Jaroslav Hladík: Nejlepší filmy
a seriály

6.2

Jaroslav Hladík: Filmy a seriály

  • Zlaté dno
    Zlaté dno (1942)
    FilmRole: zákazník
    • iVysílání
    Venkovského papírníka Cyrila Putičku přemluví jeho dospělé děti, aby prodal živnost a přestěhoval se za nimi do Prahy. Po velkém naléhání Putička souhlasí. Jenže neumí odpočívat a v luxusním pražském bytě se nudí. Jednoho dne se proto rozhodne najít si práci v papírnictví - třeba i bez platu. Do oka mu padne čerstvě otevřený obchůdek mladé vdovy Jarmily Valentové. Musí se jí skoro vnutit, aby u ní mohl nastoupit jako příručí. Rezignované majitelce nejen pomůže přivést obchod opět k prosperitě, ale vrátí jí i smysl života…
    Žánry:Komedie
    75%
    Venkovského papírníka Cyrila Putičku přemluví jeho dospělé děti, aby prodal živnost a přestěhoval se za nimi do Prahy. Po velkém naléhání Putička souhlasí. Jenže neumí odpočívat a v luxusním pražském bytě se nudí. Jednoho dne se proto rozhodne najít si práci v papírnictví - třeba i bez platu. Do oka mu padne čerstvě otevřený obchůdek mladé vdovy Jarmily Valentové. Musí se jí skoro vnutit, aby u ní mohl nastoupit jako příručí. Rezignované majitelce nejen pomůže přivést obchod opět k prosperitě, ale vrátí jí i smysl života…
    Žánry:Komedie
    1
  • Tři muži ve sněhu
    Tři muži ve sněhu (1936)
    FilmRole: host v hotelu Imperial
    Mladý doktor Hájek už dlouho bezúspěšně hledá zaměstnání. Štěstí se na něj však přece jen usměje – vyhraje soutěž o nejlepší reklamní slogan, kterou vypsal továrník Bárta. Cenou je pobyt v luxusním horském hotelu. Do stejného zimního střediska odjíždí i Bárta, ale použije falešné jméno a vydává se za chudáka. Není proto divu, že se personál hotelu při ubytovávání těchto dvou hostů splete. Nemajetný mladík si užívá přímo královských poct a výsad a továrník se přitom choulí v kamrlíku bez topení. Do děje také zasáhne Bártova roztomilá dcera a komplikace na sebe nenechávají dlouho čekat. (Filmexport)
    Žánry:Komedie
    71%
    Mladý doktor Hájek už dlouho bezúspěšně hledá zaměstnání. Štěstí se na něj však přece jen usměje – vyhraje soutěž o nejlepší reklamní slogan, kterou vypsal továrník Bárta. Cenou je pobyt v luxusním horském hotelu. Do stejného zimního střediska odjíždí i Bárta, ale použije falešné jméno a vydává se za chudáka. Není proto divu, že se personál hotelu při ubytovávání těchto dvou hostů splete. Nemajetný mladík si užívá přímo královských poct a výsad a továrník se přitom choulí v kamrlíku bez topení. Do děje také zasáhne Bártova roztomilá dcera a komplikace na sebe nenechávají dlouho čekat. (Filmexport)
    Žánry:Komedie
    2
  • Uličnice
    Uličnice (1936)
    FilmRole: host na zásnubní hostině
    Je to příběh dívky zamilované do letce, kterého zná pouze z novinových článků. Z penzionátu uteče do Karlových Varů a doufá, že se s ním setká. Když zaslechne, že jeho strýček plánuje vychovat z třináctileté osiřelé dívky budoucí manželku, neváhá a tuto informaci využije ve svůj prospěch. Zavolá do sirotčince a sama se stává roztomilou holčičkou… Film vznikl podle úspěšné předlohy, která v roce 1936 dobyla přední pražské operetní scény. Režisér Slavínský šťastně zvolil do role uličnice Věru Ferbasovou, která se rázem stala nejpopulárnější hvězdou československých biografů. Těšit se můžete i na koktajícího Ladislava Peška a vtipného Jindřicha Plachtu. (Filmexport)
    Žánry:KomedieHudební
    70%
    Je to příběh dívky zamilované do letce, kterého zná pouze z novinových článků. Z penzionátu uteče do Karlových Varů a doufá, že se s ním setká. Když zaslechne, že jeho strýček plánuje vychovat z třináctileté osiřelé dívky budoucí manželku, neváhá a tuto informaci využije ve svůj prospěch. Zavolá do sirotčince a sama se stává roztomilou holčičkou… Film vznikl podle úspěšné předlohy, která v roce 1936 dobyla přední pražské operetní scény. Režisér Slavínský šťastně zvolil do role uličnice Věru Ferbasovou, která se rázem stala nejpopulárnější hvězdou československých biografů. Těšit se můžete i na koktajícího Ladislava Peška a vtipného Jindřicha Plachtu. (Filmexport)
    Žánry:KomedieHudební
    3
  • Barbora Hlavsová
    Barbora Hlavsová (1942)
    FilmRole: člen komise na konzervatoři
    Všeobecně vážený ředitel maloměstské záložny Hlavsa se kvůli své rozmařilé a zhýčkané ženě dopustí zpronevěry, a když se situace nedá zachránit, zastřelí se. Jeho matka, prostá vesnická žena, se ujme ovdovělé snachy i dospívajícího vnuka s podmínkou, že jí oba pomohou všechnu škodu nahradit. Pro městskou dámu je tvrdá vesnická práce utrpením. Stejně tak pro mladého Boříka, nadaného pianistu, který se těžko vzdává snů o umělecké dráze... (Film Europe)
    Žánry:Drama
    70%
    Všeobecně vážený ředitel maloměstské záložny Hlavsa se kvůli své rozmařilé a zhýčkané ženě dopustí zpronevěry, a když se situace nedá zachránit, zastřelí se. Jeho matka, prostá vesnická žena, se ujme ovdovělé snachy i dospívajícího vnuka s podmínkou, že jí oba pomohou všechnu škodu nahradit. Pro městskou dámu je tvrdá vesnická práce utrpením. Stejně tak pro mladého Boříka, nadaného pianistu, který se těžko vzdává snů o umělecké dráze... (Film Europe)
    Žánry:Drama
    4
  • Turbina
    Turbina (1941)
    FilmRole: akcionář
    68%
    5
  • Důvod k rozvodu
    Důvod k rozvodu (1937)
    Film
    Tradiční česká filmová komedie plná lásky, omylů, nedorozumění a dobrých konců. Hrdinou je hudební skladatel Pavel Bertl, nenapravitelný opilec a karbaník, který sice dokázal během několika let prohýřit celý rodinný majetek, současně je však nešťastný, když vidí svou manželku Helenu jak trpí jeho zhýralým životem. Aby ji zachránil, rozhodne se jí poskytnout pádný důvod k rozvodu a na radu advokáta se na pár dní ubytuje v horském hotelu s cizí ženou. K tomu účelu advokát angažuje nezaměstnanou artistku Anny Plavcovou, které tím ovšem nemálo zkomplikuje život, protože se právě zakoukala do úspěšného kouzelníka Skály, který se chystá vystupovat ve stejném hotelu, kde má Anny s Bertlem sehrát milostný páreček na záletech.
    Žánry:Komedie
    65%
    Tradiční česká filmová komedie plná lásky, omylů, nedorozumění a dobrých konců. Hrdinou je hudební skladatel Pavel Bertl, nenapravitelný opilec a karbaník, který sice dokázal během několika let prohýřit celý rodinný majetek, současně je však nešťastný, když vidí svou manželku Helenu jak trpí jeho zhýralým životem. Aby ji zachránil, rozhodne se jí poskytnout pádný důvod k rozvodu a na radu advokáta se na pár dní ubytuje v horském hotelu s cizí ženou. K tomu účelu advokát angažuje nezaměstnanou artistku Anny Plavcovou, které tím ovšem nemálo zkomplikuje život, protože se právě zakoukala do úspěšného kouzelníka Skály, který se chystá vystupovat ve stejném hotelu, kde má Anny s Bertlem sehrát milostný páreček na záletech.
    Žánry:Komedie
    6
  • Modrý závoj
    Modrý závoj (1941)
    FilmRole: asistent prof. Gallase

