Recenze filmu Zastav a nepřežiješ 2 - Vysoké napětí

56%

Komentáře a recenze 23

Chrustyn
Chrustyn
43 674 bodů
6
Když před třemi lety skončila divoká akční jzda "Zastav a nepřežiješ" (údajnou) smrtí hlavního hrdiny, nikdo nejspíše nečekal, že by mohlo být pokračování. Avšak vzniklo a i když se tomu dá jen těžko uvěřit, je ještě divočejší než první díl. Ten byl postaven na jednoduché zápletce, kdy si hrdina musí udržovat hladinu adrenalinu aby nezemřel a druhý díl je na tom podobně. Tentokrát dostane hl. hrdina umělé srdce, které musí čas od času dobít aby přežil. Kdo má předchozí film za sebou ví co ho čeká, avšak pro nezkušeného diváka, by to mohl být šok. Přeci jen film, kde se padouchům strkají do zadku brokovnice, souloží se na veřejnosti a odřezávají se různé části těla, rozhodně není pro každého. Bohužel větší "odvázanost" filmu občas škodí. Jednička byla ještě zábavná a chvílemi i (s přihmouřenýma očima) uvěřitelná ale tentokrát jde realita úplně stranou a přeci jen je to trochu moc. "Zastav a nepřežiješ 2" dopadl jako většina pokračování: je větší, odvážnější ale méně zábavný.
22 528 bodů
4
Nucené a nezábavné. Plno opakování sebe sama i jiných. Ze zábavného akčňáku se tvůrci dostali až k omylem sebeparodickému nesmyslu, jenž má jen pár dobrých momentů.
kunafix
kunafix
20 062 bodů
8
Chchch, no tak tohle mě dostalo. Plno skvělejch uhozenejch nápadů a to všechno v takovým tempu, že nevím, jestli se dřív chlámat, nevěřit vlastním očím nebo si užívat akční momenty. Místama je to dost nepřehledný, ale v tomhle adrenalinovým filmu mi to vůbec nevadí. Jedničku jsem buď neviděl, nebo mi vůbec neulpěla v hlavě, ale tohle, to je prostě bomba. No a samozřejmě se to musí brat trochu s nadhledem a nebrat to jako normální akční film. A aji když se ve filmu objeví nějakej kýč, tak to není trapas, ale spíš chláma.
16 079 bodů
5.5
Někteří tvůrci by po požití drog neměli lézt za kameru. Oproti jedničce jsem jen zíral s otevřenou pusou a říkal si jen pomyslné WTF. Jednička byla sympatická kravina, ale tohle je tak over the top, že vážně nevím. Plusové body jen za Stathama a Amy Smart, která je opět velká čiči.
Spooner
Spooner
15 874 bodů
6
Tak tohle už bylo trochu moc. Neveldine s Taylorem nevěděli, kde končí únosná hranice a druhej Crank je proto tak šílenej, že je to spíše na škodu a některý ty scény byly fakt šílený wtf a vůbec jsem nepatřili. Jo jasný, jednička byla taky šílená, ale neházeli to tam bez ladu a skladu a mělo to mnohem dravější tempo. Tady už to fakt bylo přepísklí. Příkladem může být například finále, kde v jedničce přišli s originálním cool telefonátem a tady byl konec to největší wtf celýho filmu. Nicméně některý scény byly pořád hodně fajn a vtipný (soulož na veřejnesti mě v tomto podání asi neomrzí nikdy) a Jason Statham si to zase neskutečně dává a drží to i v těch nejšílenějších chvílí, pokud teda nemá zrovna obří hlavu.Škoda, tam kde mohla zase mohlo přijít to správný akční béčko, přišel jen akční guláš. Ale fandové akce a Stathama si těch pár výbornejch scén užijou.
ZkuKol
12 290 bodů
8
Jason s Amy definitivně opustili filmový formát a byli dvojcí Neveldine/Taylor doslova vystřeleni do audiovizuální smrště. Kamera je zde snad pochyblivější víc než Jason, scénář je napsaný po předávkování crackem a akce působí jako "speedová" party! Amy zde působí jako vyjádření Jasonova libida (a že jí to jde) a ostatní jako budoucí mrtvoly (liší se poze způsobem zabití). Žel vtip se poněkud vytratil a když se o něj tvůrci pokouší, vychází z toho spíš křeč. Děj je jasně rozvinutý první díl, s tím, že zde je už těch oslích můstků trochu více než je zdrávo. Ale stále, pokud máte rádi Crank, Jasona a Amy, budete se skvěle bavit a občas kulit oči. Jason se probral a zjistil, že ztratil srdce, chce "ho" a Amy získat zpátky a to tempem a stylem volného pádu (brzdí se až o zem)... 80%
11 176 bodů
6
Až na pár zbytečných snímků jako třeba s těmi ''obry v elektrárně'' a další, je tento díl opět v neustále akci a divokosti ale předchozímu dílu nemůže konkurovat. Ten ho jen vykrádá. Hustá byla ve filmu číňanka. Další pokračování už né.
  • akce
  • tempo
  • některé záběry
Wally007
Wally007
9 610 bodů
2
První díl mne nadchl....super akce bez oddechu od začátku až do konce....tento druhý díl je ale něco jiného....neskutečná slátanina u které to sice frčí, ale tak nějak bez nápadu a elegance, kterou jsem si na prvním díle cenil. Jen další smutné pokračování...
Patrikcz
Patrikcz
9 420 bodů