?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Michael Deeley: Filmy a seriály

  • Lovec jelenů
    Lovec jelenů (1978)
    Film
    Michael, Steven a Nick jsou mladí tovární dělníci z Pensylvánie, kteří musí narukovat do Vietnamu. Před tím, než odejdou, Steven se žení s těhotnou Angelou a jejich svatba je zároveň slavností na rozloučenou. Po mnoha hrůzách, které tři přátelé prožijí, všichni upadnou do rukou Vietkongu a dostanou se do tábora rukojmích, kde jsou nuceni hrát sami se sebou ruskou ruletu. Slavné válečné drama režiséra Michaela Cimina patří k uměleckým vrcholům vlny filmů o vietnamském traumatu.
    79%
    Michael, Steven a Nick jsou mladí tovární dělníci z Pensylvánie, kteří musí narukovat do Vietnamu. Před tím, než odejdou, Steven se žení s těhotnou Angelou a jejich svatba je zároveň slavností na rozloučenou. Po mnoha hrůzách, které tři přátelé prožijí, všichni upadnou do rukou Vietkongu a dostanou se do tábora rukojmích, kde jsou nuceni hrát sami se sebou ruskou ruletu. Slavné válečné drama režiséra Michaela Cimina patří k uměleckým vrcholům vlny filmů o vietnamském traumatu.
    1
  • Blade Runner
    Blade Runner (1982)
    Film
    • Max
    • O2 TV
    • Google Play
    Počátkem 21. století dosáhla společnost Tyrell ve výzkumu robotů fáze Nexus. Její výrobky byly téměř identické s lidmi, nelišily se ani inteligencí. Lidé používali replikanty při nebezpečných výpravách nebo jako otroky při kolonizaci jiných planet. Po krvavé vzpouře replikantů v jedné z mimozemských kolonií byl robotům pod trestem smrti zakázán pobyt na Zemi. Na plnění tohoto nařízení dohlížely speciální jednotky Blade Runner, pověřené vyhledáváním a likvidací replikantů, kteří zákaz poruší. Při svém prvním uvedení před deseti lety ohromil tento snímek diváky svým pohledem na budoucnost a brzy se stal obdivovaným klasickým dílem v žánru sci-fi. Inteligentní a provokativní scénář, volně vycházející z knihy Philipa K. Dicka "Sní androidi o elektrických ovcích?", výtvarná stránka a zvláštní efekty vytvořily svým autorům odrazový můstek k následující hvězdné kariéře. Rovněž pro některé hlavní představitele - zejména Rutgera Hauera - byl tento film významným mezníkem - rolí Roye Battyho se zařadil do kategorie mezinárodních hvězd. Režisér Ridley Scott nebyl spokojen se zásahy studia do konečné podoby filmu, ale jeho snaha o prosazení původní verze přinesla ovoce až po letech.
    76%
    Počátkem 21. století dosáhla společnost Tyrell ve výzkumu robotů fáze Nexus. Její výrobky byly téměř identické s lidmi, nelišily se ani inteligencí. Lidé používali replikanty při nebezpečných výpravách nebo jako otroky při kolonizaci jiných planet. Po krvavé vzpouře replikantů v jedné z mimozemských kolonií byl robotům pod trestem smrti zakázán pobyt na Zemi. Na plnění tohoto nařízení dohlížely speciální jednotky Blade Runner, pověřené vyhledáváním a likvidací replikantů, kteří zákaz poruší. Při svém prvním uvedení před deseti lety ohromil tento snímek diváky svým pohledem na budoucnost a brzy se stal obdivovaným klasickým dílem v žánru sci-fi. Inteligentní a provokativní scénář, volně vycházející z knihy Philipa K. Dicka "Sní androidi o elektrických ovcích?", výtvarná stránka a zvláštní efekty vytvořily svým autorům odrazový můstek k následující hvězdné kariéře. Rovněž pro některé hlavní představitele - zejména Rutgera Hauera - byl tento film významným mezníkem - rolí Roye Battyho se zařadil do kategorie mezinárodních hvězd. Režisér Ridley Scott nebyl spokojen se zásahy studia do konečné podoby filmu, ale jeho snaha o prosazení původní verze přinesla ovoce až po letech.