    Zamotaná vlákna filmového příběhu opřádají milostný poměr sester-dvojčat k mladému herci. Marta Hornová, slepá sólistka rozhlasového orchestru, naváže známost s hercem státní činohry Robertem Holanem. Ten se schází také s její sestrou Helenou, talentovanou sochařkou, kterou však mylně považuje za Martu. Když jí však při schůzce na Petříně vrací modrý závoj, který údajně ztratila při jejich setkání v budově rozhlasu, pochopí Helena, že Holan ve skutečnosti miluje její sestru. Aby nezradila její lásku, ani svůj vztah k pohlednému asistentu oční kliniky Pavlu Průšovi, odhodlá se k rozchodu. Mezitím se Marta na naléhání sluhy Karlíčka podrobí náročné operaci zraku. Po úspěšné operaci pak musí zůstat až do úplného vyléčení v zatemnělém pokoji, kde ji jednoho dne zastihne Holan, pozvaný na návštěvu Helenou. Marta z jeho projevů lásky pozná, že jeho srdce náleží osudovou záměnou její sestře. Děj se opět zaplétá až k nezvyklému závěru. Komorní drama režiséra Jana Alfréda Holmana Modrý závoj podle scénáře Václava Řezáče vzbudilo při premiéře v roce 1941 ohlas nejen suverénně zvládnutým zpracováním (kamera Jaroslav Tuzar, hudba Jiří Srnka), ale především znamenitým hereckým výkonem Vlasty Matulové v náročné dvojroli sester - dvojčat k nerozeznání si podobných zevnějškem, ale diametrálně se lišících povahově. První velkou roli dostala Vlasta Matulová v roce 1940 rovněž v Holmanově filmu Minulost Jany Kosinové. Po nečekaném úspěchu bylo zřejmé, že bude častým hostem před kamerou. Svým osobitým zjevem, zvláštním hlubokým, zdánlivě syrovým a přitom podmanivým hlasem a oduševnělým herectvím se pronikavě lišila od tehdejších filmových milovnic. Eduard Kohout o ní v pamětech napsal: "Její krása byla podivně chladná a andělsky čistá, ale pod tím ledem jako by svítil vnitřní oheň". Velmi dobré herecké výkony podali i její partneři, především Karel Höger v roli herce Roberta Holana a Vladimír Leraus jako MUDr. Pavel Průša. Snímek má i dokumentární hodnotu. Část děje se odehrává v atraktivním prostředí rozhlasu, a také se zde můžeme setkat s vynikajícím českým violoncellistou Ladislavem Zelenkou, s Orchestrem F. O. K a známým dirigentem Otakarem Paříkem. (oficiální text distributora)

