Shan je velmi uznávaný policista s dlouhou historií úspěchů v nebezpečných případech, avšak jeho minulost se mu brzy vrátí, když se jeho bývalý chráněnec snaží pomstít všem, kteří mu ublížili.
Parádní akční jízda z Hongkongu, která se pokouší o asijskou verzi Nelítostného souboje, na kterou sice nemá herecky ani režijně, ale jako akční jízda s parádními přestřelkami a bitkami, funguje výborně.
Poslední snímek režiséra Bennyho Chana, na kterém se nedá jedno upřít. Pokud John Woo ve svých filmech vytvářel v akčních sekvencích tvz. krvavý balet, tak Benny Chan pro změnu hudbu symfonického orchestru. Stejně tak, jako má v onom orchestru každý nástroj své místo se svým hudebním projevem, Benn dává své místo každé postavě se svým vlastním vstupem do dění. A je to vskutku krásná akční hudba. Máme tu další policejní akční drama s pevným scénářem a, samozřejmě v popcornovém ladění, dechberoucími akčními scénami, na kterých si dali tvůrci setsakramentsky záležet. CGI snad v každém záběru vytváří až polovinu obrazu a to tak kvalitně, že divák nepozná, co je skutečné a co ne. Bystré oko však jednu takovou scénu přeci jen rozezná a to vlivem klasické nereálností pohybu. Snímek nepřináší nic jiného, než ryze zábavnou policejní etudu v akčním ražení, avšak v zákrytu s temnou stránkou věci. A právě hloubka a charakterizace má přednost před klasickým stylem a akcí. Donnie Yen v hlavní roli může předznamenávat něco s bojovým uměním, ale není tomu tak. Když akční scény, tak mohutné přestřelky, které snad překonali i ty ve snímku ´Nelítostný souboj´ (1995). Děj je krapánek složitější, ale jedině tak dobře. Po divácké stránce si tak vynucuje bystřejší sledování. Snímek je prostě dokonalý. Obsahuje všechny ingredience hongkongského akčního filmu s typickými výbušnými akcemi a navíc s neobvykle hlubším příběhem.
Jak toto popsat... Představte si, že mistr IP MAN se stane policistou a je to! Donnie Yen je prostě frajer a jakmile tam dojde na nějaký fight, je to fakt řežba. To je ale asi všechno, protože krom těch fightů se jedná o průměrný akční thriller, který ale zabaví. Dávám moc pěkných 70%.
Po filmech Iceman a Kung Fu Jungle (oba z roku 2014), Ip Man 3 (2015), Chasing the Dragon (2017) a Big Brother a Iceman je to již sedmý film Donnieho Yena, ve kterém se objevil i jeho kolega z bojových umění Kang Yu: (oba v roce 2018). Yu je tak jedním z nejčastějších Yenových spolupracovníků na plátně. Oba by měli znovu spolupracovat již poosmé ve filmu "Nový mistr kung-fu kultu" (2022).
Donnie Yen a Nicholas Tse spolu pracovali už ve filmu Dragon Tiger Gate.
Oba hlavní představitelé filmu spolupracovali s Chanem již dříve, Yen s ním spolupracoval na počátku své kariéry, kdy Benny režíroval různé epizody obou velmi úspěšných seriálů o bojových uměních, které Yen natočil pro televizi ATV v polovině 90. let, Kung Fu Master a Fist of Fury, zatímco Tse s Chanem pracoval na filmech Gen-X Cops, New Police Story, Invisible Target a Shaolin.