    2
  • Prácička v Itálii
    Prácička v Itálii (1969)
    Film
    • Google Play
    • iTunes
    Drsná i odlehčené krimi staré školy z britsko-italské produkce sleduje příběh Charlieho Crokera (Michael Cane), jenž se právě dostává z vězení na svobodu. Odseděl si dva roky a již má v hlavě další mistrný podfuk, tentokrát v zahraničí. V italském Turínu se nabídne lákavá šance ukradnou čtyři miliony dolarů ve zlatě, které převáží obrněný konvoj z letiště do automobilky Fiat. Charliemu však tentokrát nestačí důvtip a drzost, musí na akci sehnat nákladné prostředky. Na záda mu navíc neustále dýchá italská mafie, která obdobné akce na svém území nehodlá tolerovat. Prácička v Itálii je jednou z klasik žánru a uhrane propracovanými dějovými zápletkami a neodolatelným šarmem protagonisty.
    74%
    Drsná i odlehčené krimi staré školy z britsko-italské produkce sleduje příběh Charlieho Crokera (Michael Cane), jenž se právě dostává z vězení na svobodu. Odseděl si dva roky a již má v hlavě další mistrný podfuk, tentokrát v zahraničí. V italském Turínu se nabídne lákavá šance ukradnou čtyři miliony dolarů ve zlatě, které převáží obrněný konvoj z letiště do automobilky Fiat. Charliemu však tentokrát nestačí důvtip a drzost, musí na akci sehnat nákladné prostředky. Na záda mu navíc neustále dýchá italská mafie, která obdobné akce na svém území nehodlá tolerovat. Prácička v Itálii je jednou z klasik žánru a uhrane propracovanými dějovými zápletkami a neodolatelným šarmem protagonisty.
    3
  • Mladá Kateřina Veliká
    Mladá Kateřina Veliká (1991)
    Seriál
    Výpravný historický film ze života mladé ruské carevny Kateřiny Veliké, původně pruské princezny Sofie, zachycuje dobu od jejího příchodu k ruskému carskému dvoru až po její korunovaci jako carevny Kateřiny v roce 1762. Šestnáctiletou dceru anhaltsko-zerbstského knížete Sofii Frederiku si vyhlédla tehdejší carevna Alžběta I. jako kandidátku na manželku pro svého retardovaného synovce a následníka trůnu Petra III. Sofie byla pozvána na carský dvůr do Petrohradu a dojem, kterým zapůsobila, byl více než příznivý. Domů už se nevrátila a svůj osud navždy spojila s Ruskem, zemí, kterou se musela učit poznávat, ale které propadla. Její boj se sebou samou, s nároky přísné Alžběty a ponižující vztah s šíleným Petrem III., lásku k hraběti Orlovovi i vzpouru proti manželovi a uchopení moci, to vše zachycuje dvoudílný kanadsko-britský film, celý natáčený v ruských exteriérech.
    Žánry:DramaHistorický
    74%
    Výpravný historický film ze života mladé ruské carevny Kateřiny Veliké, původně pruské princezny Sofie, zachycuje dobu od jejího příchodu k ruskému carskému dvoru až po její korunovaci jako carevny Kateřiny v roce 1762. Šestnáctiletou dceru anhaltsko-zerbstského knížete Sofii Frederiku si vyhlédla tehdejší carevna Alžběta I. jako kandidátku na manželku pro svého retardovaného synovce a následníka trůnu Petra III. Sofie byla pozvána na carský dvůr do Petrohradu a dojem, kterým zapůsobila, byl více než příznivý. Domů už se nevrátila a svůj osud navždy spojila s Ruskem, zemí, kterou se musela učit poznávat, ale které propadla. Její boj se sebou samou, s nároky přísné Alžběty a ponižující vztah s šíleným Petrem III., lásku k hraběti Orlovovi i vzpouru proti manželovi a uchopení moci, to vše zachycuje dvoudílný kanadsko-britský film, celý natáčený v ruských exteriérech.
    Žánry:DramaHistorický
    4
  • 5
  • Umírání za dlouhého dne
    Umírání za dlouhého dne (1968)
    Film

