?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Jon Plowman: Filmy a seriály

  • 1
  • Kancl
    Kancl (2001)
    Seriál
    Moderní svět je krutý. Doby, kdy měla každá - nebo skoro každá - kancelářská myš (zejména ta ve státní správě) zajištěno své teplé místečko nadosmrti, jsou nenávratně ty tam. Dnes se nad každým úřadem, každičkou kanceláří, permanentně vznáší Damoklův meč hrozby nadstavu, hrozby propouštění. Každý jednotlivec - neřku-li přímo celý odbor - může být ze dne na den shledán nadbytečným. A něco takového se, jak to vypadá, právě chystá. Nikdo samozřejmě ještě neví nic určitého, ale už jen to, že se o tom začíná mluvit, docela stačí. Protože není šprochu... že ano. V takové atmosféře se zrovna dvakrát dobře nepracuje, to dá rozum. Ještě že David Brent je šéf, jakého může téhle partě každý závidět. Šéf-kamarád, šéf, který dokáže udržet dobrou náladu za všech okolností, pro něhož je prostě pohoda v kanclu alfou a omegou jeho snažení. Zcela netradiční pohled do jedné (blíže neurčené) kanceláře a jejího osazenstva není v pravém slova smyslu sitcomem (i když v Montreux získal cenu právě v této kategorii). Obejde se bez smíchů, je točen polodokumentárním způsobem - nervní, rozostřená kamera, rychlé švenky, překotné, neučesané, "přes sebe" dialogy, střídající se s výpověďmi do kamery, to vše navozuje pocit nejreálnějšího reálu. Jednotlivé postavy rovněž působí nesmírně životně, jako kdyby to nebyli herci, ztvárňující předem napsanou roli: nervní, bodrý, za každou cenu (většinou ovšem do trapnosti) "vtipný" šéf, jeho podřízení, uvědomující si jeho (ne)schopnosti, leč loajálně servilní atd. atd. V průběhu čtrnácti dílů budeme sledovat nejrůznější momenty existence kanceláře: od každodenního všedního chodu přes rozvíření hladiny vzniklé hrozbou propouštění, brainstormingová sezení až po společné popracovní oslavy atd. atd. Všechny scény jsou dokonale odpozorované ze života a jdou až na samu dřeň tématu i mezilidských vztahů. Po pravdě to vlastně není moc veselá podívaná, mnohdy je to naopak docela krutý pohled na věc, o to je však věrohodnější. Proto má nepochybně tento seriál takový ohlas u domácího publika, proto byl prodán do osmdesáti zemí světa a stal se tak vůbec nejprodávanějším britským pořadem všech dob. Proto jej tak ocenila festivalová porota v Montreux, proto získal několik desítek dalších ocenění, (mimo jiné např. v roce 2004 dva Zlaté glóby: jeden pro představitele hlavní role Rickyho Gervaise, jeden za nejlepší komediální seriál), proto v USA natočili v. r. 2005 svoji verzi. "The Office" se prostě stal svého druhu fenoménem, který má po celém světě řadu nadšených ctitelů i fanklubů.
