Plnohodnotný Lanthimos, kterého bych doporučil všem, kteří ho poznali jen díky Chudáčkům. Svět, kde jsou všichni pošahaní, dělají zvláštní věci a říkají tomu život. Artové peklo.
Kaufmanovská divočina, která jde ještě dál než v jeho starších filmech (Terror Firmer, Toxický mstitel). Nechybí hromady hoven, krve, vnitřností, cecků a tentokrát i muzikálová čísla. Jen pro fajnšmekry.
Film, který je jednoduché strhat a zaslouží si to. Banální, nudný a zbytečný remake akční klasiky, kde je největší záhadou, proč se rozhodl ji pochcat samotný John Woo. Jako akční film zbytečné nudné s nevhodnou hlavní hrdinkou a oldschoolovými akčními scénami. Jako remake ... svatokráděž.
Předchůdce Nezvratných osudů. První větší zářez Mike Newella, (krycí jméno Donnie Brasco, čtvrtý Harry Potter) není klasickým hororem ale napětí ani zajímavý příběh mu nechybí. Trochu svižnější tempo a mohlo to být ještě lepší.
Nová verze kultovní Vrány je nejen zbytečná ale hlavně velice špatná. Film cílený na publikum mezi 14-17 lety, kterému přijde cool, že v něm podivný gothický narkoman, masakruje snoby v hnusné Praze. Vizuálně jalové s krvavými akčními scénami bez jakéhokoliv nápadu, napětí nebo švihu a s Billem Skarsgardem, který tímto ukončil kariéru potenciální akční hvězdy a možná celé své působení v USA. Mizérie, které divák přeje neúspěch.
Parta kolem Lacheau, (který tentokrát pouze herecky přitakává) si tentokrát bere na paškál akční blockbustery od Rychle a zběsile po Mission: Impossible a není to dobré ani legrační. Kadence fórů je nekonečná ale podaří se tak jeden ze sta a neustálé narážky na americké akčňáky jsou brzy spíše na sílu, než k pousmání.
Young adult paskvil, které frčely v dobách Hunger Games. Tentokrát ve výrazně horší, ošklivější podobě. Nesmyslná historka, kdy musejí být všichni krásní (takže vypadají jako brazislký Ken po stovkách plastických operací) v neskutečně špatně vypadajícím, nudném filmu s Joey King, která prostě hlavní role neutáhne. Jediný klad je v tom, že to to trvá 90 minut.
Staří kamarádi se rozhodli, že si pro radost natočí film. Ti kamarádi jsou naštěstí Brad Pitt a George Clooney. Vlci jsou filmem pro radost a potěší hlavně fandy úvodního dua na kterém vše stojí a padá. Zápletka je banální a režijní vklad Jona Wattse minimální a to pouze díky kompozici některých scén a jednou samoúčelnou zpomalovačkou. Jinak by to se to utáhlo i jako divadelní hra.
Ve výsledku by mi asi stačil celovečerák z prvního dílu, který mi řekl to stejné, co zbývající díly, které se zaměřují na jiné postavy ale prakticky stejné problémy. Klasické drama o rasové problematice, tentokrát z Anglie.
Od Russella výraznou kvalitu už dlouho neočekávám a tak je tahle průměrná detektivka vlastně překvapení. Jako celek nijak zásadní projekt, který nejvíce stojí na nespolehlivém vypravěči a díky tomu, se může stát cokoliv. Překvapivý konec, tak diváka nijak nevytrhne. 50%
Když tak nad tím přemýšlím, nevím jestli má Phil Marlowe nějaký vyloženě dobrý film. Tento to rozhodně není, přestože atmosféra celkem funguje. Robert Mitchum už o něco méně.
S láskou dělaný projekt, který mi moc radosti neudělal. Stále hledám film, který by dokázal zpracovat těžká Lovercraftova díla (zvláště Volání Cthulhu) ale stále se nedaří.