    Žánry:DramaRomantický
    65%

    Zamotaná vlákna filmového příběhu opřádají milostný poměr sester-dvojčat k mladému herci. Marta Hornová, slepá sólistka rozhlasového orchestru, naváže známost s hercem státní činohry Robertem Holanem. Ten se schází také s její sestrou Helenou, talentovanou sochařkou, kterou však mylně považuje za Martu. Když jí však při schůzce na Petříně vrací modrý závoj, který údajně ztratila při jejich setkání v budově rozhlasu, pochopí Helena, že Holan ve skutečnosti miluje její sestru. Aby nezradila její lásku, ani svůj vztah k pohlednému asistentu oční kliniky Pavlu Průšovi, odhodlá se k rozchodu. Mezitím se Marta na naléhání sluhy Karlíčka podrobí náročné operaci zraku. Po úspěšné operaci pak musí zůstat až do úplného vyléčení v zatemnělém pokoji, kde ji jednoho dne zastihne Holan, pozvaný na návštěvu Helenou. Marta z jeho projevů lásky pozná, že jeho srdce náleží osudovou záměnou její sestře. Děj se opět zaplétá až k nezvyklému závěru. Komorní drama režiséra Jana Alfréda Holmana Modrý závoj podle scénáře Václava Řezáče vzbudilo při premiéře v roce 1941 ohlas nejen suverénně zvládnutým zpracováním (kamera Jaroslav Tuzar, hudba Jiří Srnka), ale především znamenitým hereckým výkonem Vlasty Matulové v náročné dvojroli sester - dvojčat k nerozeznání si podobných zevnějškem, ale diametrálně se lišících povahově. První velkou roli dostala Vlasta Matulová v roce 1940 rovněž v Holmanově filmu Minulost Jany Kosinové. Po nečekaném úspěchu bylo zřejmé, že bude častým hostem před kamerou. Svým osobitým zjevem, zvláštním hlubokým, zdánlivě syrovým a přitom podmanivým hlasem a oduševnělým herectvím se pronikavě lišila od tehdejších filmových milovnic. Eduard Kohout o ní v pamětech napsal: "Její krása byla podivně chladná a andělsky čistá, ale pod tím ledem jako by svítil vnitřní oheň". Velmi dobré herecké výkony podali i její partneři, především Karel Höger v roli herce Roberta Holana a Vladimír Leraus jako MUDr. Pavel Průša. Snímek má i dokumentární hodnotu. Část děje se odehrává v atraktivním prostředí rozhlasu, a také se zde můžeme setkat s vynikajícím českým violoncellistou Ladislavem Zelenkou, s Orchestrem F. O. K a známým dirigentem Otakarem Paříkem. (oficiální text distributora)

