Irena Kačírková: Nejlepší filmy
a seriály

7.1

Irena Kačírková: Filmy a seriály

  • Byl jednou jeden král...
    Byl jednou jeden král... (1954)
    FilmRole: princezna Drahomíra
    • VOYO
    • O2 TV
    Král Já I. (J. Werich) má tři dcery - Drahomíru (I. Kačírková), Zpěvanku (S. Májová), nejvíce však miluje svou nejmladší Marušku (M. Dvorská). Ta ho však raní, když mu na otázku - Jak ho má ráda - odpoví, že jako sůl. Král Marušku vyžene a zakáže v království používat sůl. Tím však způsobí mnoho trampot všem i sobě. Teprve návrat Marušky, která tu dobu prožila u hodné stařenky-kořenářky a mladého rybáře (V. Ráž), a dar stařenky - nevyčerpatelná solnička, ukončí všechna strádání a potvrdí se lidová moudrost, že sůl je nad zlato a láska je solí života. V barevné filmové pohádce opět zvítězí dobro nad zlem a moudrost nad hloupostí. (Česká televize)
    84%
    Král Já I. (J. Werich) má tři dcery - Drahomíru (I. Kačírková), Zpěvanku (S. Májová), nejvíce však miluje svou nejmladší Marušku (M. Dvorská). Ta ho však raní, když mu na otázku - Jak ho má ráda - odpoví, že jako sůl. Král Marušku vyžene a zakáže v království používat sůl. Tím však způsobí mnoho trampot všem i sobě. Teprve návrat Marušky, která tu dobu prožila u hodné stařenky-kořenářky a mladého rybáře (V. Ráž), a dar stařenky - nevyčerpatelná solnička, ukončí všechna strádání a potvrdí se lidová moudrost, že sůl je nad zlato a láska je solí života. V barevné filmové pohádce opět zvítězí dobro nad zlem a moudrost nad hloupostí. (Česká televize)
    1
  • Bílá paní
    Bílá paní (1965)
    FilmRole: Perchta z Borštejna zvaná Bílá paní komonická
    • VOYO
    • Canal+
    Satirická a trochu duchařská veselohra. Byla natočena podle povídky Karla Michala ze sbírky "Bubáci pro všední den". Vesnicí Komonice s přilehlým hradem otřese neobvyklá událost. Perchta z Borštejna, paní tamního hradu, jinak také Bílá paní komonická, sestoupila z obrazu, aby na prosbu staré výminkářky udělala v jejich chaloupce vodovod. Film je svou satirou namířen proti těm nedostatkům v našem životě, které by měly být odstraňovány lidmi a ne "dobrými duchy". (oficiální text distributora)
    Žánry:Komedie
    81%
    Satirická a trochu duchařská veselohra. Byla natočena podle povídky Karla Michala ze sbírky "Bubáci pro všední den". Vesnicí Komonice s přilehlým hradem otřese neobvyklá událost. Perchta z Borštejna, paní tamního hradu, jinak také Bílá paní komonická, sestoupila z obrazu, aby na prosbu staré výminkářky udělala v jejich chaloupce vodovod. Film je svou satirou namířen proti těm nedostatkům v našem životě, které by měly být odstraňovány lidmi a ne "dobrými duchy". (oficiální text distributora)
    Žánry:Komedie
    2
  • Dnes naposled
    Dnes naposled (1958)
    FilmRole: Magda Řeháková, dcera starožitníka
    Příběh pěti mužů, na první pohled veselé společnosti z jedné útulné vinárny, kterou vede bezohledný a chladně kalkulující vinárník Kroc. Jde o lidi z různých společenských vrstev a profesionálního zaměření – Ing. Danda je hlavní technolog velkého strojírenského závodu, Mašek vynikající koncertní houslista, Rendl podvodníček, Zemánek holič a Taupe lidská troska bývalého továrníka. Příběh filmu je zastihuje v onom nepostřehnutelném a nebezpečném okamžiku, kdy se z několika skleniček na posilněnou vyvalí lavina bezbřehého pití, která každého z nich smete, společensky i lidsky degraduje. Hrozný úpadek nezasahuje jen „hrdiny“ příběhu, negativně ovlivňuje i jejich rodiny, jejich nejbližší, jimž už nestačí síly k tomu, aby své partnery udrželi nad vodou. (oficiální text distributora)
    79%
    Příběh pěti mužů, na první pohled veselé společnosti z jedné útulné vinárny, kterou vede bezohledný a chladně kalkulující vinárník Kroc. Jde o lidi z různých společenských vrstev a profesionálního zaměření – Ing. Danda je hlavní technolog velkého strojírenského závodu, Mašek vynikající koncertní houslista, Rendl podvodníček, Zemánek holič a Taupe lidská troska bývalého továrníka. Příběh filmu je zastihuje v onom nepostřehnutelném a nebezpečném okamžiku, kdy se z několika skleniček na posilněnou vyvalí lavina bezbřehého pití, která každého z nich smete, společensky i lidsky degraduje. Hrozný úpadek nezasahuje jen „hrdiny“ příběhu, negativně ovlivňuje i jejich rodiny, jejich nejbližší, jimž už nestačí síly k tomu, aby své partnery udrželi nad vodou. (oficiální text distributora)
