Recenze filmu Jeepers Creepers 2

49%

Komentáře a recenze 10

47 150 bodů
3.5
Po technické stránce jakoby tohle pokračování vypadlo z oka prvnímu dílu. Jenže scénář je o dost chabější a navíc obsahuje spousty WTF momentů. Všechny postavy se chovají nelogicky a hloupě. Samotní herci tomu svým výkonem také nasadili korunu. Něco tak žalostného se jen tak nevidí.
Chrustyn
Chrustyn
43 463 bodů
0
Už první díl nebyla žádná sláva ale tohle je opravdu zbytečnost.
36 432 bodů
4
Předchozí snímek byl co se týče budování temné atmosféry a strachu dobrý. V tomto dalším příběhu se vše naprosto rozpadlo. Opět tu máme cestu odněkud někam tentokrát autobusu s mládeží, které jen tak z ničeho nic něco napadne. My to něco už známe a tak se tvůrci snažili jít, co se týče této postavy, do většího extrému, leč marně. Tady to už prostě nefunguje. Boj mládeže o přežití nemá nic nabídnout. Tohle už tu bylo tolikrát, že hororový fanoušek přesně odhadne, co se bude po deseti minutách děje dál odehrávat. Tak ohromná je předvídavost. Temná stránka věci? Napětí? Strach? Ne. Vůbec nic. A tak z toho zůstala jen bohapustá hororová etuda bez jakékoli ambice.
kunafix
kunafix
20 072 bodů
0
Nejlepší horor, co jsem kdy viděl. Většina herců nevypadala jak ze zvláštní školy a jejich chování bylo tak chytré, promyšlené. Monstrum bylo děsivě skutečné a lepší jsem ve filmu ještě neviděl. Rozplývám se nadšením. Děj byl tak nečekanej a reálnej, že jsem se opravdu bál. JEŽIŠ, já chtěl vlastně napsat: Největší sračkovitost, co jsem kdy viděl. Většina herců je asi ze zvláštní školy nebo aspoň jejich předci je stvořili s kozou. Chovali se jak banda blbů, co ani nechce přežít (což mi nakonec jako špatnej nápad nepřišlo). Při pohledu na monstrum jsem uchcával krystalky skalice modré, ale smíchy, ne hrůzou, protože to bylo asi křížený s okřídlenejma předkožkama. Je mi z takovejch kravin blbě. Děj by potřeboval jedinou věc - zrušit ho, protože jedině tak by se zbavil všech nelogičností a vyjebávek. Kdybych měl hlavu na závit, tak už bych byl bez ní, protože jsem nad tím pořád kroutil hlavou. Ach jo - jenom už né další díl!!!
11 176 bodů
7.5
Tento vkusný horor kupodivu předčil svého předchůdce. Divoký, napínavý a divočejší. Dějově snad jen trochu přízemnější ale rozhodně má spád.
Motinski
Motinski
7 501 bodů
0
Seriózny odpad bez hororovej atmosféry a technicky nezvládnutý vôbec. Hlavný strašiak pôsobí viac vtipne ako keby mal strašiť. (čo bolo cítiť aj minule, ale nie až tak moc) Scenár je naivná blbosť čo sa hodí možno do nejakej epizódy Bojíte sa tmy. Aj tam som videl viac dielov s lepšou atmosférou ako tu.
kOCOUR
kOCOUR
7 123 bodů
2
Dvakrát jsem se smíchy málem složil (to když postava řekla devětkrát během dvou minut "Dostaň nás od toho autobusu!", to druhé už si nepamatuji a to je 30 minut po projekci) a jednou skutečně k smrti vyděsil při pohledu na hodinky. Tajmená atmosféra první poloviny jedničky je PRYČ a zbyl jen ubohý salátový výzvratek v klobouku, který je tím méně děsivý, čím více vystrkuje zuby a létá upevněný na lanech. Postav je tolik, že než si stačíte zjistit, jak se jmenují, umřou, je vám naprosto lhostejný jejich osud a i ty potenciálně zajímavější se stávají obětí scénárstické demence. Moderní trendy vyvražďovaček prožily revoluci, kterou jsem tak docela nepostřehl, ale udála se, protože jinak si neumím vysvětlit, proč vznikají plochá žánrová znásilnění typu Halloween Resurrection či toto veledílko, o jehož kopii bych si neopřel ani kolo. Více přemýšlení, tužší atmosféra, méně postav a apoň náznak děje... copak je to TAK složité?
Rokle
Rokle
6 487 bodů
4
Stvůru už známe, tak co nás má překvapit? Skupina nezajímavých herců a hereček, kteří postupně musejí zemřít? Hmm.... sorry, tohle fakt ne.
kery-
kery-
3 671 bodů
0
Ano!..a hlavní cenu "rozsápu tě na sračky" získávají cestující autubusu č.226"..Jednička byla ještě snesitelná, ale to co se děje ve dvojce je šílenost. První díl měl alespoň určitou atmosféru, ale v tomhle bijáku veškerá atmosféra upadá a celý děj se točí jenom kolem toho, kdo to to schytá jako první-až-poslední a do toho vám na tváři vytvářejí klasické záležitosti typu "dpc, nemám signál!" a kouzelný úsměv hlavního bastarda jenom výraz nudy a přání, ať už je konec..Za ten výkon, že jsem to dal až do konce, mám snad právo udělit odpad!
Flyer.Nick
2 520 bodů
0
Tak to byl tak blbý scénář, že to by nezachránil ani nejlepší režisér s nejlepšími herci, natož ti rádobyherci co tam jsou. Jednička byla aspoň taková občas příjemně hloupá v rámci žánru, ale tady vůbec nic nefunguje...