    Žánry:DramaKomedie
    83%
    Moderní svět je krutý. Doby, kdy měla každá - nebo skoro každá - kancelářská myš (zejména ta ve státní správě) zajištěno své teplé místečko nadosmrti, jsou nenávratně ty tam. Dnes se nad každým úřadem, každičkou kanceláří, permanentně vznáší Damoklův meč hrozby nadstavu, hrozby propouštění. Každý jednotlivec - neřku-li přímo celý odbor - může být ze dne na den shledán nadbytečným. A něco takového se, jak to vypadá, právě chystá. Nikdo samozřejmě ještě neví nic určitého, ale už jen to, že se o tom začíná mluvit, docela stačí. Protože není šprochu... že ano. V takové atmosféře se zrovna dvakrát dobře nepracuje, to dá rozum. Ještě že David Brent je šéf, jakého může téhle partě každý závidět. Šéf-kamarád, šéf, který dokáže udržet dobrou náladu za všech okolností, pro něhož je prostě pohoda v kanclu alfou a omegou jeho snažení. Zcela netradiční pohled do jedné (blíže neurčené) kanceláře a jejího osazenstva není v pravém slova smyslu sitcomem (i když v Montreux získal cenu právě v této kategorii). Obejde se bez smíchů, je točen polodokumentárním způsobem - nervní, rozostřená kamera, rychlé švenky, překotné, neučesané, "přes sebe" dialogy, střídající se s výpověďmi do kamery, to vše navozuje pocit nejreálnějšího reálu. Jednotlivé postavy rovněž působí nesmírně životně, jako kdyby to nebyli herci, ztvárňující předem napsanou roli: nervní, bodrý, za každou cenu (většinou ovšem do trapnosti) "vtipný" šéf, jeho podřízení, uvědomující si jeho (ne)schopnosti, leč loajálně servilní atd. atd. V průběhu čtrnácti dílů budeme sledovat nejrůznější momenty existence kanceláře: od každodenního všedního chodu přes rozvíření hladiny vzniklé hrozbou propouštění, brainstormingová sezení až po společné popracovní oslavy atd. atd. Všechny scény jsou dokonale odpozorované ze života a jdou až na samu dřeň tématu i mezilidských vztahů. Po pravdě to vlastně není moc veselá podívaná, mnohdy je to naopak docela krutý pohled na věc, o to je však věrohodnější. Proto má nepochybně tento seriál takový ohlas u domácího publika, proto byl prodán do osmdesáti zemí světa a stal se tak vůbec nejprodávanějším britským pořadem všech dob. Proto jej tak ocenila festivalová porota v Montreux, proto získal několik desítek dalších ocenění, (mimo jiné např. v roce 2004 dva Zlaté glóby: jeden pro představitele hlavní role Rickyho Gervaise, jeden za nejlepší komediální seriál), proto v USA natočili v. r. 2005 svoji verzi. "The Office" se prostě stal svého druhu fenoménem, který má po celém světě řadu nadšených ctitelů i fanklubů.
    Žánry:DramaKomedie
    2
  • Inside No. 9
    Inside No. 9 (2014)
    Seriál
    82%
    3
  • 4
  • Je to soda
    Je to soda (2005)
    Seriál
    Pouhých 18 měsíců strávil na Ministerstvu práce a sociálních věcí Cliff Lawton. Pracoval dobře - alespoň jej o tom všichni ujišťovali. Tak proč jej najednou začali vláčet tiskem? Proč "Lawtonův osud visí na vlásku!" a podobné výplody bulvárních hyen? Bůhví. Faktem však je, že účast takového člověka vládě zrovna na důvěryhodnosti nepřidá. Chraň bůh, že by musel odejít pod mediálním tlakem! Takovou úvahu "premiérův zlý muž" Malcolm Tucker kategoricky odmítá! Oslabovat kabinet však nadále nelze, to je jisté... Hugh Abbot, který Lawtona na téhle ne zrovna nejvděčnější židli vystřídal, si možná i proto víc než dobře uvědomuje její vratkost. Ví, jak málo někdy stačí k pádu, a ví, že nic tak neupevní úředníkovu pozici, jako veřejný úspěch. Jenže kde ho tak nahonem vzít? Chtělo by to nějaký trumf, který by proletěl titulními stránkami všech novin jako bomba a dal všem najevo, že konečně je ten správný muž na tom správném místě. Třeba takový vznik Sociálního sboru proti zneužívání dávek, o němž Abbot letmo pohovořil s premiérem, který byl, jak se mu zdálo, této myšlence velmi nakloněn. Ano, to bude to pravé sousto, které předhodí na mimořádné tiskové konferenci veškeré mediální elitě! Jenomže - byl ten premiérův souhlas opravdu tak jednoznačný? Sitcom Je to soda by bylo možno zařadit kamsi mezi Jistě, pane ministře a Kancl. Na první navazuje tematicky - je to rovněž politická satira z vládního prostředí, Kancl připomíná způsobem realizace: pseudodokumentaristicky točené, dynamická, nervní, těkající (v prvních dílech možná až příliš, posléze se tvůrci poněkud zklidnili) kamera, evidentně částečně improvizovaný dialog. Chytrý humor, brilantně napsané dialogy i výborné herecké výkony, to vše nepochybně přispělo k tomu, že i přes relativně malý počet epizod si již tento seriálek získal značnou pozornost diváků i kritiky (získal již 4 ceny, na další byl nominován).
