Standardní, nenápadný a mírně depresivní malý film o zvláštním, uzavřeném chlapci s velkými plány a pochybnými existencemi, kolem sebe. Nepříliš originální a už vůbec ne vtipné.
O ničem. Byl sem šťastnej, když se objevil epilog, protože sem věděl, že už to brzo skončí. Že to natočil ten z IT Crowd, to nemuže snad nikoho ovlivnit v hodnocení, když je to taková blbost. Na tenhle film asi musi mět člověk náladu a to sem neměl. Neřikám, že se tam nenajde pár světlejších momentů, ale proto taky nedávám odpad. Pro mě to byl jenom film, kterej plyne. Ničim mě nezaujal, ani tou červenou karkulkou, co má ráda oheň a šikanu, ani krizema ve vztazích, ani tím, že Oliver Tate je divnej a má divny myšlenky a kecy...
Málem jsem spadl z židle po zjištění, kdo seděl na té režisérské stoličce. Ovšem za tohle se u mě body navíc nedávají. Submarine, ikdyž bojuje s těmi typickými zbraněmi pro tenhle žánr (strašně chytré hlavní dospívající postavy, retro atmosféra a libový soundtrack), tak jako celek mě prostě až tak neoslovil. Přišlo mi to až příliš umělé a příliš scénkovité - jako celek to prostě vážně moc nefunguje...5.5/10
Velmi osobitý a velmi vtipný příběh mladíka, který pohlíží na svůj obyčejný život co možná nejpodivnějším pohledem. Ayoade se zde pokusil o nového britského dona Quijota a po stránce zábavy určitě uspěl. Zároveň nečekejte nic, co jste ještě neviděli; Noah je klasický introvert s fantasií a femme fatale, která mu změní život, jeho rodiče jsou tak nějak správně máklí, ale co i v našem životě není. Dějová linka se opírá o vyzkoušenou romantickou i rodinou písničku, které sic nepřekvapí, ale svoji roli splní. Kamera je příjemně intimní a tvůrci měli dost nápadů, jak zaujmout diváka i jinak než vtipnými dialogy. Celý film tak nějak smrdí tím nejlepším z přelomu 60. a 70. let a to není špatná inspirace. Oliver chce holku, domácí pohodu a osobní ocenění, člověk nemůže mít všechno, ale může proto udělat cokoli... 70%
Mohl to být skvělý nezávislák, nakonec si toho však Richard Ayoade na svá bedra naložil příliš. Oliver dojde všude do půl cesty, navíc je u toho nesnesitelně negativní. Nevidím v tom větší smysl. A to jsem na tenhle film čekal už od prvního traileru...