6.6

Jacques Mathou: Filmy a seriály

  • Křidýlko nebo stehýnko
    Křidýlko nebo stehýnko (1976)
    FilmRole: Un des photographes à la clinique
    • iVysílání

    Dejte pozor - dnes ochutnává sám Louis de Funès! Charles Duchemin je vydavatelem slavného průvodce gastronomií a nekorunovaným králem labužníků. Proto cestuje bez přestávky a inkognito po celé zemi, aby prozkoumal francouzskou gastronomii. Charles doufá, že v jeho šlépějích se vydá i jeho syn Gérard, který sice zdědil po svém otci smysl pro chutě, ale přednost dává práci v cirkusu, kde vystupuje inkognito jako klaun. Otec však chce za každou cenu dosáhnout svého. Situaci ještě více zkomplikuje otcova nová sekretářka, která padne Gérardovi do oka ve svých soudech je Duchemin neúprosný - jídlo je přece jedna ze slavných tradic sladké Francie, a tak má i mezi restauratéry mnoho nepřátel. Tím nejzavilejším je Tricatel - majitel mnoha restaurací, zakladatel a propagátor tovární syntetické kuchyně.

    Žánry:KomedieRodinnýSatira
    81%

    Dejte pozor - dnes ochutnává sám Louis de Funès! Charles Duchemin je vydavatelem slavného průvodce gastronomií a nekorunovaným králem labužníků. Proto cestuje bez přestávky a inkognito po celé zemi, aby prozkoumal francouzskou gastronomii. Charles doufá, že v jeho šlépějích se vydá i jeho syn Gérard, který sice zdědil po svém otci smysl pro chutě, ale přednost dává práci v cirkusu, kde vystupuje inkognito jako klaun. Otec však chce za každou cenu dosáhnout svého. Situaci ještě více zkomplikuje otcova nová sekretářka, která padne Gérardovi do oka ve svých soudech je Duchemin neúprosný - jídlo je přece jedna ze slavných tradic sladké Francie, a tak má i mezi restauratéry mnoho nepřátel. Tím nejzavilejším je Tricatel - majitel mnoha restaurací, zakladatel a propagátor tovární syntetické kuchyně.

    Žánry:KomedieRodinnýSatira
    1
  • Betty Blue
    Betty Blue (1986)
    FilmRole: Bob
    74%
    2
  • Strach nad městem
    Strach nad městem (1975)
    Film
    • iVysílání
    Policejní komisař Jean-Paul Belmondo má velice nebezpečného protivníka - vraždícího maniaka, jehož oběťmi jsou hezké Pařížanky. Neznámý muž už několik týdnů pronásleduje telefonicky Noru Elmerovou a vytýká jí její amorální život. Mladá vdova je na pokraji nervového zhroucení. Nechala si dokonce změnit své staré telefonní číslo, neznámý se však opět přihlásil a oznamuje Noře svoji návštěvu. K smrti vyděšená žena volá na policii, ta ale zatím nic nepodnikne. Když po chvíli zazvoní u dveří zvonek, Nora nevydrží nervový šok a vrhne se z okna. K mrtvému tělu přijíždí komisař Le Tellier, ztělesněný Jean-Paul Belmondem, s kolegou Moissacem a na místě začínají s výslechy svědků. Zjišťují, že muž, jenž zvonil u Nořiných dveří, byl hostem u jejích sousedů a při příchodu si popletl byty. Nikdo si však nevšimne černě oblečeného motocyklisty, který postává opodál. Velmi spletité vyšetřování se rozbíhá
    Žánry:AkčníDramaKrimiThriller
    73%
    Policejní komisař Jean-Paul Belmondo má velice nebezpečného protivníka - vraždícího maniaka, jehož oběťmi jsou hezké Pařížanky. Neznámý muž už několik týdnů pronásleduje telefonicky Noru Elmerovou a vytýká jí její amorální život. Mladá vdova je na pokraji nervového zhroucení. Nechala si dokonce změnit své staré telefonní číslo, neznámý se však opět přihlásil a oznamuje Noře svoji návštěvu. K smrti vyděšená žena volá na policii, ta ale zatím nic nepodnikne. Když po chvíli zazvoní u dveří zvonek, Nora nevydrží nervový šok a vrhne se z okna. K mrtvému tělu přijíždí komisař Le Tellier, ztělesněný Jean-Paul Belmondem, s kolegou Moissacem a na místě začínají s výslechy svědků. Zjišťují, že muž, jenž zvonil u Nořiných dveří, byl hostem u jejích sousedů a při příchodu si popletl byty. Nikdo si však nevšimne černě oblečeného motocyklisty, který postává opodál. Velmi spletité vyšetřování se rozbíhá
    Žánry:AkčníDramaKrimiThriller
    3
  • Nevinné krutosti
    Nevinné krutosti (1996)
    FilmRole: Abbé de l'Épée
    72%
    4
  • Tess
    Tess (1979)
    FilmRole: Harvester

