Krátkometrážní snímek Wese Andersona na motivy stejnojmenné povídky Roalda Dahla. Slavný příběh sleduje paranoidního muže, jenž najde ve své posteli nebezpečného hada. Postupně se však ukazuje, že realita bude trochu jiná...
Bezpředmětný. Cumberbatch si myslí, že mu na břiše spí had, takže kolem něj doktor a kolega 10 minut šaškujou, aby se nakonec zjistilo, že tam žádnej had nebyl... Co si z toho má divák vzít fakt nevím. Nejspíš jen to, že Wes Anderson se (po skvělém French Dispatch) úplně vyčerpal. Navíc - stejně jako v případě Podivuhodného příběhu Henryho Sugara i zde postava říká neustále do kamery to, co právě dělá nebo to, co hodlá udělat. Je to otravné a zcela zbytečné, protože divák to buď vidí anebo to vzápětí uvidí.
Otrava ze čtyř povídek Wese Andersona dle Roalda Dahla (jestli jste někdo četl moje recenze na tři zbylé povídky, tak se omlouvám) má dle mého názoru nejlepší tempo a těch pohodových 17 minut jsem si užil a rád jsem je tomuto a všem čtyřem povídkám věnoval. Wesova díla nejsou dokonalá, ale já je mám rád. Evidentní láska k řemeslu, to umění v jeho snímcích, ta originalita - jenom pro tyhle věci se mi Andersonovy filmy strašně líbí.