Benátky po roce 2000... Dřívější sídlo kultury a cíl turistů se změnilo k nepoznání. Město zahalil oblak toxických zplodin, který hubí vše živé a umírající město se pomalu rozpadá. Celý prostor je vojensky uzavřen a v sektoru operuje pouze tým Dr. Rafaelsona pracující na přísně tajném projektu. Poté, co je zachyceno nouzové volání vědců o pomoc, je do Benátek vyslán záchranný tým složený z elitních vojáků. Proti jejich vůli se členem komanda stává také Fuller (Christopher Ahrens), zaměstnanec korporace Tubular, jež má o výsledky projektu enormní zájem
Nevíte jestli si dát Vetřelce nebo Terminátora? Italové pro Vás mají papundeklový bundle. Příšerné po všech směrech ale trochu si říkám, že Cameron u druhého Termínátora, tu možná trochu opisoval.
Na přelomu osmdesátých a devadesátých let nebylo ve videopujčovnách filmů nikdy dost a tak vznikaly jak na běžícím páse. Dnes jsou už vesměs všechny do jednoho zapomenuté, ale občas se stane ten zázrak, že se nějaký někde ještě objeví. Italská a filipínská produkce byla v žánrech akce, sci-fi a hororu hodně plodná a mnohdy došlo i ke spolupráci. A to je příklad tohoto snímku, který má kupodivu mnoho nejrůznějších názvů, z nichž ten český ´Vetřelcátor´ je asi ten nejvěrohodnější, co se týče námětu celého dějství. Film byl všude, jen ne v USA. Prý licenční problémy, ale čert ví, jak to skutečně bylo. Tvůrci si plně vzali na paškál nejen námět, ale i celé dějství ze snímku ´Vetřelci´ (1986). Určité detaily upravili ku prospěchu své vize, čímž hlavně do finále nacpali něco ze snímku ´Terminátor´ (1984). Točilo se někde ve strojovně, či kde, a jedná se o plně nízkorozpočtový film televizního ražení, u kterého se sice skřípe zuby, ale z oblasti ryze popcornové zábavy to zase není až tak špatné. Právě pro to pobavení se vlivem známé vetřelčí šablony celé dějství po divácké stránce čeká, co z následující scény italští tvůrci provedli. Lecjaké herecké výkony nelze očekávat, ani nějaké nervydrásající scény. Už ten soundtrack naznačuje, že se to vůbec nemá brát vážně. Ano, každého napadne plagiátorství, neb kromě scén jsou převzaty i mnohé dialogy a co se týče jmen postav, no, spíše to sklouzává k nedobrovolné parodii. Onen rapidně nízký rozpočet tak všemu vnucuje naprostý minimalismus, který v tomto smyslu zase určitý filmový potenciál má. Ono v nějakém letním kině, autokině či v televizi kolem půlnoci to k jednoduché zábavě plně postačí. Ve svém smyslu snímek lze brát jako tvůrčí extravaganci daným plagiátorským akceptem šokovat a bavit zároveň. A když se to vezme kolem a kolem, ono to tak vcelku skutečně i funguje.