se naprosto nehodí pro dělení odškodného. Někdo musí z kola ven

    218
  20. Dekameron
    Dekameron (1971)
    • Max
    Filmová verze Boccacciova Dekameronu z roku 1970 tvoří součást tak zvané Trilogie života (Trilogia della Vita), do níž se dále řadí CANTERBURSKÉ POVÍDKY (1971) a KYTICE Z TISÍC JEDNÉ NOCI (1974). Jak patrno, Pier Paolo Pasolini se zaměřil na slavné soubory povídek, propojených rámcovou situací (v níž se vypráví a naslouchá) a dopřávajících značný prostor pro projevení národního ducha a lidového živlu. Jak režisér sám uvedl, šlo mu o tu skupinu lidstva, která se v budoucnosti - když dosáhne vyššího ideologického uvědomění - promění z plebejské třídy v proletariát. K nejslavnějšímu dílu italské renesance (psáno bylo 1348-1353) přistoupil Pasolini velice samostatně a originálně. Zrušil například jeho rámcové podmínky, tj. situaci, kdy se deset vypravěčů - sedm vážených paní a tři jinoši reprezentující vrstvu florentského patriciátu - uteče před zuřící morovou nákazou roku 1348 do idylického prostředí venkovského sídla, aby holdovali dobrému jídlu, tanci, hrám a čas si krátili po deset dní vyprávěním deseti příběhů. Tak jako vůči těmto vznešeným vypravěčům, projevil Pasolini úplnou ignoraci také k milostným a dobrodružným příběhům ze světa (nejednou exotického) aristokratů a panovníků; ve svém výběru preferoval lidovost a italskost.
    Žánry:DramaKomedieErotický
    64%
    Filmová verze Boccacciova Dekameronu z roku 1970 tvoří součást tak zvané Trilogie života (Trilogia della Vita), do níž se dále řadí CANTERBURSKÉ POVÍDKY (1971) a KYTICE Z TISÍC JEDNÉ NOCI (1974). Jak patrno, Pier Paolo Pasolini se zaměřil na slavné soubory povídek, propojených rámcovou situací (v níž se vypráví a naslouchá) a dopřávajících značný prostor pro projevení národního ducha a lidového živlu. Jak režisér sám uvedl, šlo mu o tu skupinu lidstva, která se v budoucnosti - když dosáhne vyššího ideologického uvědomění - promění z plebejské třídy v proletariát. K nejslavnějšímu dílu italské renesance (psáno bylo 1348-1353) přistoupil Pasolini velice samostatně a originálně. Zrušil například jeho rámcové podmínky, tj. situaci, kdy se deset vypravěčů - sedm vážených paní a tři jinoši reprezentující vrstvu florentského patriciátu - uteče před zuřící morovou nákazou roku 1348 do idylického prostředí venkovského sídla, aby holdovali dobrému jídlu, tanci, hrám a čas si krátili po deset dní vyprávěním deseti příběhů. Tak jako vůči těmto vznešeným vypravěčům, projevil Pasolini úplnou ignoraci také k milostným a dobrodružným příběhům ze světa (nejednou exotického) aristokratů a panovníků; ve svém výběru preferoval lidovost a italskost.
    Žánry:DramaKomedieErotický
    219
  21. Josefina Mutzenbacher: Jak to skutečně bylo 1.díl
    Josefina Mutzenbacher: Jak to skutečně bylo 1.díl (1976)

    Josefina Mutzenbacher je mladé nezkušené a zvídavé děvče, které jednou v noci přistihne svého masturbujícího bratra při sledovaní souložících rodičů. Náhlou vzniklou situací je samozřejmě sama vrušena natolik, že svého bratra svede a navzájem se orálně uspokojí. Ať už zní scénář jakkoli absurdně, je tento úvod pouze rozjezdovou dráhou pro film, který se tak nese v odlehčeném duchu. Josefina "prolomila ledy" a objevuje postupně další a další tajemství sexu, jehož náznaky jsou všude kolem ní. Incesty s otčínem, hříchy s farářem i ještě více nezvyklá a odvažná témata se nebojí naťuknout (vlastně úplně otevřít) toto na svou dobu nadčasové dílo, které vás s partnerkou nejen příjemně naladí, ale i nenásilnou formou pobaví. (aR3Zz)

    64%

    Josefina Mutzenbacher je mladé nezkušené a zvídavé děvče, které jednou v noci přistihne svého masturbujícího bratra při sledovaní souložících rodičů. Náhlou vzniklou situací je samozřejmě sama vrušena natolik, že svého bratra svede a navzájem se orálně uspokojí. Ať už zní scénář jakkoli absurdně, je tento úvod pouze rozjezdovou dráhou pro film, který se tak nese v odlehčeném duchu. Josefina "prolomila ledy" a objevuje postupně další a další tajemství sexu, jehož náznaky jsou všude kolem ní. Incesty s otčínem, hříchy s farářem i ještě více nezvyklá a odvažná témata se nebojí naťuknout (vlastně úplně otevřít) toto na svou dobu nadčasové dílo, které vás s partnerkou nejen příjemně naladí, ale i nenásilnou formou pobaví. (aR3Zz)

    220
Které jsou top erotické filmy? Ve filmovém žebříčku erotické filmy s celkovým počtem 70 titulů vede těchto 5 nejlepších filmů: Základní instinkt, Spalující touha, Hříšné noci, Jumper, Hořký měsíc, s hlavními hvězdami, jako jsou: Michael Douglas, Sharon Stone, George Dzundza, Jeanne Tripplehorn, Leilani Sarelle, Denis Arndt. Dostupnost na online streamovacích platformách (Netflix, Max, Amazon Prime Video, Disney+, VOYO, Prima Plus, SkyShowtime a nebo iVysílání) poznáte podle ikony u názvu filmu.Stále nevíte, na co se podívat? Vytvořte si svůj vlastní žebříček filmů pomocí vyhledávacího filtru.