    John, Cliff, Tom. Tři muži, tři angličtí výsadkáři. Všichni skvěle vyškoleni pro záškodnickou činnost. Všichni umějí správně zabíjet, klást miny, vyhazovat mosty, střílet samopalem i pistolí. Ale v tuto chvíli jim nic z toho není moc platné. Jsou odříznuti od své jednotky, uvízli v jakémsi podivném bezčasí, v neznámé krajině, bez spojení, bez velení. Už čtrnáct hodin čekají v polorozbořeném, opuštěném statku na svého seržanta, který odešel na průzkum, a je čím dál jasnější, že se dříve nebo později budou muset sami rozhodnout, co dál...

    Žánry:DramaVálečnýRetro
    68%

    John, Cliff, Tom. Tři muži, tři angličtí výsadkáři. Všichni skvěle vyškoleni pro záškodnickou činnost. Všichni umějí správně zabíjet, klást miny, vyhazovat mosty, střílet samopalem i pistolí. Ale v tuto chvíli jim nic z toho není moc platné. Jsou odříznuti od své jednotky, uvízli v jakémsi podivném bezčasí, v neznámé krajině, bez spojení, bez velení. Už čtrnáct hodin čekají v polorozbořeném, opuštěném statku na svého seržanta, který odešel na průzkum, a je čím dál jasnější, že se dříve nebo později budou muset sami rozhodnout, co dál...

    Žánry:DramaVálečnýRetro
    6
  • Loupež
    Loupež (1967)
    Film

    Britský film režiséra Petera Yatese je fiktivním zpracováním skutečné události, jedné z nejznámějších loupeží dvacátého století, která vstoupila do povědomí veřejnosti jako Velká vlaková loupež. 8. srpna 1963 přepadla skupina patnácti lupičů poštovní vlak z Glasgow do Londýna a během necelé půl hodiny si odnesla přes dva a půl milionu liber. O čtyři roky později si filmaři ze skutečného případu vypůjčili samotný průběh loupeže, který v ústřední sekvenci filmu sledujeme takřka v reálném čase krok za krokem, zatímco jednotlivé postavy jsou plodem scenáristické licence. Precizně vystavěný kriminální thriller sází při popisu pečlivých příprav akce, jejího provedení a následného policejního pátrání na vysokou míru realističnosti a autenticity. Vůdce lupičské bandy ztvárnil jeden z předních herců své generace Stanley Baker, který se na filmu podílel i produkčně. Pro Petera Yatese se snímek stal vstupenkou do Hollywoodu. Automobilová honička v jeho úvodní pasáži totiž udělala takový dojem na Stevea McQueena, že si Yatese osobně vyžádal jako režiséra připravovaného kriminálního thrilleru Bullitův případ (1968), který je dodnes považován za žánrovou klasiku, zejména díky proslulé automobilové honičce, jež je mnohými kritiky hodnocena jako nejlépe natočená automobilová akční scéna v historii kinematografie. (TV program)

    68%

    Britský film režiséra Petera Yatese je fiktivním zpracováním skutečné události, jedné z nejznámějších loupeží dvacátého století, která vstoupila do povědomí veřejnosti jako Velká vlaková loupež. 8. srpna 1963 přepadla skupina patnácti lupičů poštovní vlak z Glasgow do Londýna a během necelé půl hodiny si odnesla přes dva a půl milionu liber. O čtyři roky později si filmaři ze skutečného případu vypůjčili samotný průběh loupeže, který v ústřední sekvenci filmu sledujeme takřka v reálném čase krok za krokem, zatímco jednotlivé postavy jsou plodem scenáristické licence. Precizně vystavěný kriminální thriller sází při popisu pečlivých příprav akce, jejího provedení a následného policejního pátrání na vysokou míru realističnosti a autenticity. Vůdce lupičské bandy ztvárnil jeden z předních herců své generace Stanley Baker, který se na filmu podílel i produkčně. Pro Petera Yatese se snímek stal vstupenkou do Hollywoodu. Automobilová honička v jeho úvodní pasáži totiž udělala takový dojem na Stevea McQueena, že si Yatese osobně vyžádal jako režiséra připravovaného kriminálního thrilleru Bullitův případ (1968), který je dodnes považován za žánrovou klasiku, zejména díky proslulé automobilové honičce, jež je mnohými kritiky hodnocena jako nejlépe natočená automobilová akční scéna v historii kinematografie. (TV program)

    7
  • Muž, který spadl na Zemi
    Muž, který spadl na Zemi (1976)
    Film

    Příběh výjimečnými schopnostmi nadaného mimozemšťana, jenž v lidské podobě zkoumá možnosti, jak lze naši planetu kolonizovat. Má totiž jednu velkou přednost z větší části ji pokrývá voda; na mimozemšťanově domovské planetě se totiž potýkají se zničujícím suchem a vedrem. Kromě toto, že se po celý film nikdy neusměje, není na něm nic podezřelého, dokonce se zamiluje, ale přesto je od počátku kýmsi sledován. Svou misi však nedokončí, po sérii drastických zážitků končí jako zničený alkoholik bez vlastní vůle... Ač tento snímek spadá žánrově mezi sci-fi, výrazně omezuje jakékoli spektakulární prvky a soustřeďuje se na pobyt záhadného cizince na Zemi, na jeho přítomnost mezi lidskou populací. Hrdina rezignovaně říká, že se jednání lidí nediví; ani na jeho planetě by se k cizinci odjinud nechovali jinak, natož lépe.

