Bohatá Margot Mary Wendice se vdala za profesionálního tenistu Tonyho Wendice, ale je často osamělá, neodolá proto pokušení, když je manžel na jednou ze svých turnajů, podvede ho s americkým spisovatelem Markem Hallidayem. Když se Tony rozhodne s tenisem skončit a najít si běžné zaměstnání, rozhodne se mu Margot dá druhou šanci a manželství zachránit. Netuší, že Tony ve skutečnosti plánuje její vraždu, aby získal její jmění...
Já tomu Hitchovi, pořád nějak nemůžu přijít na chuť. Remake "Dokonalá vražda" mi přišel zajímavější a napínavější. Tahle verze je příšerně utahaná a takřka stojí na místě.
Pěkná kriminálka, je z toho cítit stará škola a některé věci jsou trošku úsměvné, na druhou stanu z toho jde cítit i jasná stopa Alfreda Hitchcocka a ta zase dodává snímku mrazivý nádech a tajemno. Vlastě standardní psychologická kriminálka, která se v rukou jedinečného režiséra stává vysoce nadprůměrnou.
O něco nadprůměrnější epizoda Columba. Hitchcock si tu tolik nehraje a zbývá jen kriminální zápletka a děj bez překvapení a hrdinů, kterým bych mohl držet palce.
Když se Anthony Dawson pokouší uškrtit Grace Kellyovou, jeho oběť mu vrazí do zad nůžky. Ještě před jejím útokem lze však v Dowsonových zádech zahlédnout další nůžky.
Po několika neúspěšných pokusech filmovat scénu, kde Margot bodne Swana nůžkami Hitchcock řekl: „Toto je hezky udělaný záběr, ale nebyl tam dostatečný záblesk nůžek, a vražda bez záblesku nůžek je jako chřest bez holandské majonézy – bez chuti.“