Ray se po odchodu z kriminálního a násilnického života napravil a žije klidný rodinný život na předměstí. Když je však jeho minulost odhalena, je Ray vydírán, aby vykonal poslední práci a vyzvedl záhadný balíček. Po smrtícím podrazu se ocitá zraněný a na útěku před nelítostnými zabijáky, kteří se nezastaví před ničím, aby získali to, co má. Nyní, když životy jeho blízkých visí na vlásku a nebezpečí hrozí na každém kroku, je Rayovou jedinou nadějí využít svou násilnickou minulost, aby přežil.
Takzvaná Tarantinovská vlna, jak to tak tímto snímkem vypadá, stále filmový průmysl neopouští. Máme tu další akční thriller plného klišé, bujarých dialogů, absurdna a hlavně zábavy. Coby pseudo-western okamžitě se měnící v černou komedii začíná celé své dějství impozantně. Okamžitě je po divácké stránce jasné, jak to celé bude vypadat. A také to tak vypadá. Spousta honiček, přestřelek, omšelých hlášek a, prostě, typických Tarantinovských scén. Nakonec, už filmový plakát v tom mnohé napovídá. Jenomže to je asi tak všechno. Po scenáristické stránce je snaha navodit Tarantinovskou atmosféru vidět, ale přeci jen tomu chybí ten správný Tarantinovský šmrnc. Tarantino je zkrátka jen jeden a byť se snažilo mnoha tvůrců ho napodobit,povedlo se to každému vždy jen z poloviny. Coby současný westernový akční thriller to docela funguje, ale jen ve své hluboké jednoduchosti. Chybí tomu zkrátka pořádný náboj a tah na branku. Onoho černého humoru je dostatek, jen to hatí poněkud prázdné dialogy. Ano, to je, kromě rapidně jednoduché zápletky, největší scenáristická bolístka. U drsňáků ta jejich drsná nátura je tak bohužel k neuvěření. “Vždy jsem miloval dobrý western,” zazní na samém konci po finálovém zúčtování, a tak, jak celá tato etuda subžánrově začala, tak také končí. Christopher Borrelli se tímto pokusil, po své dosavadní scenáristické tvorbě, o režijní debut a vybral si k tomu docela náročné téma. I když od předchozího scénáře k filmu ´Nebezpečný´ (2021) se moc neodvrátil. Snaha se však cení. Jeho počin se drží plné jednoduchosti, takže se u toho alespoň nemusí složitě přemýšlet.
Takhle to dopadne, když necháte film natočit jakousi Boreliózou. No byla to strašná slátanina. V hlavní roli Ben Milliken, což je jakejsi unylej klon Ryana Reynoldse, kterej vypadá jak středoškolskej hráč amerického fotbalu a ne jak bývalý vězeň. V úvodní scéně, když má ještě vousy, vypadal jakž takž drsně, ale co se v tom filmu děje, to by nevysmrkal ani pihovatej slimák Gazďa. Největší záporačka se jmenuje Obuvnice a i když jsou tam z ní všichni připosraní, nemá v tom prakticky žádnou roli, takže ji raději ani neukážou. Druhej největší kápo Richard Kind je asi úplně blbej, stejně jako členové jeho pochybného "gangu". A pak jakejsi osamělej pouštní vyvrhel Brad William Henke, kterej si toho záporáctví užije nejvíc... ale proč? Co to kdo to? To nemá vůbec žádnej směr. To je jenom tupá blbost, která vždy skončí v nějaké slepé uličce. Jak kdyby děj vymýšleli za pochodu. Onehdá jsem v jednom seriálu viděl scénu, kde pacient v ordinaci strašně moc prděl a tento film je přesně to, co ten pacient vypouštěl. Hrůza, odpad, ostuda.