Polly Platt: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Polly Platt: Filmy a seriály

  • Poslední filmové představení
    Poslední filmové představení (1971)
    Film
    • iTunes
    80%
    1
  • Papírový měsíc
    Papírový měsíc (1973)
    Film
    • Google Play
    • iTunes
    • Rakuten
    80%
    2
  • Terče
    Terče (1968)
    Film

    Příběh Terčů je prostý. Stárnoucí hvězda hororových filmů Byron Orlok zvažuje odchod do ústraní, neboť už na filmovém plátně nikoho neděsí, ale souhlasí s posledním veřejným vystoupením u příležitosti uvedení svého posledního díla (což je samozřejmě Cormanův The Terror) v rozlehlém autokině. Místo hercova rozloučení si za své poslední útočiště zvolí šílený střelec. V nastalé panice je jediný Orlok schopný se vahou své (filmové) osobnosti šílenci postavit...

    73%

    Příběh Terčů je prostý. Stárnoucí hvězda hororových filmů Byron Orlok zvažuje odchod do ústraní, neboť už na filmovém plátně nikoho neděsí, ale souhlasí s posledním veřejným vystoupením u příležitosti uvedení svého posledního díla (což je samozřejmě Cormanův The Terror) v rozlehlém autokině. Místo hercova rozloučení si za své poslední útočiště zvolí šílený střelec. V nastalé panice je jediný Orlok schopný se vahou své (filmové) osobnosti šílenci postavit...

    3
  • Řekni cokoliv...
    Řekni cokoliv... (1989)
    FilmRole: Mrs. Flood

    Dokáže mladý středoškolák John Cusack obhájit svou lásku k mimořádně šikovné a ambiciózní spolužačce, která chce odejít studovat na prestižní univerzitu v zámoří? Diane Courtová a Lloyd Dobler právě končí střední školu. Dianin rozvedený otec James chce, aby jeho mimořádně inteligentní, ambiciózní a šikovná dcera studovala na prestižní univerzitě ve Velké Británii. Proto se mu nelíbí, že Diane začala chodit s Lloydem, který se mu nezdá pro jeho dceru dost dobrý. Lloyd je sice dobrý sportovec, ale nemá žádné ambice. Aspoň zpočátku. Když však jde o srdce milované dívky, je schopný udělat cokoliv, aby dokázal, že není žádné béčko.

    72%

    Dokáže mladý středoškolák John Cusack obhájit svou lásku k mimořádně šikovné a ambiciózní spolužačce, která chce odejít studovat na prestižní univerzitu v zámoří? Diane Courtová a Lloyd Dobler právě končí střední školu. Dianin rozvedený otec James chce, aby jeho mimořádně inteligentní, ambiciózní a šikovná dcera studovala na prestižní univerzitě ve Velké Británii. Proto se mu nelíbí, že Diane začala chodit s Lloydem, který se mu nezdá pro jeho dceru dost dobrý. Lloyd je sice dobrý sportovec, ale nemá žádné ambice. Aspoň zpočátku. Když však jde o srdce milované dívky, je schopný udělat cokoliv, aby dokázal, že není žádné béčko.

    4
  • Zloději jako my
    Zloději jako my (1974)
    Film

    V tomto Altmanově gangsterském příběhu, jenž vypráví o zamilovaných psancích odsouzených k smrti, hrají hlavní roli zločinci z doby Velké deprese T-Dub (Bert Remsen), Chicamaw (John Schuck) a Bowie (Keith Carradine), kteří po útěku z vězení vylupují banky. Nejprve se mezi jednotlivými loupežemi ukrývají u Dee Mobleyho (Tom Skerritt) a Keechie (Shelley Duvall) a následně u Mattie (Louise Fletcher). Stále senzačnější zprávy o jejich loupežích bez kapky krve je však donutí rozdělit se. Po autonehodě nechává Chicamaw zraněného Bowieho v péči Keechie a ti dva se do sebe zamilují. Bowie tak musí nalézt rovnováhu mezi svým poutem ke Keechie, loajalitou vůči svým kamarádům a samozřejmě potřebou získat peníze na cestu do Mexika. Pomalu se nad nimi stahují mraky a Bowie s Keechie drsným způsobem zjistí, že zlodějská čest má své hranice a že nakonec půjde o holý život. Snímek byl natočen stejně jako film noir They Live by Night (1949) Nicolase Raye na motivy románu Edwarda Andersona a scénáristé spolu s Altmanovými hereckými oblíbenci vlastně vytvořili žánrově mnohotvárný remake tohoto snímku s příchutí klasiky Bonnie a Clyde. Altman se v tomto filmu nezajímá ani tolik o násilnické kousky gangsterů, nýbrž s větším zaujetím sleduje příběh každodenního života svých filmových hrdinů, které ale vůbec neglorifikuje. Film ale ukazuje gangstery jako oběti společnosti a doby hospodářské recese, přepadení bank jsou zde do jisté míry projevem sociální rebelie a nesouhlasu s daným stavem. Brutalita, mrazivá ironie, ostré svícení, záběry přes zrcadlo či sklo, všudypřítomné hrající rádio, práce kamery zdůrazňující fragmenty emocí, expresivní detaily, smysl pro ironický nadhled i napínavou akci – to vše řadí snímek k tomu nejlepšímu z Altmanovy tvorby 70. let.