    3
  • Starci na chmelu
    Starci na chmelu (1964)
    FilmRole: profesorka
    • VOYO
    • O2 TV
    • Canal+
    • +1
    Nejslavnější a dosud nepřekonaný český filmový muzikál z prostředí chmelové brigády, od jehož prvního uvedení uběhlo více než padesát let, sleduje příběh první lásky, jež se střetává s nepochopením spolužáků i vychovatelů. Uvolněná atmosféra poloviny šedesátých let umožnila tvůrcům vyvážit vážnější témata morálky a generačního konfliktu satirickým podtextem. Dějovou linii, proloženou tanečními čísly a písněmi, z nichž se mnohé zapsaly do zlatého fondu české populární hudby, rámuje v roli symbolických průvodců trojice kytaristů s ústřední melodií Milenci v texaskách. V domácím kontextu žánrově novátorský snímek, natočený v duchu světových muzikálových předloh, slavil velkolepý úspěch už v době svého uvedení, kdy jej po premiéře v létě 1964 v kinech vidělo na tři miliony diváků. Na širokoúhlém anamorfotickém formátu se čtyřkanálovým magnetickým záznamem zvuku zvláště vynikla taneční čísla v choreografii Josefa Koníčka. Ocenění na domácích soutěžích a festivalech získal nejen režisér Ladislav Rychman a scenárista Vratislav Blažek, ale také autoři hudby (Jiří Bažant, Jiří Malásek a Vratislav Blažek) za funkční využití písní ve filmu. (NFA)
    79%
    Nejslavnější a dosud nepřekonaný český filmový muzikál z prostředí chmelové brigády, od jehož prvního uvedení uběhlo více než padesát let, sleduje příběh první lásky, jež se střetává s nepochopením spolužáků i vychovatelů. Uvolněná atmosféra poloviny šedesátých let umožnila tvůrcům vyvážit vážnější témata morálky a generačního konfliktu satirickým podtextem. Dějovou linii, proloženou tanečními čísly a písněmi, z nichž se mnohé zapsaly do zlatého fondu české populární hudby, rámuje v roli symbolických průvodců trojice kytaristů s ústřední melodií Milenci v texaskách. V domácím kontextu žánrově novátorský snímek, natočený v duchu světových muzikálových předloh, slavil velkolepý úspěch už v době svého uvedení, kdy jej po premiéře v létě 1964 v kinech vidělo na tři miliony diváků. Na širokoúhlém anamorfotickém formátu se čtyřkanálovým magnetickým záznamem zvuku zvláště vynikla taneční čísla v choreografii Josefa Koníčka. Ocenění na domácích soutěžích a festivalech získal nejen režisér Ladislav Rychman a scenárista Vratislav Blažek, ale také autoři hudby (Jiří Bažant, Jiří Malásek a Vratislav Blažek) za funkční využití písní ve filmu. (NFA)
    4
  • Ikarie XB 1
    Ikarie XB 1 (1963)
    FilmRole: astronautka Brigita
    • VOYO
    • iVysílání
    • O2 TV
    • +3
    Je druhá polovina 22. století a kosmická loď Ikarie XB 1 putuje k Alfě Centauri za průzkumem mimozemských forem života. Její posádka, složená z vědeckých kapacit různých oborů, je daleko od sluneční soustavy vystavena neznámým, nepředstavitelným hrozbám. Ale veze si s sebou i řadu svých všedních lidských starostí a radostí. Kališovy černobílé obrazy v širokoúhlém formátu, Liškova novátorská elektronická hudba a přesvědčivé kulisy i kostýmy vytvářejí stylisticky vytříbený fikční svět daleké budoucnosti. Civilní výkony české herecké elity mu pak dodávají nečekanou přirozenost a psychologický rozměr. Autoři se při psaní scénáře volně inspirovali románem Stanisława Lema K mrakům Magellanovým. Za zmínku jistě stojí i skutečnost, že se ubránili prvoplánové a dobově poplatné politizaci, které žánr sci-fi často podléhal. Nepostavili proti sobě dva konkurenční systémy, žádný pomyslný východ a západ, nýbrž naději v lepší, morálně vyspělejší lidstvo a „sebranku“ 20. století, která po sobě zanechala jen samou zkázu. (Národní filmový archiv)
    78%
