Komentáře a recenze 23

Chrustyn
43 674 bodů
4
Zpočátku parádní atmosferická žánrovka, která se postupně vydává na cestu, po které se mi už pokračovat nechtělo. Kristen Stewart tyhle indíčka docela sedí, Ed Harris nikdy neměl podivnější účes.
8 952 bodů
0
Trailer byl sestříhanej efektně, ale film to je zbytečnej - tedy dějově mdlej a tematicky bezpředmětnej. Pár fajn nápadů to mělo, ale scénář je příliš vyprázdněnej na to, aby to ve mně cokoliv vzbudilo nebo zanechalo. Kdyby jen postavy měli osobnostní hloubku, tak by mezi nimi mohlo docházet i k zajímavým konfliktům. Takhle to vypadá, jakoby natočili film, podle scénáře, kterej by potřeboval ještě nějakou práci, aby z něj vůbec bylo něco, co je hodno natočení.
Deywik
Deywik
4 968 bodů
6
Holky zacvicili..ty vole ale jak.. strasne rad bych dal 4* hvezdu, ale nejde to - na to je to moc silene a mimozni.. ja chapu, ze holky to nemaj snadne, ale bez tech jejich “psycho” stavu by to byla jinak kvalitni vec se skvelyma twistama a pribehem..ten scifi konec to cely uplne rozbil.. 🙁 ale jinak kvalita 🤌 kdo ma rad cvicbu at si hvezdu prida 🫴
naytsirk
naytsirk
4 769 bodů
6
Kristen mám rád, osmdesátky ve filmu celkem taky…Americkej zapadákov a kulturistika taky fajn…Ale tohle bylo už moc upocený a kde nic tu nic…Za mě jednou a dost…
Renfield
Renfield
2 931 bodů
6
Americký zapadákov, ve kterém by chtěl málokdo žít a z něhož se kvůli chybějícím financím, ale i snům, odvaze, není snadné dostat. Své o tom ví i Jackie, toho času také pouze projíždějící za svým snem, jenže osud to chtěl jinak. Karty vůbec nejsou špatně rozdány, navíc film má sice nesympatické, ale vcelku zajímavé postavy, u nichž se však ve druhé polovině nejde do hloubky, jsou opuštěny a nahrazeny žánrovými experimenty. Jestliže měla první polovina našlápnuto na něco víc, druhá zůstává pouhým fajn bizárem, který se sice dá užít, ale nic nezapomenutelného z něj nevzejde. I když, ten závěr... Osmdesátková atmosféra tomu však rozhodně nechybí, Rose Glass se v tomto případě vyřádila i na samotných postavách. Výborné jsou psychedelické momenty, tam ta kamera a především hudba Clinta Mansella sedí dokonale. Stejně dokonale jako Ed Harris.
jirikzaboj
jirikzaboj
2 829 bodů
6
Láska je především slepá. Toho je Lou přímým důkazem. Káže svoji sestře vodu a sama pije s nabušenou Jackie lidskou krev, tedy metaforicky. Noirová atmosféra v Mexiku na konci 80’s je cool, některé konkrétní shoot scény také. Režijně je to taky docela povedené. Moc jsem si přál, aby Kristen Stewart zahrála celý film, jako v první půlce. Bohužel jakmile přišel čas na vyjádření emocí, tak to dost ztratila. Není to jen její chyba, ale taky nekonzistentního scénáře, který se tváři nabubřele a dělá ze sebe něco víc, než čím ve skutečnosti je. Perfektní screenshoty se mohou vyjímat na TikToku a na cinephillních stránkách. Věřím, že to spousta artových fanoušků podpoří a zanadává si na takzvaný mainstream. Chápu to, femme fatale žánr v podstatě zaniknul, proto se film může jevit jako světlo z nebes, který se ho snaží oživit, ovšem poněkud bizarním, sice neotřelým, ale kalkulovaným způsobem
JaraSlama
JaraSlama
2 613 bodů
5
Ultra stylové trailery na Zatracenou krvavou lásku způsobily velké haló. Film se odehrává na zaprášeném maloměstě, kde Kristen Stewart jako Lou najde lásku v osvalené Jackie. Režisérka Rose přechází od body hororu přes thriller k romantice, což však vede k nekonzistentnímu zážitku. Scénář je předvídatelný, ale filmový jazyk nikoliv, což střídá vjemy příliš rychle. Ed Harris jako oslizlý otec však exceluje. Film buď extrémně baví, nebo unudí, závěr je absurdní, ale zapamatovatelný.
janw
janw
1 708 bodů
6
Takhle zpackaný závěr filmu jsem už dlouho neviděl. Celou dobu to bylo na 4*, ale kvůli závěru o jednu snižuji.
Marcos22
Marcos22
1 611 bodů
6
Syrová kriminální romance o tom, jaké hranice jsme ochotni překročit při cestě za láskou. Zatracená krvavá láska svým stylem a atmosférou silně připomíná Refnův Drive, avšak v porovnání s ním značně trpí po scénáristické stránce. Dochází zde k naprosto náhodnému zjevování a mizení příslušníků FBI a otce hlavní protagonistky (Ed Harris), což vede k destrukci uvěřitelnosti příběhu. Herecký výkon Katy O'Brien je kulervoucí a vůbec nepochybuji o tom, že ji role Jackie vystřelí mezi hollywoodskou hereckou smetánku. Režisérka Rose Glass natočila velmi příjemnou žánrovku, které nechybělo moc a mohla se pyšnit označením kultovní, takto to má za tři. 🙂 (18.06.2024)
Jto_rating
Jto_rating
1 609 bodů
5
Love lies blending vypráví o borce (herečka Bely z Twilight), která se zamiluje do kulturistky. První polovina celkem ok. Už tam mi ten scénář moc nesedl, přesněji to jak jsou napsány postavy. Ale pak přichází totální tvůrčí "nuke the fridge" a ten film nemá moc co nabídnout.