    67%

    Příběh výjimečnými schopnostmi nadaného mimozemšťana, jenž v lidské podobě zkoumá možnosti, jak lze naši planetu kolonizovat. Má totiž jednu velkou přednost z větší části ji pokrývá voda; na mimozemšťanově domovské planetě se totiž potýkají se zničujícím suchem a vedrem. Kromě toto, že se po celý film nikdy neusměje, není na něm nic podezřelého, dokonce se zamiluje, ale přesto je od počátku kýmsi sledován. Svou misi však nedokončí, po sérii drastických zážitků končí jako zničený alkoholik bez vlastní vůle... Ač tento snímek spadá žánrově mezi sci-fi, výrazně omezuje jakékoli spektakulární prvky a soustřeďuje se na pobyt záhadného cizince na Zemi, na jeho přítomnost mezi lidskou populací. Hrdina rezignovaně říká, že se jednání lidí nediví; ani na jeho planetě by se k cizinci odjinud nechovali jinak, natož lépe.

    8
  • Murphyho válka
    Murphyho válka (1971)
    Film
    • Netflix

    V posledních dnech druhé světové války torpéduje u břehů Jižní Ameriky britskou loď Mount Kyle německá ponorka, jejíž kapitán nechá trosečníky, zápasící ve vlnách o holý život, postřílet z kulometů. Jediný, kdo jako zázrakem masakr přežije, je irský námořník jménem Murphy. Podaří se mu dostat ke kvakerské misii v deltě řeky Orinoko, kde se jej ujme doktorka Haydenová. Murphy je přesvědčen, že se německá ponorka skrývá někde proti proudu řeky a je rozhodnutý ji za každou cenu potopit.

    65%

    V posledních dnech druhé světové války torpéduje u břehů Jižní Ameriky britskou loď Mount Kyle německá ponorka, jejíž kapitán nechá trosečníky, zápasící ve vlnách o holý život, postřílet z kulometů. Jediný, kdo jako zázrakem masakr přežije, je irský námořník jménem Murphy. Podaří se mu dostat ke kvakerské misii v deltě řeky Orinoko, kde se jej ujme doktorka Haydenová. Murphy je přesvědčen, že se německá ponorka skrývá někde proti proudu řeky a je rozhodnutý ji za každou cenu potopit.

    9
  • Konvoj
    Konvoj (1978)
    Film
    • iVysílání
    64%
    10
  • 11
  • Fortel, a jak ho získat
    Fortel, a jak ho získat (1965)
    Film

    Mezi svými filmy s The Beatles natočil Richard Lester lechtivou komedii, která dnes může sloužit jako zakonzervovaný koncentrát atmosféry swingujícího Londýna šedesátých let. Vypráví o třech výstředních spolubydlících, sukničkáři Tolenovi, upjatém učiteli Colinovi a obsesivním malíři Tomovi, kteří všichni usilují o mladou Nancy, která právě přijela do Londýna, přičemž ovšem srdce není pro ně jejím nejžádoucnějším orgánem. Lester opět sází na absurdní komiku založenou na podivínských postavách, které provádějí efektní bláznivé kousky, a chytlavém vizuálním stylu, jenž vypadá jako z obálek dobových lifestylových časopisů. (Febiofest)

    62%

    Mezi svými filmy s The Beatles natočil Richard Lester lechtivou komedii, která dnes může sloužit jako zakonzervovaný koncentrát atmosféry swingujícího Londýna šedesátých let. Vypráví o třech výstředních spolubydlících, sukničkáři Tolenovi, upjatém učiteli Colinovi a obsesivním malíři Tomovi, kteří všichni usilují o mladou Nancy, která právě přijela do Londýna, přičemž ovšem srdce není pro ně jejím nejžádoucnějším orgánem. Lester opět sází na absurdní komiku založenou na podivínských postavách, které provádějí efektní bláznivé kousky, a chytlavém vizuálním stylu, jenž vypadá jako z obálek dobových lifestylových časopisů. (Febiofest)

    12
  • 13