Je to barevné, neustále se zde něco hýbe, někdo padá, krká nebo něco žere. Nový Já, padouch přináší dle očekávání to samé jen s lepším vizuálem. Pro děti ultimátní zábava. Pro rodiče snesitelné. 50%
Celostopážová depka o chlapíkovi, který chce napravit způsobenou tragédii ale během jedné noci se ponoří do ještě většího bahna a zkazí vše na co sáhne. Herecky slušné ale celkově samoúčelné a na efekt.
Zpočátku nezajímavé, pracující s absurdní zápletkou nevhodného vtipu. Naštěstí poslední epizoda posune celý seriál na vyšší úroveň. Není to úderné jako od Sorkina a Karen Gillian není dostatečně silná herečka na tak náročnou postavu, ale novým způsobem to zpracovává sexuální obtěžování na pracovišti v dnešní mediálně zvrácené době.
Ne vyloženě dobré ale překvapivě snesitelné béčko se snaživou blondýnkou v hlavní roli, která toho zvládá víc, než akční pokusy hereček J-Lo apod. Tvůrci mají nakoukaného Johna Wicka i nejednu asijskou mlátičku díky čemuž jsou akční scény více než slušné. Jinak bohužel klasická "kazetová" záležitost bez kloudného scénáře a se špatnými herci.
Bezskrupolózní hrdinové frčí a Netflix si chtěl udělat svůj Boj o moc s prvky Wall Street. Bohužel silně nedopečený polotovar s Jeffem Danielsem v jeho nejhorší seriálové roli, která je pouhou karikaturou, jiných známých postav. Častokrát až nesnesitelný seriál. 30%
Má to své momenty, zajímavé postavy i dobrou muziku, ale ten novodobý kult velikosti Trainspottingu, tam nevidím a nenašel jsem si ve filmu nic, co by mě lákalo k další projekci.
Ritchieho estetika, přetavená do série, která není úplně plnohodnotným příběhem ale sledem méně či více zábavných epizodek na téma, chceme udělat kšeft, ale vždy se to nějak pokazí. První polovina velice fajn, poté to začne upadat a ztrácet švih. Pořád ale slušná zábava.
Nefunkční spojení japonského anime se světem Terminátora. Vizuálně slušné ale jinak zbytečné a nudné s Terminátořími prvky vloženými na sílu, aby si něco našli i milovníci tohoto univerza a nejen anime blázni.
Indický Zack Snyder. Vizuálně přeplácané a docela hnusné, s nezajímavou akcí, směšným hlavním hrdinou a přepálenou stopáží. Samozřejmě nechybí muzikálové číslo.
Klasický televizní životopis, který silné téma zpracovává filmařsky velice nezajímavě bez výrazné režijní invence a veškerá zábavnost plyne jen ze zpracovávaného tématu, než z filmu samotného.
Okradená babča se vydává na cestu za svými penězi. Celkem milá komedie, (která opravdu není akční) která primárně stojí na hlavní hrdince a celkově velice povedeném castingu.
Pomalá, naivní romance, která se opírá hlavně o silné obsazení a exotické prostředí. Všechna důležitá a silná témata, jsou bohužel podána jak v mexické telenovele. 50%
Laciná odpověď na Indiana Jonese, která najednou kopíruje Dobyvatelé ztracené archy i Chrám zkázy. Klasický produkt Cannonu, který dnes funguje jako bizarní vhled na dobu, kdy bylo ve filmu možné prakticky vše.
Boom Found Footage skončil před lety ale Hell House by v dané době patřil mezi ty výrazně lepší kousky. Režijně nijak originální, herecky mizerné ale atmosféra, kterou vytváří prostředí opuštěného domu je velice vtahující a občas se tvůrcům podaří přijít s mrazivými scénami, které se naštěstí nespoléhají na laciné lekačky. Ke konci se film začne trochu hroutit, ale přesto se jedná o velice slušný hororový zářez.
První díl mám velice rád a měl jsem za to, že tato série skončila už velice mizerným, druhým dílem. Bohužel byly natočeny ještě dva další a je to klasický příklad pokračování, které šlo svého času rovnou na VHS. Režisér je packal, herecky jsme někde ve třetí kategorii a trikově je vše neskutečně laciné.