    Adaptácia románu Thomasa Hardyho o osude jednoduchého vidieckeho dievčaťa Tess, ktorú otec posiela na šľachtické sídlo po tom, čo sa dozvedá, že sú so šľachtickou rodinou možno príbuzensky spriaznení. Tu ju mladý šľachtic zvedie, Tess otehotnie a po smrti svojho dieťaťa odchádza pracovať na mliečnu farmu, kde sa zoznamuje so svojou životnou láskou Angelom. Angel sa však nedokáže vyrovnať s jej minulosťou a v svadobnú noc ju vyháňa. Zúfalá Tess sa vracia k svojmu šľachtickému milencovi a postupne smeruje k svojej záhube....

    72%

    Adaptácia románu Thomasa Hardyho o osude jednoduchého vidieckeho dievčaťa Tess, ktorú otec posiela na šľachtické sídlo po tom, čo sa dozvedá, že sú so šľachtickou rodinou možno príbuzensky spriaznení. Tu ju mladý šľachtic zvedie, Tess otehotnie a po smrti svojho dieťaťa odchádza pracovať na mliečnu farmu, kde sa zoznamuje so svojou životnou láskou Angelom. Angel sa však nedokáže vyrovnať s jej minulosťou a v svadobnú noc ju vyháňa. Zúfalá Tess sa vracia k svojmu šľachtickému milencovi a postupne smeruje k svojej záhube....

    5
  • Delikatesy
    Delikatesy (1991)
    FilmRole: Roger Kube

    Poetická černá komedie DELIKATESY je dlouho připravovaným celovečerním režijním debutem souznící autorské dvojice Jeana-Pierra Jeuneta a Marca Cara. Snímek je plodem práce skupiny nadšenců, milujících kinematografii a jako mnoho jiných před nimi toužících natočit film, jaký by sami chtěli vidět. I přes nízký rozpočet, omezující původní plány, se jim podařilo realizovat originální, vizuálně fascinující vizi, nabitou filmařskou energií a inteligencí, smyslem pro absurdní drobnokresbu, něžnou poetičností a přesnými brutálními gagy.

    Příběh situují tvůrci do blíže neurčené budoucnosti, snad po nukleární katastrofě, mající ovšem četné znaky 30. a počátku 60. let (doba dětství autorů); kritici si pro označení tohoto stylu vypomohli termínem "retrofiction". Na zbořené periferii ční do noci starý činžák. Jeho majitelem je řezník, jehož krámek s delikatesami přes obecný nedostatek oplývá čas od času masem. Nájemníci-nakupující si to samozřejmě dávají do souvislosti s četnými zmizeními osob. Do domu přichází na inzerát jako domovník bývalý klaun Louison, jehož přítomnost ukončí krutovládu obávaného domácího a nastolí po věčné noci nový den. Ani tajemní trogloté, žijící v kanalizaci a chystající vzpouru, nemohou už zůstat neteční k událostem nahoře, zvláště když je půvabná řezníkova dcera Julie poprosí o pomoc pro Louisona, s nímž ji spojují milostná pouta. Něžný příběh o lásce, překonávající všechny překážky, vychází z tradice francouzského filmu (poetický realismus Juliena Duviviera a Marcela Carného, "předměstské" lidové komedie Reného Claira, něžné crazy Jacquesa Tatiho). Konfrontuje ji však s brutální realitou současnosti, odraženou v estetice a emocionalitě soudobého filmu (bratři Coenové, Peter Greenaway, Terry Gilliam).

    Celý Snímek vznikl v ateliéru a hrají v něm málo známí herci, jejichž tváře a stylizovanost hereckého projevu ladí s bizarní atmosférou snímku. I přes četné přiznané inspirace ("Je to trochu tak, jako by se Marcel Carné díval na Spielberga, který zrovna viděl Gilliama, a ten předtím sledoval Leoneho...") je film originální vizí, jež je pro filmové labužníky skutečnou delikatesou.