    Žánry:DramaRomantický
    7
  • Paličova dcera
    Paličova dcera (1941)
    FilmRole: přísedící u soudu
    64%
    8
  • Děvčátko z venkova
    Děvčátko z venkova (1937)
    FilmRole: host na zásnubách
    63%
    9
  • Jarní píseň
    Jarní píseň (1944)
    FilmRole: vojenský lékař
    62%
    10
  • Pozor, straší
    Pozor, straší (1938)
    FilmRole: host na večírku
    62%
    11
  • Lavina
    Lavina (1946)
    Film
    61%
    12
  • Pacientka dr. Hegla
    Pacientka dr. Hegla (1940)
    FilmRole: host u Heglů
    61%
    13
  • Madla zpívá Evropě
    Madla zpívá Evropě (1940)
    FilmRole: Hlavův sekretář
    Do vesničky Lesov přijíždí jednou Český rozhlas a nahrává lidové písně. Písneň Madly Satranové se do rukou dostanou profesorovi Klánovi, vedoucímu úspěšného dětského sboru. Ihned se za Madlou rozjede, aby ji přivedl do Prahy. Madla se záhy stává členkou jeho dětského sboru. Všichni ji mají rádi. Sbor se dostane ještě víc na výsluní a jezdí i do ciziny. Jednou Klán onemocní a nemůže do ciziny jet. Madla se ochotně všeho ujímá a o děti se sama stará. Ve Španělsku náhodou potká svého strýce, který ji adoptuje (matka, otec i děda jí už nežili). Zůstává tedy s nemocným strýcen ve Španělsku. Když se to dozví Klán, je velmi smutný a konečně si přiznává, že je do Madly zamilován. Nakonec za ní přijede. Příběh tedy končí happy endem.
    Režie:Václav Binovec
    60%
    Do vesničky Lesov přijíždí jednou Český rozhlas a nahrává lidové písně. Písneň Madly Satranové se do rukou dostanou profesorovi Klánovi, vedoucímu úspěšného dětského sboru. Ihned se za Madlou rozjede, aby ji přivedl do Prahy. Madla se záhy stává členkou jeho dětského sboru. Všichni ji mají rádi. Sbor se dostane ještě víc na výsluní a jezdí i do ciziny. Jednou Klán onemocní a nemůže do ciziny jet. Madla se ochotně všeho ujímá a o děti se sama stará. Ve Španělsku náhodou potká svého strýce, který ji adoptuje (matka, otec i děda jí už nežili). Zůstává tedy s nemocným strýcen ve Španělsku. Když se to dozví Klán, je velmi smutný a konečně si přiznává, že je do Madly zamilován. Nakonec za ní přijede. Příběh tedy končí happy endem.
    Režie:Václav Binovec
    14
  • Experiment
    Experiment (1943)
    FilmRole: návštěvník divadla
    60%
    15
  • Advokátka Věra
    Advokátka Věra (1937)
    Film
    Věra Donátová zrovna dostudovala práva a chce si otevřít advokátní kancelář. Otec by ji ale nejraději viděl pod čepcem. Poskytne jí sice potřebné finanční prostředky, ovšem s jednou podmínkou: pokud Věra v praxi do roka nezaznamená nějaký výrazný úspěch, provdá se za nápadníka, kterého jí otec vyhlédl. K začínající advokátce se klienti samozřejmě nijak nehrnou, a tak dostává první případ přidělen ex offo. Má před soudem hájit jistého Petra Kučeru, přezdívaného Tygr. Věra dosáhne jeho propuštění z vazby, a poté se po boku onoho okouzlujícího mladého muže vydává poznávat kolorit pražského podsvětí. Bude tento špatně honorovaný případ stačit, aby přesvědčila starostlivého tatínka o své odborné zdatnosti?
    Žánry:Komedie
    58%
    Věra Donátová zrovna dostudovala práva a chce si otevřít advokátní kancelář. Otec by ji ale nejraději viděl pod čepcem. Poskytne jí sice potřebné finanční prostředky, ovšem s jednou podmínkou: pokud Věra v praxi do roka nezaznamená nějaký výrazný úspěch, provdá se za nápadníka, kterého jí otec vyhlédl. K začínající advokátce se klienti samozřejmě nijak nehrnou, a tak dostává první případ přidělen ex offo. Má před soudem hájit jistého Petra Kučeru, přezdívaného Tygr. Věra dosáhne jeho propuštění z vazby, a poté se po boku onoho okouzlujícího mladého muže vydává poznávat kolorit pražského podsvětí. Bude tento špatně honorovaný případ stačit, aby přesvědčila starostlivého tatínka o své odborné zdatnosti?
    Žánry:Komedie
    16
  • Okouzlená
    Okouzlená (1942)
    FilmRole: návštěvník baru
    58%
    17
  • Rukavička
    Rukavička (1941)
    FilmRole: host u Houdkové
    58%
    18
  • Gabriela
    Gabriela (1941)
    FilmRole: host na večírku