    Žánry:Komedie
    81%
    Pouhých 18 měsíců strávil na Ministerstvu práce a sociálních věcí Cliff Lawton. Pracoval dobře - alespoň jej o tom všichni ujišťovali. Tak proč jej najednou začali vláčet tiskem? Proč "Lawtonův osud visí na vlásku!" a podobné výplody bulvárních hyen? Bůhví. Faktem však je, že účast takového člověka vládě zrovna na důvěryhodnosti nepřidá. Chraň bůh, že by musel odejít pod mediálním tlakem! Takovou úvahu "premiérův zlý muž" Malcolm Tucker kategoricky odmítá! Oslabovat kabinet však nadále nelze, to je jisté... Hugh Abbot, který Lawtona na téhle ne zrovna nejvděčnější židli vystřídal, si možná i proto víc než dobře uvědomuje její vratkost. Ví, jak málo někdy stačí k pádu, a ví, že nic tak neupevní úředníkovu pozici, jako veřejný úspěch. Jenže kde ho tak nahonem vzít? Chtělo by to nějaký trumf, který by proletěl titulními stránkami všech novin jako bomba a dal všem najevo, že konečně je ten správný muž na tom správném místě. Třeba takový vznik Sociálního sboru proti zneužívání dávek, o němž Abbot letmo pohovořil s premiérem, který byl, jak se mu zdálo, této myšlence velmi nakloněn. Ano, to bude to pravé sousto, které předhodí na mimořádné tiskové konferenci veškeré mediální elitě! Jenomže - byl ten premiérův souhlas opravdu tak jednoznačný? Sitcom Je to soda by bylo možno zařadit kamsi mezi Jistě, pane ministře a Kancl. Na první navazuje tematicky - je to rovněž politická satira z vládního prostředí, Kancl připomíná způsobem realizace: pseudodokumentaristicky točené, dynamická, nervní, těkající (v prvních dílech možná až příliš, posléze se tvůrci poněkud zklidnili) kamera, evidentně částečně improvizovaný dialog. Chytrý humor, brilantně napsané dialogy i výborné herecké výkony, to vše nepochybně přispělo k tomu, že i přes relativně malý počet epizod si již tento seriálek získal značnou pozornost diváků i kritiky (získal již 4 ceny, na další byl nominován).
    Žánry:Komedie
    5
  • Komparz
    Komparz (2005)
    Seriál
    • Max

    Ricky Gervais v tomto komediálním seriálu ztělesňuje frustrovaného Angličana na prahu čtyřicítky Andyho Millmana, který se marně snaží proniknout na výsluní a proslavit se jako herec.
    Není mu nic platné, že většinu dne tráví převlékáním kostýmů, že spěchá z místa na místo a věší se na každého, kdo by mu mohl poradit nebo se za něho přimluvit. Pro Andyho zkrátka role nejsou. Jeho hloupý a namyšlený agent (Stephen Merchant), který ostatně nestojí za nic, ho dokonce přemlouvá, aby si našel jiné zaměstnání, ale Andy se nevzdává. S kolegyní Maggie Jacobsovou (Ashley Jensenová) vymetá alespoň večírky, kde kyne naděje, že se setká s nějakým režisérem, producentem či scenáristou nebo se vnutí do přízně skutečné celebrity. Maggie se přitom snaží najít vhodného manžela... Seriál natočený v americko-britské koprodukci režírovali Stephen Merchant a Ricky Gervais, jako hosté v něm vystupují známí herci, kteří představují sami sebe - např. Kate Winsletová, Patrick Stewart, Samuel L. Jackson, Ben Stiller a další.(oficiální text distributora)

    Žánry:DramaKomedie
    79%

    Ricky Gervais v tomto komediálním seriálu ztělesňuje frustrovaného Angličana na prahu čtyřicítky Andyho Millmana, který se marně snaží proniknout na výsluní a proslavit se jako herec.
