Nicole Kidman se coby herečka opravdu nefláká. V posledních letech jde z role do role a střídá filmové i seriálové projekty takovou rychlostí, že to divák někdy takřka nestíhá. Ne vždy se však ve velkém množství nabídek trefí do černého, ostatně její nedávný netflixovský seriál Svatba roku (The Perfect Couple) sbírá velmi rozporuplné ohlasy a drama Expatrianti (Expats) naprosto uniklo divácké pozornosti. Její novinka Babygirl by ovšem měla být onou parádní trefou a hereckým jackpotem, v němž zase jednou naplno prokáže své schopnosti. Mužům a fanouškům tísnivých erotických thrillerů navíc možná připraví pár bezesných nocí.
Články 36
Už ode dneška si můžete na Netflixu pustit novou minisérii Svatba roku (The Perfect Couple), která je natřískaná výraznými jmény před i za kamerou a má nakročeno k tomu být jedním z největších netflixovských hitů podzimu. Těsně před premiérou zveřejnila platforma plnotučný trailer, který tyto dojmy jen posiluje.
Zoë Kravitz už se v Hollywoodu pohybuje nějaký ten pátek a dávno prokázala, že není jen hezkou dcerou Lennyho Kravitze. V posledních letech na sebe silně upozornila v seriálu Sedmilhářky (Big Little Lies) a zejména coby svůdná Catwoman v novém Batmanovi (The Batman). O jejích hereckých devízách tedy nemůže být pochyb, nyní se ale rozhodla ukázat, že může být i sebejistou režisérkou a autorkou se silným ženským hlasem. Dokázala své ambice naplnit?
Na základě dat z celoevropské sítě kin Europa Cinemas můžeme určit, na jaké snímky ze starého kontinentu loni přišlo nejvíce diváků do kin. Vítěz asi nepřekvapí, ale v první desítce se nachází i pár titulů, jež tuzemské publikum nechaly spíše chladnými.
Dvojnásobný držitel Zlaté palmy z filmového festivalu v Cannes, švédský režisér Ruben Östlund, už po velebeném Trojúhelníku smutku (Triangle of Sadness) připravuje další sociální kritiku majetné smetánky. Z luxusní jachty, kde boháči natvrdle i samolibě využívali služeb dělnické třídy, se originální autor ve filmu The Entertainment System Is Down přesouvá do přepravního letadla. Boeing má ve vzduchu technické problémy a pasažérům nefungují elektronická zařízení, tudíž dlouhý let jim připraví nečekanou konfrontaci s nudou. Očekávané černá komedie s Keanu Reevesem, Kirsten Dunst či Danielem Brühlem se ujme vlajková loď pro autorský mainstream, společnost A24.
Máločí herecká kariéra naplňuje tak moc pohádku o ošklivém káčátku. Keanu Reeves se poprvé objevil jako dětská/teen hvězda v prostoduchých komediích a následně strávil dekádu života jako hollywoodský otloukánek. Když chtěl někdo jmenovat prototyp špatného herce, na mysl přišel jako první Keanu. Jenže pak přišel Matrix a vše se změnilo. A pak přišel John Wick a vše se změnilo podruhé. Dnes platí za milovaného a charismatického sympaťáka. Dřív se mělo za to, že jeho obsazením svůj projekt zabijete, dnes se na něj stojí fronta.
Smích léčí, odbourává stres, pomáhá proti úzkostem, posiluje břišní svaly a vůbec je v mnohých ohledech pro člověka velmi prospěšný. Není tedy náhodou, že právě komedie patří mezi jedny z nejoblíbenějších filmových žánrů. Vybrat mezi nimi ty nejlepší je však poměrně oříšek. A právě proto přicházíme s naším tematickým speciálem věnovaným komediím.
Devětapadesátiletý Nicolas Cage se vždy rád překonával. Poslední dobou to dotáhl až na internetový mem, v němž se zrcadlí jeho nejšílenější herecké momenty. Na rozdíl od mnohých akčních hvězd minulosti je jeho kariéra stále zajímavá tíhnutím k variabilním projektům od neotřelých režisérů, kteří ho umí vyformovat tak, že vždy dostaneme úplně jiného Nicka Cage. Dvojnásob to platí pro snímek Dream Scenario, jenž na světové premiéře v Torontu sklidil skvělé ohlasy. Herec v něm po sérii ušpiněných plavovlasých ztroskotanců ztvárňuje obtloustlého brýlatého plešouna, jenž se lidem za záhadných okolností zjevuje ve snech.
Na Netflix se blíží další erotický hit, jenž se pokusí navázat na úspěch polské trilogie 365 dní. V tomto případě však budou dramatické ambice bezesporu mnohem výš, a to díky sympatickému obsazení i spokojeným reakcím z festivalů. Opráší Fair Play zašlou slávu erotických thrillerů?
„Kamera ukládá to, co má před sebou. Co si s touto možností počneme?“ Těmito slovy končí švédsko-dánský dokument Axela Danielsona a Maximiliena Van Aertrycka. Tuzemské publikum se možná setkalo s jejich příjemným kraťasem Desetimetrová věž, který v roce 2016 vyhrál jihlavskou sekci Krátká radost. Jejich Zázračný aparát však udělal díru do světu o poznání větší, když si letos z festivalu Sundance odvezl zvláštní cenu poroty za kreativní vizi a uspěl i o pár týdnů později v Berlíně.