    70%

    Poetická černá komedie DELIKATESY je dlouho připravovaným celovečerním režijním debutem souznící autorské dvojice Jeana-Pierra Jeuneta a Marca Cara. Snímek je plodem práce skupiny nadšenců, milujících kinematografii a jako mnoho jiných před nimi toužících natočit film, jaký by sami chtěli vidět. I přes nízký rozpočet, omezující původní plány, se jim podařilo realizovat originální, vizuálně fascinující vizi, nabitou filmařskou energií a inteligencí, smyslem pro absurdní drobnokresbu, něžnou poetičností a přesnými brutálními gagy.

    Příběh situují tvůrci do blíže neurčené budoucnosti, snad po nukleární katastrofě, mající ovšem četné znaky 30. a počátku 60. let (doba dětství autorů); kritici si pro označení tohoto stylu vypomohli termínem "retrofiction". Na zbořené periferii ční do noci starý činžák. Jeho majitelem je řezník, jehož krámek s delikatesami přes obecný nedostatek oplývá čas od času masem. Nájemníci-nakupující si to samozřejmě dávají do souvislosti s četnými zmizeními osob. Do domu přichází na inzerát jako domovník bývalý klaun Louison, jehož přítomnost ukončí krutovládu obávaného domácího a nastolí po věčné noci nový den. Ani tajemní trogloté, žijící v kanalizaci a chystající vzpouru, nemohou už zůstat neteční k událostem nahoře, zvláště když je půvabná řezníkova dcera Julie poprosí o pomoc pro Louisona, s nímž ji spojují milostná pouta. Něžný příběh o lásce, překonávající všechny překážky, vychází z tradice francouzského filmu (poetický realismus Juliena Duviviera a Marcela Carného, "předměstské" lidové komedie Reného Claira, něžné crazy Jacquesa Tatiho). Konfrontuje ji však s brutální realitou současnosti, odraženou v estetice a emocionalitě soudobého filmu (bratři Coenové, Peter Greenaway, Terry Gilliam).

    Celý Snímek vznikl v ateliéru a hrají v něm málo známí herci, jejichž tváře a stylizovanost hereckého projevu ladí s bizarní atmosférou snímku. I přes četné přiznané inspirace ("Je to trochu tak, jako by se Marcel Carné díval na Spielberga, který zrovna viděl Gilliama, a ten předtím sledoval Leoneho...") je film originální vizí, jež je pro filmové labužníky skutečnou delikatesou.

