Robert Sedláček jednou určitě natočí naprosto špičkový film, o tom už skoro nepochybuju. Rodina je základ státu to není, hlavně kvůli občasnému šustění papírem a nepřesvědčivosti, ale má k tomu sakra blízko.
No pěkná nuda teda. Nejvíc mě sralo, že to mělo jakejsi divnej zvuk, že hercům často nebylo vubec rozumět, co říkaj. Tím pádem u mě propadly dialogy, ktery pravděpodobně tvořily essential part. Co mě ale uplně dostalo, tak ten chudák umírající vzteklej pes. Nevim, jak to natočili, ale doufám, že to nebylo autenticky. Uplně mě u toho mrazilo, fakt. Jinak dál pobavilo několik dobrejch keců a scén, třeba to přirozeně zahraný pičování, ožrání, postelovy honici scény a tak. Na druhou stranu tam zas byly některy scény dost křečovity. Třeba policajti byli uplně strašny postavy. Taky mi přišlo, že to bylo až přehnaně moc vážny. "Tak jsem vám ho chytil."
Ikdyž mě po pár minutách zamrzelo, že nejspíš nebudu sledovat politický thriller (protože úvodní scéna v kanceláři měla neskutečné grády). tak celkový výsledek je víc než dobrý. Ano i takhle skvěle se dá natočit road movie, taky se u ní zasmějete, ale na konci spíš zůstane hořký úsměv. Sedláček po megaSráčích opět pevně v sedle. 7.5/10
Ze začátku solidní epizoda německé kriminálky i s potřebným vizuálem, která se v polovině změní na vykrádačku Intimního osvětlení Ivana Passera, což je docela trhlý, ale chvíli je to zajímavý. Jinak se to vleče, smysl to moc nedává a když to skončí, tak si na to asi moc nevzpomenete. Igor Chmela je v hlavní roli dobrý.
Sedláček zaťal pěst a vypustil kladivo přímo na současné problémy naší společnosti. Dokonale obsazené. Film světových parametrů. To, že tak ostrouhal na Českých lvech je zarážející a neslýchané, přesto nebo snad právě proto byste si ho neměli nechat ujít! 90%
Celou dobu je to o jednom jediném, je každý z nás lump? Pravděpodobně ano i ne:). Lehce zdlouhavé, chvílemi mrazivě depresivní, jindy zbytečně popisné. Skvělý Jiří Vyorálek. Pravidla lži stále zůstávají Sedláčkovo nejlepším filmem.
Doposud nejtrefnější pojmenování české současnosti v českém filmu. Všechna nasranost a znechucenost světem podaná s velkou grácií a vtipem (čili anti-Vorel a jeho odpudivý Miliardář). Pasáž, kdy se otcové rodin osaměle opíjejí, je jako Intimní osvětlení po 45 letech. Jinak mám moc velkou radost, že se Robert Sedláček nezakopal v poloprofesionalismu a poloamatérismu, na němž postavil Největšího z Čechů.
Nejlepší zobrazení současné české reality. Vždyť to všechno dělám pro rodinu, a fungující rodina je to nejlepší, co si můžeme přát. Pokud dělám vše pro blaho rodiny, nemůže to být přece nemravné. A navíc, jiní kradou víc, já jsem přece tvrdě pracoval a pak jsem podepsal pár věcí, které nebyly úplně košer. No jen pár podpisů, co je to za kriminalitu. Kdybych to neudělal, rodina by strádala ve skromných podmínkách. A protihráči jsou ti, co neměli tolik odvahy, příležitosti nebo byly morálnější odolnější? To si musí odpovědět každý sám.