Fallout

89%
Fallout
Volná seriálová adaptace videoherní série Fallout od tvůrců Westworldu a Reminiscence. Děj nás zavede do Los Angeles (Vault 33) desítky let poté, co město zdevastovala jaderná válka. Lidé opouštějící podzemní bunkry musí vybudovat novou společnost v nukleární pustině, jíž prochází zmutované lidské i zvířecí druhy.

Recenze: Fallout

Kinobox.cz
85%

Seriálový Fallout si ukousl obří sousto a rozžvýkal ho se vším gustem. Pokud jste hráči, budete se v téhle pustině okamžitě cítit jako doma. Pokud nejste, máte pořád šanci si k ní najít cestu. Obě skupiny mají na každý pád co objevovat. Jednak na osobní rovině sympatických postav, které tentokrát činí složité morální volby za nás, ale mají v tom naši plnou důvěru. Ale i na rovině přesahujícího komentáře nebezpečí ze spojení korporátní, politické a vojenské moci.

Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
10
Seriál se opravdu snaží držet faktů z herní série. Zároveň velice chytře a povedeně vytváří svůj vlastní příběh, takže to není to samé co najdete ve hrách. Pro milovníky série a velmi specifického humoru, který Fallout obsahuje je seriál naprostá nutnost. Pro ostatní se jedná o velmi povedený seriál, který vás po každém dílu nechá perfektně naladěné na další díly.
mottleone
mottleone
3 421 bodů
9
Takhle si představuju kvalitní videoherní adaptaci a návykovej seriál! V první řadě nebudu tvrdit, že sem odborník na lore Falloutu (hrál sem jen F4 a Shelter), ale i mé znalosti stačily, abych pochytil tu hromadu referencí a hráčských pomrknutí. Úvodní minuty vás ihned pohltí, vizuál a retro futuristická estetika fungují na výbornou - prostředí bunkrů, kostýmy, krajina na povrchu, hudba. Postupné objevování nápaditého a šíleného světa potěší jak nováčky, tak zkušené hráče; brutalitou a vtipně absurdními momenty se nešetří; místy možná drhne triková stránka, ale krom "kyklopa" se dá vše přehlédnout. Příběh je příjemně rozdělen do tří linek, kde si každý může vybrat svého oblíbence / svoji oblíbenou frakci (vault/rytíř/ghoul); přičemž každá posouvá děj vyváženě kupředu, navzájem se postupně prolínají a odhalují tajemnou minulost. Herecky je vše na vysoké úrovni, postavy jsou skvěle napsané a ústřední trio budete milovat - Walton Goggins (já toho chlapa žeru od Osmi Hrozných) a jeho badass cowboy ghoul, je jedna z nejlepších postav, co sem kdy v seriálu poznal! ❤️ Na úvodní sérii dost silná nálož, která do budoucna slibuje hodně.. Solidních 9/10
  • Walton Goggins; jedna z nejlepších postav napříč seriály🎬👌🏻
  • Vizuál, hudba, nápaditost 🎥
  • Věrná videoherní adaptace 🖲️
  • Místy slabší efekty a náhodilej scénář, ale to je jen popíchnutí 😅
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 270 bodů
9
tohle je asi ta nejvěrnější a nejpovedenější herní adaptace.Na seriál se můžete podívat i když jste žádnou hru nehráli a ani o ní neslyšeli.samozrejme když máte něco nahráno,bude váš seriál o to víc bavit.jednotlive díly jsou zajímavé není tam takové kolísání dílů jako je třeba u Halo.audiovizualni stránka je povedla na výbornou.herci jsou naprosto skvělý musím hlavně pozdvychnout Ellu a Waltona,jako kdyby role pro ně byla přímo napsana.z trojky posledních videoherních adaptaci(halo,the last of us a Fallout) se právě Fallout povedl že všech nejlíp.

Dodatečné informace

Původní název:
Fallout (více)