    Je druhá polovina 22. století a kosmická loď Ikarie XB 1 putuje k Alfě Centauri za průzkumem mimozemských forem života. Její posádka, složená z vědeckých kapacit různých oborů, je daleko od sluneční soustavy vystavena neznámým, nepředstavitelným hrozbám. Ale veze si s sebou i řadu svých všedních lidských starostí a radostí. Kališovy černobílé obrazy v širokoúhlém formátu, Liškova novátorská elektronická hudba a přesvědčivé kulisy i kostýmy vytvářejí stylisticky vytříbený fikční svět daleké budoucnosti. Civilní výkony české herecké elity mu pak dodávají nečekanou přirozenost a psychologický rozměr. Autoři se při psaní scénáře volně inspirovali románem Stanisława Lema K mrakům Magellanovým. Za zmínku jistě stojí i skutečnost, že se ubránili prvoplánové a dobově poplatné politizaci, které žánr sci-fi často podléhal. Nepostavili proti sobě dva konkurenční systémy, žádný pomyslný východ a západ, nýbrž naději v lepší, morálně vyspělejší lidstvo a „sebranku“ 20. století, která po sobě zanechala jen samou zkázu. (Národní filmový archiv)
    5
  • Svědomí
    Svědomí (1948)
    FilmRole: Vlasta
    Ve filmu jsou konfrontovaná dvě zdánlivě různá psychologická traumata otce a syna. Pojišťovací úředník Karel Doležal přejede nešťastnou náhodou chlapce a z místa nehody ujede. Malý Jirka rozbije se spolužákem ve škole sochu. Jirka se o otcově zbabělém pochybení dozví, hluboce ho to ranní a ve škole se následně ke svému činu přizná. Pod synovým vlivem se vzchopí i otec a nakonec sám sebe udá policii. Samotné téma, psychologické prokreslení a motivace jednotlivých postav výrazně odlišily snímek od dobové produkce a jako takový byl kritizován.
    77%
    Ve filmu jsou konfrontovaná dvě zdánlivě různá psychologická traumata otce a syna. Pojišťovací úředník Karel Doležal přejede nešťastnou náhodou chlapce a z místa nehody ujede. Malý Jirka rozbije se spolužákem ve škole sochu. Jirka se o otcově zbabělém pochybení dozví, hluboce ho to ranní a ve škole se následně ke svému činu přizná. Pod synovým vlivem se vzchopí i otec a nakonec sám sebe udá policii. Samotné téma, psychologické prokreslení a motivace jednotlivých postav výrazně odlišily snímek od dobové produkce a jako takový byl kritizován.
    6
  • O věcech nadpřirozených
    O věcech nadpřirozených (1958)
    FilmRole: 2. Tajemství písma - Martička
    Karel Čapek s oblibou přemýšlel nad jevy, jejichž průběh byl tak trošku mimo naše chápání, a vyvozoval z nich pozoruhodné závěry, úzce se dotýkající lidského duševna. Zájem o jasnovidce, grafology a další víceméně podobné šarlatány najdeme v jeho povídkách i netradičních kratičkých detektivkách s nečekaným řešením. Režiséři Jiří Krejčík, Jaroslav Mach a Miloš Makovec si z množství Čapkových povídek vybrali tři k filmovému přepisu. V prosinci 1958 se konala premiéra filmu O věcech nadpřirozených. Povídka Glorie ale jako jediná plně odpovídá názvu. Vypráví totiž o svatozáři, která se náhle objevila nad hlavou andělsky hodného bankovního úředníka (Ladislav Pešek). Druhá povídka Tajemství písma popisuje všední manželský trojúhelník a jediným nadpřirozeným jevem je v ní pouze grafolog Jensen (Miloš Kopecký). V povídce Právní případ není nadpřirozeného vůbec nic - zdánlivě mrtvý děda ožije při automobilové nehodě (zde hraje Jan Pelikán a opět Miloš Kopecký). Originály povídek naleznete ve sbírce Bajky a podpovídky (první a třetí příběh) a v Povídkách z jedné kapsy (druhý příběh). Film O věcech nadpřirozených zaujal nejen české diváky, ale i mezinárodní festivalové publikum. Povídka Glorie získala na XII. MFF v Locarnu druhou cenu, z MFF v Mar del Plata si v témže roce odnesla Zvláštní cenu poroty. (Česká televize)
    74%
