Články o Vlci

65%

Články 14

Vlci Pitt a Clooney si stále sednou. Mdlý film od Applu ale musí utáhnout úplně sami
Recenze29. 9. 2024

Měla to být jedna z nejočekávanějších a nejhvězdnějších kinopremiér podzimu. Krimi komedie Vlci (Wolfs) sehnala do ústředních rolí hollywoodské megahvězdy Brada Pitta a George Clooneyho a s nimi nemůžete mít úplně skromné plány. I přesto se ale Apple na poslední chvíli rozmyslel, změnil strategii a svou novinku, na níž si ústřední hvězdy dost namastily kapsu, nakonec zveřejnil na své platformě Apple TV+ hned. A vzhledem k rutinním kvalitám projektu to bohužel dává dokonalý smysl.

VOD tipy: Pixarovka V hlavě 2, hláškující Pitt s Clooneym i česká Dcera národa
VOD27. 9. 2024

Tento víkend se nese na streamovacím poli ve znamení dvou českých novinek, zároveň se ovšem na platformy dostává i vyhlížený hollywoodský titul či nejnavštěvovanější film tohoto roku. Je zkrátka z čeho vybírat.

Nejhvězdnější film podzimu je online. Clooney a Pitt hláškují jako Vlci
VOD27. 9. 2024

Původně jsme se měli hašteření prověřených parťáků a kamarádů George Clooneyho a Brada Pitta dočkat v kinech, nakonec nám Apple doručí jejich novou svižnou kriminální hříčku rovnou do našich obýváků. Řeč je o jejich novince Vlci (Wolfs), v níž nás hollywoodští matadoři zase jednou přesvědčí o svém nekonečném charismatu a bezchybné vzájemné chemii.

Pitt, Clooney a nejžádanější režisér připravují Dannyho parťáky 4, dva herci už ale zemřeli
Filmy8. 9. 2024

Bude se znovu loupit ve velkém stylu. Dannyho parťáci 4 (Ocean's Fourteen) míří dle několika zahraničních zdrojů do produkce, přičemž navrátilců Brada Pitta a George Clooneyho se má nově ujmout žádaný režisér Edward Berger (Na západní frontě klid). Má to ale několik „přitom“ – původní trilogii režíroval Steven Soderbergh, dva herci z hvězdné lupičské party zemřeli a Margot Robbie s Ryanem Goslingem dlouhodobě připravují také dějový prequel zasazený do 60. let, jímž se bude vzdávat hold originální Dannyho jedenáctce (Ocean's 11) z roku 1960.

Nový film s Pittem a Clooneym sbírá první reakce. Herci se chválí, se zbytkem je to složitější
Filmy4. 9. 2024

Na papíře vypadalo všechno téměř ideálně. O mnoho charismatičtější herce nežli Brada Pitta a George Clooneyho byste v Hollywoodu nenašli, navíc oba své nové akční komedii Osamělí vlci (Wolfs) věřili natolik, že se ji rozhodli i produkčně zaštítit. A to vše pod vedením Jona Wattse, jenž stojí za úspěšnou spider-manovskou trilogií, jež před pár lety bourala (po)covidová kina. Co chtít víc?

Co provádí Apple? Studio utratilo za Pitta a Clooneyho 70 milionů, film ale do kin nepošle
Filmy29. 8. 2024

Brad Pitt plus George Clooney se dle nového účetnictví Applu rovnají sedmdesáti milionům dolarů. Připočtěte k tomu patnáct milionů pro režiséra marvelovek Jona Wattse a dostanete recept na akční komedii Osamělí vlci (Wolfs), již jsme na konci září měli původně vidět také v českých kinech. Plánovaná plošná distribuce v tisícovkách světových kin je nicméně minulostí a snímek, který na třech lidech vyčerpal kompletní produkční náklady loňské sci-fi Stvořitel (The Creator), půjde před vydáním na Apple TV+ na jediný týden do limitované kino distribuce. Nejmajetnější firma světa, konkrétně její filmové oddělení, tím reaguje na vlnu vlastních i konkurenčních propadáků a před tradičnějším uváděcím oknem upřednostňuje vidinu uživatelského nárůstu na streamovací platformě.

Clooney už má po krk toxických režisérů. Pustil se do Tarantina i filmaře, před nímž bránil štáb
Filmy14. 8. 2024

Třiašedesátiletá hollywoodská legenda George Clooney už stojí v pozici, kdy pár měsíců promrhaných v toxickém pracovním prostředí není životní alternativou. Tak jako v případě pětadvacet let starého hitu Tři králové (Three Kings), v němž herce i zbytek štábu vytáčel diktátorský režisér David O. Russell. Clooney, jenž právě s Bradem Pittem promuje nadcházející akční komedii Osamělí vlci (Wolfs), mu stále nemůže přijít na jméno a nové projekty si vybírá stylem, aby už k podobným konfrontacím nedocházelo. Quentinu Tarantinovi se tudíž může zdát, že už není hereckou hvězdou dřívějšího kalibru, přičemž Clooney jeho kritiku nenechal bez odezvy.

Apple skončí s uváděním filmů v kinech, zaměří se na stream. Labutí píseň zazpívá Brad Pitt
Téma13. 8. 2024

Byla to asi jen otázka času, přestože jsme se jejího zodpovězení dočkali za poněkud zvláštních okolností. Společnost Apple, v posledních letech stojící za několika ambiciózními filmovými projekty, už nadále nehodlá svá díla vysílat do kin a raději se bude soustředit na svou platformu Apple TV+. Prestižní tituly s oscarovým potenciálem na pár dní do kinosálů pošle, aby došlo ke splnění podmínek pro nominace, ale víc od jablečného giganta čekat nemůžeme.

Pitt, Clooney a zmařená špinavá práce. Akční komedie Osamělí vlci přetéká charismatem
Filmy29. 5. 2024

Nejde sice o pokračování Dannyho parťáků, ale zasloužilé veterány Brada Pitta a George Clooneyho přesto vidíme v dalším společném projektu rádi. Pod režisérem marvelovské trilogie Spider-Man Jonem Wattsem dotočili akční komedii Osamělí vlci (Wolfs), v níž musí spolupracovat jako dva ilegální „čističi“ pověření stejným úkolem. Oba zachovalí šedesátníci si podle prvního traileru své role evidentně užili a s Wattsem už pokukují po dalších dílech.

Spider-Man 4 vábí režiséra Rychle a zběsile. Vrátí se Tom Holland a Zendaya?
Filmy27. 3. 2024

Superhrdina kousnutý pavoukem se v podání Toma Hollanda stal nečekaným tahounem Marvelu. Spider-Man má na kontě trilogii, přičemž jednotlivé díly Homecoming, Daleko od domova (Spider-Man: Far From Home) a Bez domova (Spider-Man: No Way Home) postupně zlepšovaly tržební výsledky i kritické skóre. Výroba čtyřky je tudíž přirozeně žádoucí – zvlášť nyní, když kariéra novodobé Mary Jane Zendayy dosáhla vrcholové popularity. Podle zákulisního reportu sdíleného webem Comicbook se má završení tetralogie začít natáčet už na podzim a pavoučí sítě by mohl spřádat režisér Justin Lin (Rychle a zběsile 5).