    Manželství se slabošským,psychicky labilním mužem je pro titulní hrdinku skutečným utrpením, takže hledá náhradu u jeho bratra, úspěšného dirigenta. Namísto očekávaných psychologických studií, složitých niterných hnutí se však dočkáme jedině laciné a povrchní dojemnosti. Můžeme si povšimnout, že někteří herci jsou obsazeni zcela odlišně, než jak bychom očekávali. Karel Höger tu předvádí opravdového ničemníka, zatímco Marie Rosůlková, spojená s postavami potrhlých stařenek, se tu představuje jako elegantní svůdná žena.

    Žánry:Drama
    58%

    Manželství se slabošským,psychicky labilním mužem je pro titulní hrdinku skutečným utrpením, takže hledá náhradu u jeho bratra, úspěšného dirigenta. Namísto očekávaných psychologických studií, složitých niterných hnutí se však dočkáme jedině laciné a povrchní dojemnosti. Můžeme si povšimnout, že někteří herci jsou obsazeni zcela odlišně, než jak bychom očekávali. Karel Höger tu předvádí opravdového ničemníka, zatímco Marie Rosůlková, spojená s postavami potrhlých stařenek, se tu představuje jako elegantní svůdná žena.

    Žánry:Drama
    19
  • O ševci Matoušovi
    O ševci Matoušovi (1948)
    Film

    Revoluční rok 1848 vnesl velké naděje mezi dosud mlčící vrstvy, probudil naděje sociální i národnostní. Odezva pronikla i na zapadlý venkov, dokonce až do Podkrkonoší. Tamější mladý švec se začal zajímat o společenské a politické dění, prožíval i zklamání z pozdějšího vývoje. Předlohou se pro tento film, který mezi prvními ve znárodněné kinematografii hledal \"nadčasové\" souvislosti mezi minulostí a přítomností, stal stejnojmenný román Antala Staška. Velkou příležitost tu dostal Ladislav Pešek v titulní roli.

    Žánry:DramaHistorický
    57%

    Revoluční rok 1848 vnesl velké naděje mezi dosud mlčící vrstvy, probudil naděje sociální i národnostní. Odezva pronikla i na zapadlý venkov, dokonce až do Podkrkonoší. Tamější mladý švec se začal zajímat o společenské a politické dění, prožíval i zklamání z pozdějšího vývoje. Předlohou se pro tento film, který mezi prvními ve znárodněné kinematografii hledal \"nadčasové\" souvislosti mezi minulostí a přítomností, stal stejnojmenný román Antala Staška. Velkou příležitost tu dostal Ladislav Pešek v titulní roli.