    Karel Čapek s oblibou přemýšlel nad jevy, jejichž průběh byl tak trošku mimo naše chápání, a vyvozoval z nich pozoruhodné závěry, úzce se dotýkající lidského duševna. Zájem o jasnovidce, grafology a další víceméně podobné šarlatány najdeme v jeho povídkách i netradičních kratičkých detektivkách s nečekaným řešením. Režiséři Jiří Krejčík, Jaroslav Mach a Miloš Makovec si z množství Čapkových povídek vybrali tři k filmovému přepisu. V prosinci 1958 se konala premiéra filmu O věcech nadpřirozených. Povídka Glorie ale jako jediná plně odpovídá názvu. Vypráví totiž o svatozáři, která se náhle objevila nad hlavou andělsky hodného bankovního úředníka (Ladislav Pešek). Druhá povídka Tajemství písma popisuje všední manželský trojúhelník a jediným nadpřirozeným jevem je v ní pouze grafolog Jensen (Miloš Kopecký). V povídce Právní případ není nadpřirozeného vůbec nic - zdánlivě mrtvý děda ožije při automobilové nehodě (zde hraje Jan Pelikán a opět Miloš Kopecký). Originály povídek naleznete ve sbírce Bajky a podpovídky (první a třetí příběh) a v Povídkách z jedné kapsy (druhý příběh). Film O věcech nadpřirozených zaujal nejen české diváky, ale i mezinárodní festivalové publikum. Povídka Glorie získala na XII. MFF v Locarnu druhou cenu, z MFF v Mar del Plata si v témže roce odnesla Zvláštní cenu poroty. (Česká televize)
    7
  • Alena
    Alena (1947)
    FilmRole: dívka v okně
    73%
    8
  • Bakaláři
    Bakaláři (1972)
    Seriál
    • iVysílání
    Ke svému názvu přišli Bakaláři až o něco později. První pořad se jmenoval Kufr za dveřmi. O příběhy na toto téma tvůrci požádali psychiatra Miroslava Plzáka, Jaroslava Dietla a Vladimíra Menšíka. Vladimír Menšík tehdy napsal povídku o manželovi, který při banální hádce rozkopl dvířka od kredence a kufr, do něhož je jeho žena uložila, aby je odnesl opravit, považoval za vyhazov. Diváci byli nadšeni, psali a přáli si pokračování. Jaroslav Dietl svolil, že bude pro nově vznikající pořad psát scénáře, ale kde neustále brát témata? Další nápad si poradil i s tímto problémem: výzva, aby diváci psali své příběhy, vyvolal až nečekanou reakci. Dopisy, které během následujících let přišli do televize, by se daly počítat na desetitisíce. Pořad dostal název Bakaláři vědy manželské. „Bakalář byl ve středověku učitel, člověk, který předával zkušenosti. Řekli jsme si, že našimi bakaláři budou právě diváci. Ať se o své zkušenosti dělí, ať je předávají druhým,“ prohlásila Libuše Pospíšilová. Témata, která přicházela, však měla daleko širší okruh. Lidé se psali i věci, které dosud nikomu nesvěřili. Jeden z dopisů dokonce začínal slovy: „To bych neřekla ani panu faráři...“ A tak nakonec zůstali jednoduše jen Bakaláři.(oficiální text distributora)
    71%
    Ke svému názvu přišli Bakaláři až o něco později. První pořad se jmenoval Kufr za dveřmi. O příběhy na toto téma tvůrci požádali psychiatra Miroslava Plzáka, Jaroslava Dietla a Vladimíra Menšíka. Vladimír Menšík tehdy napsal povídku o manželovi, který při banální hádce rozkopl dvířka od kredence a kufr, do něhož je jeho žena uložila, aby je odnesl opravit, považoval za vyhazov. Diváci byli nadšeni, psali a přáli si pokračování. Jaroslav Dietl svolil, že bude pro nově vznikající pořad psát scénáře, ale kde neustále brát témata? Další nápad si poradil i s tímto problémem: výzva, aby diváci psali své příběhy, vyvolal až nečekanou reakci. Dopisy, které během následujících let přišli do televize, by se daly počítat na desetitisíce. Pořad dostal název Bakaláři vědy manželské. „Bakalář byl ve středověku učitel, člověk, který předával zkušenosti. Řekli jsme si, že našimi bakaláři budou právě diváci. Ať se o své zkušenosti dělí, ať je předávají druhým,“ prohlásila Libuše Pospíšilová. Témata, která přicházela, však měla daleko širší okruh. Lidé se psali i věci, které dosud nikomu nesvěřili. Jeden z dopisů dokonce začínal slovy: „To bych neřekla ani panu faráři...“ A tak nakonec zůstali jednoduše jen Bakaláři.(oficiální text distributora)
    9
  • Sladké starosti
    Sladké starosti (1984)
    FilmRole: Šimonova matka
    67%
    10
  • Čert a Káča
    Čert a Káča (1955)
    FilmRole: kněžna (mluví)
    67%
    11
  • Povídky o dětech
    Povídky o dětech (1964)
    FilmRole: 1. Magdalena - učitelka
    63%
    12
  • Kudy kam?
    Kudy kam? (1956)
    FilmRole: Růžena
    63%
    13
  • Pět miliónů svědků
    Pět miliónů svědků (1965)
    FilmRole: Faltysová

