Recenze filmu Špindl

33%

Komentáře a recenze 31

47 160 bodů
1.5
Jedna z nejhorších českých "komedií",které nepomohlo prostředí Špindlu. Už od prvních minut je zcela zřejmé,že zde humor nepadl na úrodnou půdu a my tak sledujeme jak se pere trapnost s tvůrčí sterilitou. Samotní herci snímku rozhodně nepomáhají a mne tak nezbývá nic jiného než dát 15% a to jsem ještě mírný.
Chrustyn
Chrustyn
43 674 bodů
0
Jeden z vrcholů demence českého filmu.
36 529 bodů
4
Po nepovedeném pokračování kdysi dávné filmové pecky 'Sněženky a machři' (1982) nesoucí se jednoduchým názvem 'Sněženky a machři po 25 letech' (2008) se objevil další snímek slibující zimní zábavu na horách. Avšak pozor. Pokud by někdo očekával něco ve stylu 'Homolka a tobolka' (1972) či ještě staršího počinu 'Anděl na horách' (1955), bude zklamán víc než je zdrávo. Ale jo, zimní radovánky tady jsou, ale bohužel, vše dle šablony snímku 'Snowboarďáci' (2004). Bez sexuálních narážek a sexuálních scén zkrátka ani ránu. A v tom je tady celá ta zábava. A tak nám čeští filmoví tvůrci opět ukázali, že nedokážou natočit obyčejnou českou komedii, aniž by se to točilo neustále kolem sexu. Snímek sice hýří svěžestí a sem tam nějakou tou úsměvnou situaci, ale čeho je moc, toho je prostě příliš. Snímek tak snad uspokojí pouze puberťáky. Ostatní se mohou opět s klidem vrátit k osvědčeným klasikám dob dávno minulých.
32 233 bodů
1.5
Naprosto zbytečný film. Sestava alá tvoje Tvář má známy hlas a fůra "vtipu" .. bohužel jsem se ani jednomu nezasmál a trpěl jsem každou minutu sledování tohoto braku všech braků. Pro mě osobně jeden z nejhorších českých filmů tohoto milénia. Už se "těším" na druhý díl, ale budu muset ještě chvíli rozdýchávat ten první.
22 530 bodů
0
Obvykle s dává odpad jako gesto, protože jste na film naštvaní. Tady při mixu zvuku takovém, že lidem není vždy rozumět, a neexistujícím konceptu obrazové postprodukce je ale třeba skončit u toho, že to dost možná ani není označitelné jako hotový distribuční film.Vzhledem k tomu, že to je jakými pokus o druhou Padesátku natočený imitátorem Jiřího Vejdělka, se asi není moc čemu divit. Příště prosím filmaře, aby si svou rychlokvašku za deset korun před tím, než ji pustí do kina, aspoň jednou sami pustili.
kunafix
kunafix
20 062 bodů
2
Začne to poměrně sračkoidní písní u úvodních titulků a to jsem se začal bát, že to bude celý strašná sračka. Pak to v začátcích slibuje, že to bude velká zábava a že na horách bude sranda. To se bohužel nesplní. Přišlo mi to, že to je jenom další variace na oblíbené ženské filmy, takže o ženách pro ženy (Ženy v pokušení, Román pro ženy atd.). Na tohle bych do kina šel jedině že by mě na to vytáhla žena - nedokážu si představit, že by mě na to tahal muž, chch. Jinak ty 3 ségry vůbec nevypadaj jak ségry, Polívková v roli, jakou by už někdy někde hrála. A jinak většina z hlavních rolí - strašně toporní. Obzvlášť David Gránský, který nevím proč, ale dostal se mezi herce, kteří jsou teď všude a já nechápu proč - nechci shazovat jeho nadšení a talent, ale podle mě je to prostě poleno. Aspoň že tam byl aspoň trochu Kohák, kterej byl vtipnej jenom tím, že tam byl. Je strašná škoda, že se to nezvrhlo k tomu, že by muzikanti s těma ségrama víc kalily. Ty se spíš na chodbě potkávaly s nadrženejma důchodcema a většinou to bylo trapny. Ale jinak příběh o ničem, některé scény úplně zbytečné, většinu času nuda a vůbec ne sranda na horách. Jednou se to jakž takž dalo, ale rač bych si nechal narůst knír, než abych to viděl znovu.
bayern
13 716 bodů
0.5
A je tu zase jeden film,kterému se smějete ne kvůli rádoby veselým scénkám ,ale kvůli jeho hlouposti a trapnosti že ho vůbec někdo natočil.Je to totální pitomost s ještě vypečenými herci,kteří opravdu do té absurdity zapadli a svezli se se vším všudy.Doporučuji zhlédnout po opici a nejlépe po 5 minutách vytuhnout.
M3lios
M3lios
9 141 bodů
0
Jednoduchá komédia ,ktorá začína ako klasický výlet na chatu sa rázom zmení na niečo tak úbohé a trápne ,že sa tomu ani Premiér od Jaromíra Soukupa nedokáže rovnať. Každú druhú sekundu mi bolo pred nos naservírovaný nejaký trápny vtip z minulého storočia,ktorý už každý počul ,alebo v tom horšom prípade nie je vtipný ,ale ešte horšie - bol ukradnutý zo série sračiek menom Kameňák. Ak ste si mysleli ,že po Kameňákovi ,Babovřeskách a Premiérovi sa v Česku už nič horšieho neukáže ,potom môžem povedať ,že Špindl je horúci kandidát na post najhoršieho filmu tohto desaťročia. A tým ,že je v kinách aj dvojka tak si myslím ,že tá to už úplne zabije. Ďalej už o sračkách písať nebudem. Tento rok som sa už nasral dosť...
Richard K
Richard K
8 431 bodů