    6
  • Můj nejlepší přítel
    Můj nejlepší přítel (2006)
    FilmRole: M. Bouley
    • Filmbox+
    68%
    7
  • 8
  • Spadli z nebe
    Spadli z nebe (1993)
    FilmRole: Policier contrôle #1
    Na pařížském letišti ukradnou Arturovi (Jean Rocheford) tašku s doklady. Je Silvestr, úředníci přestávají pracovat, ale okradeného odmítají pustit z tranzitního prostoru. Prý až bude normální pracovní den a kompetentní úřady potvrdí jeho totožnost. Seriózní muž středního věku se tak stává nedobrovolným vězněm letištního prostoru bez jakýchkoliv nároků. S překvapením zjišťuje, že ve velkých chodbách a halách není sám. Žije tu zdánlivě nesourodá skupina lidí, kteří jsou také bez dokladů, ale jaksi natrvalo. Vyjít z této zóny nikoho znamená pro ně vydat se napospas úřadům, které je pošlou zpátky do jejich země. Arturo se postupně sbližuje s bezprizornými podivíny, a jemu samému se tak otvírá prostor pro přemýšlení o vlastním životě… Film vzbudil mimořádnou pozornost na MFF v San Sebastianu v roce 1993. Získal cenu za scénář a cenu pro režiséra.
    Žánry:DramaKomedie
    66%
    Na pařížském letišti ukradnou Arturovi (Jean Rocheford) tašku s doklady. Je Silvestr, úředníci přestávají pracovat, ale okradeného odmítají pustit z tranzitního prostoru. Prý až bude normální pracovní den a kompetentní úřady potvrdí jeho totožnost. Seriózní muž středního věku se tak stává nedobrovolným vězněm letištního prostoru bez jakýchkoliv nároků. S překvapením zjišťuje, že ve velkých chodbách a halách není sám. Žije tu zdánlivě nesourodá skupina lidí, kteří jsou také bez dokladů, ale jaksi natrvalo. Vyjít z této zóny nikoho znamená pro ně vydat se napospas úřadům, které je pošlou zpátky do jejich země. Arturo se postupně sbližuje s bezprizornými podivíny, a jemu samému se tak otvírá prostor pro přemýšlení o vlastním životě… Film vzbudil mimořádnou pozornost na MFF v San Sebastianu v roce 1993. Získal cenu za scénář a cenu pro režiséra.
    Žánry:DramaKomedie
    9
  • Manžel kadeřnice
    Manžel kadeřnice (1990)
    FilmRole: pan Chardon
    Příběh muže, kterého přitahují jen kadeřnice. Už od dětství nosil Antoine krátce zastřižené vlasy, neboť návštěva v kadeřnickém saloně pro něho byla tím největším potěšením. Když mu bylo dvanáct, nahlédl při stříhání do dekoltu své někdejší kadeřnice madam Shefferové. Ten pohled trval jen okamžik, a přesto Antoina ovlivnil na celý život. Rozhodl se, že se ožení s kadeřnicí. Příslušnice tohoto povolání jsou podle jeho názoru ideální ženy: vždycky upravené, usměvavé, dobře vypadají a jsou sexy.
    66%
    Příběh muže, kterého přitahují jen kadeřnice. Už od dětství nosil Antoine krátce zastřižené vlasy, neboť návštěva v kadeřnickém saloně pro něho byla tím největším potěšením. Když mu bylo dvanáct, nahlédl při stříhání do dekoltu své někdejší kadeřnice madam Shefferové. Ten pohled trval jen okamžik, a přesto Antoina ovlivnil na celý život. Rozhodl se, že se ožení s kadeřnicí. Příslušnice tohoto povolání jsou podle jeho názoru ideální ženy: vždycky upravené, usměvavé, dobře vypadají a jsou sexy.
    10
  • Návštěvníci 2: V chodbách času
    Návštěvníci 2: V chodbách času (1998)
    FilmRole: Bernard Lumeau-Péricard
    • iVysílání
    V předvečer svatby Godefroye a krásné Frenegondy přeruší její otec přípravy strašnou zprávou. Někdo odcizil rodinné klenoty a posvátnou relikvii Svatého Rolanda, kterou rodina přísně střežila. Relikvie po celé generace zajišťovala v rodině plodnost žen. Kam se mohly cenné klenoty ztratit? Zůstaly u Jacquille a Ginette, avšak o pár století jinde. Brány času se tedy úplně nezavřely a navíc se do minulosti nevrátil se svým pánem sluha Jacquille, ale jeho potomek. Pro statečného Godefroye tak zůstává jediné řešení - aby se mohl oženit s krásnou Frenegondou a zajistit pokračování svého rodu, musí se vrátit do přítomnosti, najít klenoty a sluhu Jacquille.
    63%
