Recenze filmu Rozsudek smrti

69%

Komentáře a recenze 18

Chrustyn
Chrustyn
43 169 bodů
6
Průměrný akční thriller o pomstě za smrt nejbližších. Xkrát viděné, avšak v tomto případě ještě docela slušně natočené. Film sice nemá takové grády jako to vypadalo z ukázek a konec by se spíše hodil do filmů s Dolphem Lundgrenem, ale i tak se dá na film koukat, alespoň díky jeho povedené a řádně drsné vizuální stránce.
22 487 bodů
6
Tahle slanina se dost připekla. Wan je rutinér a jeho dobré řemeslo množstvím klišé vypadá při své zahleděnosti do sebe a očividné představě o vlastní důležitosti tak trochu směšně. Jeho filmy vypadají jako dlouhé reklamy - předvádějí nejvíc cool banality s takovou absencí sebereflexe, že to toho člověk chytá křeč. Bohužel nemůžu dát míň než tři hvězdy, protože na rozdíl od třeba Insidious jsem se alespoň k smrti nenudil.
kunafix
kunafix
20 072 bodů
6
Zatimco ze začátku to vypadá na strašnou nudu, po chvíli začne být jasné, že bude pomsta pomstička. A musim řict, že ta je fakt vychytaná. Vyzdvihuju hlavně všechny akční scény, které jsou zobrazené krvavě a bez okolků, pěkně drasticky a reálně. V hlavě mi zůstaly dvě - ta, kde honí oni ho, a ta, kde se vyřádí on na nich. Docela nudně naproti tomu působí ty scény, kde se jenom kecá a snaží se to být vážné. To mě doslova uspávalo. No ale jinak je to docela fakt dobrej film... Jo a Kevin Bacon, když si sjede hlavu, vypadá fakt cool hardcore smažkovitě. A vlastně taky Garrett Hedlund a jeho tatínek John Goodman se povedli - i když teda ti by mohli jít z fleku do Nebezpečných vztahů...
Spooner
Spooner
15 806 bodů
6
No tak Bacon má do Bronsona a jemu podobným borcům dost daleko a v tý roli mi přišel dost nepřesvědčivej. James Wan navíc nenatočil žádnou poctu 80 létům, jak jsem si původně myslel. Natočil prostě průměrný béčko s docela dobrou akcí (hlavně ta závěrečná přestřelka je super). Akce je ale bohužel to jediný co mu jde, protože zbytek filmu je to strašná nuda. Aspoň že je tu ten Garret Hedlund, kterej je docela cool. A hudba je taky docela nabušená, ale to jsou snad jediný klady co by se daly najít. Škoda, ve Wana jsem po prvním Saw docela věřil. 50%
ZkuKol
12 290 bodů
8
Kevin Bacon je skvělý herec a je velká škoda, že si ještě nedokázal vybudovat dostatečný marketingový potenciál. V Death Sentence dokazuje svůj herecký talent každou vteřinou ( a z plátna prakticky nesleze). Velmi je mu nápomocen režisér J. Wan, který zvolil velmi syrový a lehce (tak jak to jen příběh resp. žánr dovoluje) klipový vizuální styl. Překvapením pro mě byla A.Tyler, která svou policistku - strážkyni morálky a spravedlnosti - zvládla bez klopýtnutí. Pokud se zkrátili (nebo ještě lépe vystřihli úplně) některé zbytečné rodině-morální scény (na téma usmiřování, smiřování se s nastálou situací apod.) a přepsali občas nesmyslné dialogy členů gangu (které ale herecké podání, rychlý střih a zmiňovaný vizuální styl občas slušně skryjí), zasloužil by si film i pátou hvězdu, v této podobě to vychází na zasloužených 75%.
11 176 bodů
5.5
Dobrý film s dobrým příběhem a blíže realitě. Hodně blízko.
10 261 bodů
6
Ještě předtím než se král hororového žánru James Wan ujal svého druhého funkčního období, které pro mě navždy bude tím povedenějším, tak měl tendenci neustále zkoušet kde co a neštítil se žádné žánrové nezkušenosti.. I proto jsme se v jeho podání dočkali takových průměrností jako Aquaman, nejzklamavších Rychle a zběsile a právě i nepříliš kvalitního Rozsudku smrti... Všechno jde jak má a rodina Humeových žije svůj krásně idylický život v očekáváná toho kam to jejich synkové dosáhnou, když zasáhne do jejich života tragédie, která je navždy poznamená.. A každý z nich se s tím potřebuje vypořádat po svém, pořád pro mě nepřekousnutelný (důvod: Spáči) Kevin Bacon coby Nick Hume si vybere tu nejsnazší cestu a než v se smutkem pracovat rozhodne se ho rozmělnit pomstou... Rozsudek smrti je sympatická revenge story, která umí být správně temná a drsná, jak bych to od hororového tvůrce chtěl, ale to není vše.. A v závěru filmu se tvůrci snaží za každou cenu diváky přesvědčit, že je to něco víc než jen svižnější thriller, Wan kouzlí a přitom nejen, že každý celou dobu vidí, co má pod kloboukem, ale ono Vy to ve finále prakticky přestanete kompletně řešit.. Není to temnější akční béčko, na to se to tváří moc vážně a Bacon opravdu není akční herec, ale já asi nevím, co to teda je a podezírám Wana, že on taky ne.. Prosím Jamesi, kašli na to a dej lidem to, co chtějí - horor! 60%
Patrikcz
Patrikcz
9 420 bodů
8
Jak vidím tento film zde působí docela rozporuplné reakce... Zápletka byla jako vystřižená z filmu punisher a hlavní pointou filmu je pomsta, to už tu sice několikrát bylo ale i tak... Já rozhodně patřím ke skupině těch, kterým se film líbil. Kevin Bacon se opět předvedel v dobrém světle, spousta dobré akce (zejména ke konci). Spokojenost takže- 75%.
p.a.douch
p.a.douch
8 465 bodů
7
Mám rád mstitele a tenhle si šel za svým doopravdy přes mrtvoly. Bacon je stále dobrý herec a Goodman taky. Zbytek ansámblu neznám (no Kelly Prestonovou jo), ale nevadili mi. Tenhle film nikomu neublíží, svět patrně nespasí, ale já se celkem bavil. Druhá půlka uběhne doopravdy dobře.
cerfik
cerfik
7 933 bodů
4
Už jsem si u Rozsudku smrti, že se po trapném hororovém Zlověstném tichu u Jamese Wana blísklo na lepší časy, ale bohužel neblísklo. I přes obsazení skvélého Kevina Bacona a Johna Goodmana se Vám film po pár dnech vytrácí a nezůstává zde žádný hlubší otisk a to proto, že není co by se otisklo. Tak mi nezbývá než smutně konstatovat, že zde naprosto převládá efektní vizualizace, které se prostě vše přizpůsobí. Šíleně povrchní a plné klišé, za měsíc si ani nevzpomenu o čem ten film byl, protože byl o ničem.