    64%

    V tomto Altmanově gangsterském příběhu, jenž vypráví o zamilovaných psancích odsouzených k smrti, hrají hlavní roli zločinci z doby Velké deprese T-Dub (Bert Remsen), Chicamaw (John Schuck) a Bowie (Keith Carradine), kteří po útěku z vězení vylupují banky. Nejprve se mezi jednotlivými loupežemi ukrývají u Dee Mobleyho (Tom Skerritt) a Keechie (Shelley Duvall) a následně u Mattie (Louise Fletcher). Stále senzačnější zprávy o jejich loupežích bez kapky krve je však donutí rozdělit se. Po autonehodě nechává Chicamaw zraněného Bowieho v péči Keechie a ti dva se do sebe zamilují. Bowie tak musí nalézt rovnováhu mezi svým poutem ke Keechie, loajalitou vůči svým kamarádům a samozřejmě potřebou získat peníze na cestu do Mexika. Pomalu se nad nimi stahují mraky a Bowie s Keechie drsným způsobem zjistí, že zlodějská čest má své hranice a že nakonec půjde o holý život. Snímek byl natočen stejně jako film noir They Live by Night (1949) Nicolase Raye na motivy románu Edwarda Andersona a scénáristé spolu s Altmanovými hereckými oblíbenci vlastně vytvořili žánrově mnohotvárný remake tohoto snímku s příchutí klasiky Bonnie a Clyde. Altman se v tomto filmu nezajímá ani tolik o násilnické kousky gangsterů, nýbrž s větším zaujetím sleduje příběh každodenního života svých filmových hrdinů, které ale vůbec neglorifikuje. Film ale ukazuje gangstery jako oběti společnosti a doby hospodářské recese, přepadení bank jsou zde do jisté míry projevem sociální rebelie a nesouhlasu s daným stavem. Brutalita, mrazivá ironie, ostré svícení, záběry přes zrcadlo či sklo, všudypřítomné hrající rádio, práce kamery zdůrazňující fragmenty emocí, expresivní detaily, smysl pro ironický nadhled i napínavou akci – to vše řadí snímek k tomu nejlepšímu z Altmanovy tvorby 70. let.

    5
  • Sugar Town
    Sugar Town (1999)
    FilmRole: Maggie

    Clive, Nick a Jonesy zakládají kapelu a s pomocí producenta Burta doufají v oživení dávno vyhaslých kariér. Jako mecenáška jim v tom má pomoci zámožná vdova s mimořádně vyvinutým sexuálním apetitem. Cliveova manželka Eva zase zkouší resuscitovat hereckou dráhu bývalé královny béčkových hororů. Nabízené role matek jí však příliš připomínají ubíhající léta i vlastní bezdětnost (která se změní po nečekaném příchodu údajné manželovy nemanželské ratolesti).

    60%

    Clive, Nick a Jonesy zakládají kapelu a s pomocí producenta Burta doufají v oživení dávno vyhaslých kariér. Jako mecenáška jim v tom má pomoci zámožná vdova s mimořádně vyvinutým sexuálním apetitem. Cliveova manželka Eva zase zkouší resuscitovat hereckou dráhu bývalé královny béčkových hororů. Nabízené role matek jí však příliš připomínají ubíhající léta i vlastní bezdětnost (která se změní po nečekaném příchodu údajné manželovy nemanželské ratolesti).

    6
  • Divocí andělé
    Divocí andělé (1966)
    Film
    Snímek režiséra Rogera Cormana a spoluautora scénáře a střihače Petera Bogdanoviche o motorkářském gangu si svým neotřelým dokumentaristickým stylem získal uznání evropských kritiků. Peter Fonda se zde objevuje jako Heavenly Blues, vůdce divoké skupiny v kůži oděných motorkářů. Když se jeho nejlepší kamarád Loser (Bruce Dern) zraní během pokusu ukrást policejní motocykl, jeho kamarádi z gangu jej ve vážném stavu a pod vlivem léků odvezou z nemocnice, přičemž znásilní černošskou zdravotní sestru a celé místo zdemolují. Blues a jeho přátelé věří, že Losera vytrhli ze zajetí, ten však zanedlouho po útěku umírá. Pohřeb v místním malém kostele se zvrhne v alkoholovou a drogovou orgii. Když však gang musí čelit rozlíceným místním obyvatelům, všichni prchnou a Blues zůstává před zákonem stát zcela osamocen. Další role ztvárnily Nancy Sinatra (dcera slavného zpěváka Franka Sinatry) a tehdy těhotná manželka Bruce Derna Diane Ladd. Snímku dodali autenticitu také skuteční motorkáři z gangu Hells Angels.
    57%
    Snímek režiséra Rogera Cormana a spoluautora scénáře a střihače Petera Bogdanoviche o motorkářském gangu si svým neotřelým dokumentaristickým stylem získal uznání evropských kritiků. Peter Fonda se zde objevuje jako Heavenly Blues, vůdce divoké skupiny v kůži oděných motorkářů. Když se jeho nejlepší kamarád Loser (Bruce Dern) zraní během pokusu ukrást policejní motocykl, jeho kamarádi z gangu jej ve vážném stavu a pod vlivem léků odvezou z nemocnice, přičemž znásilní černošskou zdravotní sestru a celé místo zdemolují. Blues a jeho přátelé věří, že Losera vytrhli ze zajetí, ten však zanedlouho po útěku umírá. Pohřeb v místním malém kostele se zvrhne v alkoholovou a drogovou orgii. Když však gang musí čelit rozlíceným místním obyvatelům, všichni prchnou a Blues zůstává před zákonem stát zcela osamocen. Další role ztvárnily Nancy Sinatra (dcera slavného zpěváka Franka Sinatry) a tehdy těhotná manželka Bruce Derna Diane Ladd. Snímku dodali autenticitu také skuteční motorkáři z gangu Hells Angels.
    7
  • Target: Harry
    Target: Harry (1969)
    Film
    48%
    8