    Nyní spatříme naivní připomínku toho, že televize kdysi vysílala i inscenace živě, avšak v tomto případě získal přímý přenos překvapivě kriminální rozměr. Během vysílání byl totiž zabit jeden z herců - a vidělo to všech oněch pět miliónů lidí, kteří televizi sledovali. Vyšetřovatelé pak celou podezřelou událost znovu rekonstruují, aby se dopátrali, zda šlo o nešťastnou náhodu, nebo o promyšlený zločin.

    62%

    Nyní spatříme naivní připomínku toho, že televize kdysi vysílala i inscenace živě, avšak v tomto případě získal přímý přenos překvapivě kriminální rozměr. Během vysílání byl totiž zabit jeden z herců - a vidělo to všech oněch pět miliónů lidí, kteří televizi sledovali. Vyšetřovatelé pak celou podezřelou událost znovu rekonstruují, aby se dopátrali, zda šlo o nešťastnou náhodu, nebo o promyšlený zločin.

    14
  • Cirkus bude!
    Cirkus bude! (1954)
    FilmRole: Marie
    • iVysílání
    Družstevníci mají sice objednané cirkusové představení, ale vinou administrativních zmatků málem o ně přijdou. Cirkusoví umělci - navzdory nerudnému úředníkovi - však udělají vše, aby se vystoupení uskutečnilo, objíždějí jednotlivé účinkující, kteří rovnou během cesty předvádějí svá akrobatická čísla. Z celkového příklonu k pohybovým atrakcím se vymyká vzorová klauniáda, jakou předvádí dvojice Kopecký - Lipský.
    Žánry:Komedie
    61%
    Družstevníci mají sice objednané cirkusové představení, ale vinou administrativních zmatků málem o ně přijdou. Cirkusoví umělci - navzdory nerudnému úředníkovi - však udělají vše, aby se vystoupení uskutečnilo, objíždějí jednotlivé účinkující, kteří rovnou během cesty předvádějí svá akrobatická čísla. Z celkového příklonu k pohybovým atrakcím se vymyká vzorová klauniáda, jakou předvádí dvojice Kopecký - Lipský.
    Žánry:Komedie
    15
  • Letiště nepřijímá
    Letiště nepřijímá (1959)
    FilmRole: Hochmanová
    59%
    16
  • 30 případů majora Zemana
    30 případů majora Zemana (1976)
    Seriál
    58%
    17
  • Případ ještě nekončí
    Případ ještě nekončí (1957)
    FilmRole: dr. Kafková

    Jeden z prvních kriminálních filmů 50. let, v němž darebáctví netropí třídní nepřítel, nýbrž obyčejní zloději. Děj se převážně odehrává na vědeckém pracovišti, odkud byla odcizena vysoká částka peněz, navíc byly fotografovány výzkumné protokoly. Ač oceníme náznaky autenticity v kresbě prostředí, kriminální zápletka je rozehrána ještě neuměle a naivně.

