Recenze filmu Tři mušketýři

55%

Komentáře a recenze 59

Chrustyn
Chrustyn
43 463 bodů
2
Anderson nám stále více a více ukazuje, že režie je pro něj cizí (možná i sprosté) slovo a jeho světlé chvilky (Horizont události, Rallye smrti) jsou pouhými náhodami. Tímto snímkem ukazuje, že neumí vést herce, (takový prkna neuvidíte ani v truhlárně) nedokáže koordinovat akční scény (o nechutných tricích nemluvě) a z víceméně jednoduché zápletky (vzít legendární postavy a zasadit je do jednoduché příběhu, kde nesmí chybět dobrodružství a akce) nedokáže natočit nic jiného než nesmyslný a po všech směrech ubohý hnůj, který byl navíc tak nekřesťansky drahý.
36 432 bodů
8
Rád se zmiňuji, že ve filmu se fantasii meze nekladou a nevynechám tento pojem ani nyní. V tomto překvapivém a pro mnohé šokujícím snímku to platí dvojnásob. Alexander Dumas se musí obracet v hrobě. Při hlubším prozkoumání tohoto rozporuplném výtvoru však na druhou stranu nejde zase až tak o špatný nápad. Tvůrci nám prostě ukázali, jak by mohl tento klasický příběh vypadat, kdyby všichni hrdinové příběhu používali bohulibé vynálezy Leonarda Da Vinciho. K tomu 3D a máme zábavný biják, jaký tu ještě nebyl. V minulosti tu už jedna úprava byla. Pod jednoduchým názvem 'Mušketýr' se šermířské zápasy odehrávali v HK stylu. A už nato jsme se dívali všelijak. Teď se jedná o opravdu fantazijní nálož. Ale buďme shovívaví. Je to akční, je to zábavné, je to prostě fantasy. A propo, už někde byla vidět např. -námořní- bitva vzducholodí? Já myslím, že ještě ne, a tak dávám za nápad palec nahoru.
22 490 bodů
6
Příjemná patlanina, která může urazit leda naprostou absencí originality. Jinak ale svižné a ani jednou jsem se necítil trapně.
kunafix
kunafix
20 072 bodů
4
Prej na motivy románu Alexandra Dumase. Ten motiv tam byl, ale to je asi tak všechno. Několikrát jsem v tom fakt viděl prvky z Resident Evil. Výbuchy, skoky a bitky ve zpomalenejch záběrech, to se sem prostě nehodí, cha, a co vzducholodě, že! Ale řekněme, že když na to člověk přistoupí, jako že to tak je schválně, tak se to dá i docela strávit. Dobře na mě např. působil Christoph Waltz jako kardinál nebo Orlando Bloom, kterej si jednou odskočil zahrát si taky padoucha. Lepší je ale zapomenout, že to má něco společnýho se Třema mušketýrama a brát to jako uplně jinej film.
18 781 bodů
6
Tak takovéhle znásilnění historické legendy celkem beru. Anderson se vyřádil a mít tahle historická sci-fi vyladěnější scénář bylo by to ještě veselejší. Každopádně dvojce se nebráním. 6/10
Spooner
Spooner
15 816 bodů
6
Guilty plesure až na půdu. Scénáristicky naprosto dementní (vzducholodě jsou ten nejmenší problém), postavy jsou až přespřiliš jednoduchý a člověk si vlastně celou dobu řiká, že jinej režisér by z toho i tak možná vytřískal daleko víc. Já se ale i tak dost bavil a nejen díky tý blbosti. Celý to rychle odsejpá, akce je víc než slušná a hlavně přehledná a herci se taky celkem předvedli. Scény s Millou Jovovich jsou sice hotový utrpení a Orlando Bloom se taky dvakrát nepředvedl, ale mušketýři jsou sehraný a hláškujou. Mads Mikkelsen by navíc dokázal udělat drsňáka i z pekaře z Holní Dolní. Prostě hodně fajn jednohubka, kterou si při zanechání mozku v jiném pokoji hodně užijete.
ZkuKol
12 300 bodů
6
Anderson má výhodu, že od něj nikdy moc nečekám. Po posledním Resident Evilu jsem měl o Tři mušketýry vážně strach, ale vcelku dopadlo dobře. Šermířské souboje jsou úžasné, chemie relativně funguje a tři frajeři mají charisma. Jovovich byla bohužel rodiná záležitost, Lerman na to nemá a nehláškové dialogy trochu trpí. Předloha byla znásilněna jak se patří, na druhou stranu to fajn odsýpá. Anderson není žádný velký vypravěč, ale díky jasné předloze a jednoduchému půdorysu příliš neklopýtá. Takže pokud to vydělá, pokračování např. od Petera Berga bych si dal. Jeden za všechny, všichni za jednoho!... 60% PS: Waltz může dělat záporáky třeba ještě 20 let!
11 176 bodů
7
Na dnešní styl docela dobrý vizuál. Zaujalo mě to docela hodně i když je film dost zmodernizován. Jen mi vadila ''dětinská'' postava D'Artagnana mezi mužnými mušketýry. Vypadal jako (s prominutím) teploušek. Ródeo s meči předvedla Milla překrásně a zpomalené záběry jsem srovnal jako v Resident Evil: Afterlife. Jednooká postava je Mikkelsenovi snad osudná (viz. Barbar). Bitky, souboje s meči a trocha humoru zde bylo dost. Létající koráb byl doslovným překladem slova vzducholoď. Bylo to sice trochu přepláclé, ale za to zábavné.
9 996 bodů
4
Musíte vypnout mozek a nezajímat se o děj a už vůbec ne logiku akčních scén, tady je zkrátka Anderson odlesk Michaela Baye, který si ovšem nemůže dovolit Transformery, tak tam hází vzducholoď. Proč? Protože chce a to ani v té době nebyli a akce, která (až na první šermířský souboj mezi mušketýry a gardou, kde opravdu je vidět špičková choreografie a úchvatná práce s kamerou) je prostě přes čáru a nemá hlavu, patu a ani nic, co dává špetku smyslu, viz bitva mezi vzducholoděmi. Herecky sice OK, ale co na tom, když scénář je jen nevydařený vtip.
Richard K
Richard K
8 438 bodů