    Není mu nic platné, že většinu dne tráví převlékáním kostýmů, že spěchá z místa na místo a věší se na každého, kdo by mu mohl poradit nebo se za něho přimluvit. Pro Andyho zkrátka role nejsou. Jeho hloupý a namyšlený agent (Stephen Merchant), který ostatně nestojí za nic, ho dokonce přemlouvá, aby si našel jiné zaměstnání, ale Andy se nevzdává. S kolegyní Maggie Jacobsovou (Ashley Jensenová) vymetá alespoň večírky, kde kyne naděje, že se setká s nějakým režisérem, producentem či scenáristou nebo se vnutí do přízně skutečné celebrity. Maggie se přitom snaží najít vhodného manžela... Seriál natočený v americko-britské koprodukci režírovali Stephen Merchant a Ricky Gervais, jako hosté v něm vystupují známí herci, kteří představují sami sebe - např. Kate Winsletová, Patrick Stewart, Samuel L. Jackson, Ben Stiller a další.(oficiální text distributora)

    Žánry:DramaKomedie
    6
  • 7
  • Psychoville
    Psychoville (2009)
    Seriál
    Seriál pojednává o pěti různých lidech, z různých částí Británie. David Sowerbutts, masovými vrahy posedlý muž, který stále bydlí u své matky Maureen. Mr. Jelly, jednoruký klaun. Oscar Lomax, slepý milionář, který nadevše miluje svoji sbírku plyšových zvířátek. Joy Aston, porodní sestra, která žije v představě, že jedna z nácvikových panenek je skutečné dítě, a Robert Greenspan, lilipután, jeden ze sedmi trpaslíků v divadelní hře, který je zamilovaný do Sněhurky a věří, že ovládá telekinezi. Jednoho dne tyto lidi spojí záhadný vyděrač, který všem pošle dopis se stejným textem "Vím, co jsi udělal".
    76%
    Seriál pojednává o pěti různých lidech, z různých částí Británie. David Sowerbutts, masovými vrahy posedlý muž, který stále bydlí u své matky Maureen. Mr. Jelly, jednoruký klaun. Oscar Lomax, slepý milionář, který nadevše miluje svoji sbírku plyšových zvířátek. Joy Aston, porodní sestra, která žije v představě, že jedna z nácvikových panenek je skutečné dítě, a Robert Greenspan, lilipután, jeden ze sedmi trpaslíků v divadelní hře, který je zamilovaný do Sněhurky a věří, že ovládá telekinezi. Jednoho dne tyto lidi spojí záhadný vyděrač, který všem pošle dopis se stejným textem "Vím, co jsi udělal".
    8
  • Little Britain
    Little Britain (2003)
    Seriál
    74%
    9
  • Zproštění viny
    Zproštění viny (1978)
    FilmRole: Father Piers
    Dva studenti z katolické internátní školy Benjamin a Arthur (Dominic Guard a Dai Bradley) zorganizují útočnou „kampaň“ proti svému nenáviděnému řediteli, otci Goddardovi (Richard Burton). Vymyslí si ten nejbizarnější a nejzvrácenější hřích a pak se z něj vyznávají při zpovědi. Benjamin, který je jeho oblíbencem, knězi tvrdí, že zabil svého spolužáka Blakeyho (Billy Connoly) a jeho tělo zakopal v lese. Otec se přesvědčí, že to není pravda, a zuří; nemůže však porušit zpovědní tajemství. Tato krutá hra však pokračuje, vymkne se jim z rukou a výsledkem je opravdová vražda. Není vůbec jasné, kdo je vlastně vinen – ředitel, nebo naopak jeho svěřenci? Snímek se dostal do kin až v roce 1988, dlouho po Burtonově smrti.
    67%
    Dva studenti z katolické internátní školy Benjamin a Arthur (Dominic Guard a Dai Bradley) zorganizují útočnou „kampaň“ proti svému nenáviděnému řediteli, otci Goddardovi (Richard Burton). Vymyslí si ten nejbizarnější a nejzvrácenější hřích a pak se z něj vyznávají při zpovědi. Benjamin, který je jeho oblíbencem, knězi tvrdí, že zabil svého spolužáka Blakeyho (Billy Connoly) a jeho tělo zakopal v lese. Otec se přesvědčí, že to není pravda, a zuří; nemůže však porušit zpovědní tajemství. Tato krutá hra však pokračuje, vymkne se jim z rukou a výsledkem je opravdová vražda. Není vůbec jasné, kdo je vlastně vinen – ředitel, nebo naopak jeho svěřenci? Snímek se dostal do kin až v roce 1988, dlouho po Burtonově smrti.
    10