    Žánry:DramaKrimi
    58%

    Jeden z prvních kriminálních filmů 50. let, v němž darebáctví netropí třídní nepřítel, nýbrž obyčejní zloději. Děj se převážně odehrává na vědeckém pracovišti, odkud byla odcizena vysoká částka peněz, navíc byly fotografovány výzkumné protokoly. Ač oceníme náznaky autenticity v kresbě prostředí, kriminální zápletka je rozehrána ještě neuměle a naivně.

    Žánry:DramaKrimi
    18
  • Návštěva z oblak
    Návštěva z oblak (1955)
    FilmRole: Alena Veselá

    Nejlepší komando světa? SAS, Delta Force, Spetznatz? Kdepak, nikdo nemá na řepáky z Trnkové! Kromě toho, že ve filmu uvidíte celou plejádu vynikajících českých herců, zjistíte, že traktoristé organizovaní ve Svazarmu, vydrží pod vodou bez přístrojů déle než deset minut (v kamufláži typ ptačí hnízdo), ovládají veškerou moderní techniku a navíc mají všichni šarm a eleganci Jamese Bonda. Náborový film do Svazarmu vypovídá o době svého vzniku víc než možná jeho tvůrci chtěli. Naštěstí je to komedie a smát se opravdu budete

    Žánry:Komedie
    56%

    Nejlepší komando světa? SAS, Delta Force, Spetznatz? Kdepak, nikdo nemá na řepáky z Trnkové! Kromě toho, že ve filmu uvidíte celou plejádu vynikajících českých herců, zjistíte, že traktoristé organizovaní ve Svazarmu, vydrží pod vodou bez přístrojů déle než deset minut (v kamufláži typ ptačí hnízdo), ovládají veškerou moderní techniku a navíc mají všichni šarm a eleganci Jamese Bonda. Náborový film do Svazarmu vypovídá o době svého vzniku víc než možná jeho tvůrci chtěli. Naštěstí je to komedie a smát se opravdu budete

    Žánry:Komedie
    19
  • Tři kamarádi
    Tři kamarádi (1947)
    FilmRole: Zdena Hanušová
    Mladíci Štěpán, Ludvík a Karel se skamarádili v cizině, kde za druhé světové války bojovali. Teď se vrátili domů a přemýšlejí o další budoucnosti. Štěpán je konstruktérem, a tak si založí autodílnu. Najde se v ní práce i pro Ludvíka, zatímco Karel se zaměstná v automobilové továrně Omega. Mladí podnikatelé jsou však samé dluhy a jejich podnik neprosperuje. Štěpán sice vymyslí zplynovač do aut, ale nemá ani jak ho otestovat. V nouzi největší přijde zpráva, že Štěpán bude dědit po strýci z Jižní Ameriky...
    Žánry:Komedie
    55%
    Mladíci Štěpán, Ludvík a Karel se skamarádili v cizině, kde za druhé světové války bojovali. Teď se vrátili domů a přemýšlejí o další budoucnosti. Štěpán je konstruktérem, a tak si založí autodílnu. Najde se v ní práce i pro Ludvíka, zatímco Karel se zaměstná v automobilové továrně Omega. Mladí podnikatelé jsou však samé dluhy a jejich podnik neprosperuje. Štěpán sice vymyslí zplynovač do aut, ale nemá ani jak ho otestovat. V nouzi největší přijde zpráva, že Štěpán bude dědit po strýci z Jižní Ameriky...
    Žánry:Komedie
    20
  • Svatba bez prstýnku
    Svatba bez prstýnku (1972)
    FilmRole: matka Aleny
    51%
    21
  • Zkouška pokračuje
    Zkouška pokračuje (1959)
    FilmRole: Proč smát se mám; Svět se mění; Včera a zítra zas
    50%
    22
  • Tři tuny prachu
    Tři tuny prachu (1960)
    FilmRole: V lásce musí něco být
    47%
    23
  • 24