    Žánry:DramaHistorický
    20
  • Muž z neznáma
    Muž z neznáma (1939)
    FilmRole: ředitel hotelu
    57%
    21
  • Až se vrátíš
    Až se vrátíš (1947)
    Film
    56%
    22
  • Bezdětná
    Bezdětná (1935)
    FilmRole: host na svatbě
    52%
    23
  • Adam a Eva
    Adam a Eva (1940)
    FilmRole: hráč karet
    V klasickém veseloherním schématu, platícím zejména v předválečné kinematografii, se tentokrát setkáváme s mimořádně nadaným obchodníkem Adamem Kavalírem, který přišel vinou rozmařilého otce o rodinný podnik a je nucen přijmout místo ředitele v upadajícím penzionu. Tam najde nejen široké uplatnění svých obchodních schopností, ale také rozmarnou, věčně reptající spolumajitelku Evu. Ačkoli podnik vzkvétá, Eva není s novým ředitelem spokojena a stále vyhledává spory. Situace se vyhrotí v době, kdy do podniku přijde Adamův otec a vydává se za lázeňského hosta...
    Žánry:Komedie
    51%
    V klasickém veseloherním schématu, platícím zejména v předválečné kinematografii, se tentokrát setkáváme s mimořádně nadaným obchodníkem Adamem Kavalírem, který přišel vinou rozmařilého otce o rodinný podnik a je nucen přijmout místo ředitele v upadajícím penzionu. Tam najde nejen široké uplatnění svých obchodních schopností, ale také rozmarnou, věčně reptající spolumajitelku Evu. Ačkoli podnik vzkvétá, Eva není s novým ředitelem spokojena a stále vyhledává spory. Situace se vyhrotí v době, kdy do podniku přijde Adamův otec a vydává se za lázeňského hosta...
    Žánry:Komedie
    24
  • Irčin románek
    Irčin románek (1936)
    FilmRole: host v baru
    49%
    25
  • Píseň lásky
    Píseň lásky (1940)
    Film
    45%
    26
  • Světlo jeho očí
    Světlo jeho očí (1936)
    FilmRole: host v lázních

    Hlavní postavou poněkud sentimentálního vyprávění je inženýr Frank Nor, syn prezidenta železářského trustu, který přijde nešťastnou náhodou o zrak a když ho proto jeho povrchní snoubenka Eliška Davidová opustí, pokusí se o sebevraždu. Jeho otec, prezident železáren Jan Nor najme mladou a sympatickou ošetřovatelku Milenu Lorencovou-Hradilovou, aby mu pomáhala, starala se o něj a také na něj tak trochu dohlédla, aby se nepokusil pokus zopakovat. Dívka se o postiženého mladého muže stará tak vzorně, že se stane doslova \"světlem jeho očí\" a brzy se do sebe zamilují.
    A je to právě obětavá Milena, kdo nešťastnému muži nakonec pomůže najít nové životní perspektivy. Jednoho dne si však společně vyjedou autem na výlet a Milena havaruje. Vyvázne sice bez zranění, ale Frank je v bezvědomí převezen do blízké nemocnice, kde však ke všeobecnému překvapení zjistí, že se mu vrátil zrak. Šťastné objetí se však zatím nekoná, protože Frank užaslou dívku vyhodí. Osud je naštěstí odhodlán dát ty dva dohromady a tak ještě není vše ztraceno.

    Žánry:DramaRomantický
    45%

    Hlavní postavou poněkud sentimentálního vyprávění je inženýr Frank Nor, syn prezidenta železářského trustu, který přijde nešťastnou náhodou o zrak a když ho proto jeho povrchní snoubenka Eliška Davidová opustí, pokusí se o sebevraždu. Jeho otec, prezident železáren Jan Nor najme mladou a sympatickou ošetřovatelku Milenu Lorencovou-Hradilovou, aby mu pomáhala, starala se o něj a také na něj tak trochu dohlédla, aby se nepokusil pokus zopakovat. Dívka se o postiženého mladého muže stará tak vzorně, že se stane doslova \"světlem jeho očí\" a brzy se do sebe zamilují.
    A je to právě obětavá Milena, kdo nešťastnému muži nakonec pomůže najít nové životní perspektivy. Jednoho dne si však společně vyjedou autem na výlet a Milena havaruje. Vyvázne sice bez zranění, ale Frank je v bezvědomí převezen do blízké nemocnice, kde však ke všeobecnému překvapení zjistí, že se mu vrátil zrak. Šťastné objetí se však zatím nekoná, protože Frank užaslou dívku vyhodí. Osud je naštěstí odhodlán dát ty dva dohromady a tak ještě není vše ztraceno.

    Žánry:DramaRomantický
    27