    V předvečer svatby Godefroye a krásné Frenegondy přeruší její otec přípravy strašnou zprávou. Někdo odcizil rodinné klenoty a posvátnou relikvii Svatého Rolanda, kterou rodina přísně střežila. Relikvie po celé generace zajišťovala v rodině plodnost žen. Kam se mohly cenné klenoty ztratit? Zůstaly u Jacquille a Ginette, avšak o pár století jinde. Brány času se tedy úplně nezavřely a navíc se do minulosti nevrátil se svým pánem sluha Jacquille, ale jeho potomek. Pro statečného Godefroye tak zůstává jediné řešení - aby se mohl oženit s krásnou Frenegondou a zajistit pokračování svého rodu, musí se vrátit do přítomnosti, najít klenoty a sluhu Jacquille.
    11
  • Policie
    Policie (1985)
    FilmRole: Gauthier
    Mangin (Gérard Depardieu), mladý policejní inspektor z Paříže, je na stopě obávaných pašeráků drog. Podaří se mu zatknout Simona, jednoho z šéfů bandy, a jeho přítelkyni Norii (Sophie Marceau). Po propuštění z vězení se Norii podaří ukrást gangu zásilku drog a 2 miliony franků. Neuvědomuje si, jakému nebezpečí vystaví sebe i svého advokáta. Noria hraje dvojí hru a jde jí jen o osobní prospěch, proto si zahrává s komisařovými city. Magnin je jako policista přísný a nelítostný, ale zároveň i velmi zranitelný kvůli lásce k Norii. Dokáže zachránit Norii a jej…
    63%
    Mangin (Gérard Depardieu), mladý policejní inspektor z Paříže, je na stopě obávaných pašeráků drog. Podaří se mu zatknout Simona, jednoho z šéfů bandy, a jeho přítelkyni Norii (Sophie Marceau). Po propuštění z vězení se Norii podaří ukrást gangu zásilku drog a 2 miliony franků. Neuvědomuje si, jakému nebezpečí vystaví sebe i svého advokáta. Noria hraje dvojí hru a jde jí jen o osobní prospěch, proto si zahrává s komisařovými city. Magnin je jako policista přísný a nelítostný, ale zároveň i velmi zranitelný kvůli lásce k Norii. Dokáže zachránit Norii a jej…
    12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Obchod pro sebevrahy
    Obchod pro sebevrahy (2012)
    FilmRole: Calmel / M. Dead-For-Two (mluví)
    • iTunes
    57%
    16
  • 17
  • Válka krásek
    Válka krásek (2008)
    FilmRole: Le maire de Charmoussey
    49%
    18
  • Vysoká pojistka
    Vysoká pojistka (1984)
    FilmRole: Le gardien du parc animalier
    47%
    19
  • Julie Lescautová
    Julie Lescautová (1992)
    Seriál
    • O2 TV
    Sympatická policajná komisárka je rusovlasé tornádo! Musí totiž zvládnuť nielen parížske zločinecké podsvetie, chlapský tím podriadených policajtov, ale aj výchovu svojich vlastných detí! Napriek tomu zostáva vždy elegantnou a rozvážnou ženou a so šarmom rieši aj zložité kriminálne prípady. Francúzsky kriminálny seriál Julie Lescautová, ktorý tohto roku oslávi už jedenásť rokov od začiatku nakrúcania, dôkladne narušil zaužívané tradície seriálovej tvorby z policajného prostredia jeho ústrednou hrdinkou je totiž žena šéfka jedného z parížskych policajných obvodov. Na dôvažok je krásna, príťažlivá, inteligentná a samostatná. Inak by totiž nemohla zvládnuť svoju náročnú úlohu na pracovisku i doma. Keďže je rozvedená, starostlivosť o výchovu oboch dcér je viac-menej na jej útlych ramenách. Po nástupe na miesto komisárky v parížskom predmestskom obvode Clairiéres, osídlenom spolovice Francúzmi, spolovice prisťahovalcami, Julie musí dokázať nadriadeným, že zvládne akúkoľvek situáciu. Zladiť prácu s rodinou je skutočný zázrak! Hneď v pilotnej časti seriálu jej pridelili únos dieťaťa. Horšie to už ani nemôže byť, veď sa s dcérkami ešte ani nestihli presťahovať do nového domu. Mnohým podriadeným sa spočiatku nepozdáva, že im má veliť žena. Kto to kedy videl! Julie Lescautová (VÉRONIQUE GENESTOVÁ) však nedôveru ostrieľaných policajtov prelomí, keď dokáže, že jej vždy ide o vysokú profesionálnu prácu, ale nechýba jej ani zmysel pre sociálnu spravodlivosť a humor. Inak by totiž nemohla zvládnuť ani svoje dcéry Sarah (JENNIFER LAURETOVÁ) a Babou (JOSÉPHINE SERREOVÁ), z ktorých najmä staršia Sarah pred spolužiakmi nerada priznáva, že mama je policajtka. Deti