tržby 2 miliony 307 tisíc Kč / návštěvnost 12 116 diváků / 116 kin
Tuzemské drama pojednávající o někdejší sportovkyni a pornoherečce Andree Absolonové se v českých kinech promítá druhý víkend. Na kontě má necelé 44 tisíce platících a 8 milionů korun v rámci tržeb. Film měl v kinech přístupnost až od 18 let, a pokud bychom jeho komerční dopad srovnávali s jiným tuzemským titulem, určitě stojí za to zmínit atletické retro drama Fair PlayAndrey Sedláčkové, na které celkově přišlo necelých 75 tisíc divaček a diváků.
tržby 3 miliony 395 tisíc Kč / návštěvnost 19 807 diváků / 155 kin
Ezotericky laděný snímek producenta, režiséra a scenáristy Petra Vachlera Tajemství a smysl života skončil čtvrtý. Tematicky má nejblíž ke vztahovému tuzemskému dramatu Dvě slova jako klíč, které od červencové premiéry viděly 62 tisíce platících. Vachler s filmem již v létě vyrazil na regionální projekce doprovázené besedami. Když se statistiky za tato představení spojí s čísly za premiérový víkend, dostává se Tajemství a smysl života na tržby 13 milionů korun a návštěvnost 48 tisíc divaček a diváků. Snímek získal mimořádně kladné ohlasy právě na předpremiérových projekcích, které směřoval na cílové publikum, a v řadě regionálních kin klasický distribuční model a nasazení do velkého počtu multikin naopak pokulhávaly. Zde dalo publikum přednost mainstreamovým titulům a zavedeným značkám.
tržby 3 miliony 789 tisíc Kč / návštěvnost 22 196 diváků / 158 kin
Třetí animovaní Trollové minule žebříček ovládli. Tentokrát se oproti premiérovému víkendu propadli o 62 procent až na třetí příčku. Za necelé dva týdny mají na kontě necelých 91 tisíc platících, kteří za vstupenky utratili 15 milionů korun. V pořadí druhý film se střapatými tvorečky tedy pokořili, dosáhnout na komerční úspěch prvního snímku ale s velkou pravděpodobností nedokážou. Trollové uvádění do kin před sedmi roky utržili 25 milionů korun, vidělo je skoro 193 tisíce divaček a diváků.
tržby 4 miliony 185 tisíc Kč / návštěvnost 19 425 diváků / 77 kin
Nové Hunger Games jsou stejně jako o premiérovém víkendu druhé. Teenagerská dystopie se propadla o 54 procenta a celkově má na kontě 77 tisíc divaček a diváků a 16 milionů korun v rámci tržeb. Co se týče historických statistik pokořily první film z roku 2012, ale dotáhnout se na ty další bude velmi nereálné. Například Vražednou pomstu z roku 2013 vidělo přes 140 tisíc platících, a to se bavíme o druhém komerčně nejslabším titulu série. Celosvětově se Baladě o ptácích a hadech daří solidně, tržby činí 154 milionů dolarů (film vyšel na 100 mega) a druhý víkend v řadě vévodí severoamerickému žebříčku.
tržby 8 milionů 601 tisíc Kč / návštěvnost 41 559 diváků / 189 kin
85letý producent a režisér Ridley Scott se svým Napoleonem ovládl žebříček tržeb a návštěvnosti českých kin. Historický výpravný epos za 200 milionů dolarů však za jeho předchozími díly komerčně zaostává. V rámci tuzemských statistik autorových premiérových titulů je až čtvrtý za Prometheem, Vetřelcem: Covenantem a Marťanem. Celosvětově Napoleon utržil 79 milionů dolarů, vznikl ale pro streamovací platformu Apple TV+, tudíž si i při horších tržbách z kin zalepí rozpočet díky VOD předplatnému.