nechápu, prečo sa ich rodičia rozišli, keď na každom kroku vidia, že sa stále majú veľmi radi. Skutočnou príčinou ich rozporov a rozchodu je predovšetkým to, že obaja stoja na opačnej strane barikády Julie je policajtka, bývalý manžel Paul (FRANÇOIS MARTHOURET) zase obhajca. Hoci Julie pôvodne vyštudovala právo, vstúpila do radov polície, pretože nechcela sedieť za stolom a prekladať papiere z jednej strany na druhú. Vždy chcela pracovať s ľuďmi, zaujímala sa o ich problémy, súčasne chcela slúžiť právu v dennodennom živote. Všetci jej podriadení či už ide o zatrpknutého rozvedeného Davida Kaplana (RENAUD MARX), černocha Mottu (ALEXIS DESSAUX), citlivého Leveila (JEAN-PAUL ROUVE) alebo mladú príťažlivú Zoru (SAMIA SASSIOVÁ) si ju vážia nielen pre profesionálne, ale aj vysoké ľudské a morálne kvality. Francúzsky kriminálny seriál čerpal z dlhoročnej tradície psychologicky prepracovaných postáv tohto typu seriálov, ktorým nikdy nechýbalo úsilie o pravdivé zobrazenie spoločnosti so všetkými jej neduhmi a poukázanie na to, že mnohé zločiny vznikajú na základe sociálnej nerovnosti.
    Žánry:AkčníDramaKrimi
    46%
    Sympatická policajná komisárka je rusovlasé tornádo! Musí totiž zvládnuť nielen parížske zločinecké podsvetie, chlapský tím podriadených policajtov, ale aj výchovu svojich vlastných detí! Napriek tomu zostáva vždy elegantnou a rozvážnou ženou a so šarmom rieši aj zložité kriminálne prípady. Francúzsky kriminálny seriál Julie Lescautová, ktorý tohto roku oslávi už jedenásť rokov od začiatku nakrúcania, dôkladne narušil zaužívané tradície seriálovej tvorby z policajného prostredia jeho ústrednou hrdinkou je totiž žena šéfka jedného z parížskych policajných obvodov. Na dôvažok je krásna, príťažlivá, inteligentná a samostatná. Inak by totiž nemohla zvládnuť svoju náročnú úlohu na pracovisku i doma. Keďže je rozvedená, starostlivosť o výchovu oboch dcér je viac-menej na jej útlych ramenách. Po nástupe na miesto komisárky v parížskom predmestskom obvode Clairiéres, osídlenom spolovice Francúzmi, spolovice prisťahovalcami, Julie musí dokázať nadriadeným, že zvládne akúkoľvek situáciu. Zladiť prácu s rodinou je skutočný zázrak! Hneď v pilotnej časti seriálu jej pridelili únos dieťaťa. Horšie to už ani nemôže byť, veď sa s dcérkami ešte ani nestihli presťahovať do nového domu. Mnohým podriadeným sa spočiatku nepozdáva, že im má veliť žena. Kto to kedy videl! Julie Lescautová (VÉRONIQUE GENESTOVÁ) však nedôveru ostrieľaných policajtov prelomí, keď dokáže, že jej vždy ide o vysokú profesionálnu prácu, ale nechýba jej ani zmysel pre sociálnu spravodlivosť a humor. Inak by totiž nemohla zvládnuť ani svoje dcéry Sarah (JENNIFER LAURETOVÁ) a Babou (JOSÉPHINE SERREOVÁ), z ktorých najmä staršia Sarah pred spolužiakmi nerada priznáva, že mama je policajtka. Deti nechápu, prečo sa ich rodičia rozišli, keď na každom kroku vidia, že sa stále majú veľmi radi. Skutočnou príčinou ich rozporov a rozchodu je predovšetkým to, že obaja stoja na opačnej strane barikády Julie je policajtka, bývalý manžel Paul (FRANÇOIS MARTHOURET) zase obhajca. Hoci Julie pôvodne vyštudovala právo, vstúpila do radov polície, pretože nechcela sedieť za stolom a prekladať papiere z jednej strany na druhú. Vždy chcela pracovať s ľuďmi, zaujímala sa o ich problémy, súčasne chcela slúžiť právu v dennodennom živote. Všetci jej podriadení či už ide o zatrpknutého rozvedeného Davida Kaplana (RENAUD MARX), černocha Mottu (ALEXIS DESSAUX), citlivého Leveila (JEAN-PAUL ROUVE) alebo mladú príťažlivú Zoru (SAMIA SASSIOVÁ) si ju vážia nielen pre profesionálne, ale aj vysoké ľudské a morálne kvality. Francúzsky kriminálny seriál čerpal z dlhoročnej tradície psychologicky prepracovaných postáv tohto typu seriálov, ktorým nikdy nechýbalo úsilie o pravdivé zobrazenie spoločnosti so všetkými jej neduhmi a poukázanie na to, že mnohé zločiny vznikajú na základe sociálnej nerovnosti.
    Žánry:AkčníDramaKrimi
    20
  • 21