Jde o nehorázný případ hollywoodské šikany, anebo se prostě jen naplňuje ten od začátku nejpravděpodobnější scénář? Na hodnotícím serveru Rotten Tomatoes se objevilo prvních pár desítek recenzí na vysmívanou komiksovku Madam Web (Madame Web) a na jejich základě se zdá, že film je snad ještě o něco horší, než se po nepříliš zdařilých ukázkách i celé marketingové kampani zdálo.
Články 26
Wonka už týden oslazuje světová kina a odnáší si z nich slušné peníze i reakce publika. Jedna věta se však zjevuje v mnoha bezprostředních diváckých reakcích: „Nevěděl/a jsem, že to je muzikál!“ To je zdánlivě absurdní. Jak je možné nevědět v době přesycení všudypřítomným marketingem, že film, na který se rozhodneme jít do kina, je plný zpěvu a tance? Není to však chyba návštěvníků. Obvykle musíme ohledně fungování filmového průmyslu krotit divoké konspirační teorie, nikoli však nyní.
Pomalu se nám rozbíhá oscarový buzz, objevují se shortlisty zatím těch méně prominentních kategorií a začíná se spekulovat o favoritech. Nemá asi smysl předstírat, že poslední roky Oscary patří ke stejně prestižní události jako v minulosti, sledovanost udílení klesá a vítězí bezpečná mainstreamová dramata, jež málokoho zvednou ze židle. Přesto se na tomhle pošmourném nebi občas zableskne, jako nyní, když můžeme poprvé nahlédnout na seznam dvou desítek kandidátů na nominaci za nejlepší vizuální efekty. Jeden zásadní titul totiž chybí, zatímco jeho místo zabírají někteří velmi podezřelí kandidáti.
Premiéra filmu Wonka ještě ani neproběhla a už se v kuloárech říká, že příběh mladého Willa Wonky v podání Timothéeho Chalameta bude pořádný průšvih, jaký si Warneři rozhodně za rámeček nedají.
Všichni víme, že podobně jako hraná Malá mořská víla (The Little Mermaid), i nová hraná verze Sněhurky (Snow White) budí od ohlášení představitelky titulní role vášně. Rachel Zegler je totiž první Latinoameričanka, která se této úlohy zhostí. U Disneyho tím na jedné straně správně cílí na modernější publikum, na druhé jsou si vědomí i opačného proudu. A nemůžou úplně ignorovat to, jak si letos v kinech vedla zmíněná Malá mořská víla, kde se Ariel ujala Afroameričanka Halle Bailey.
Možná už se zprávy o stoupání Barbenheimera v nejrůznějších žebříčcích jeví poněkud ohraně, i přes postupné vyklízení kinosálů jim však není konec. Ten zasmušilejší z hitů léta, Oppenheimer, si nyní krom překročení hranice 900 milionů dolarů na celosvětových tržbách připsal ještě jeden další, zajímavější rekord – stal se nejúspěšnějším životopisem všech dob. Podívejte se, které filmy se mu podařilo překonat.
Oblíbená hudební interpretka vyprodává stadiony na koncertní šňůře napříč Spojenými státy a není vyloučené, že podobný kousek brzy zvládne také s kinosály. Taylor Swift loni v prosinci oznámila, že pro společnost Searchlight Pictures natočí celovečerní snímek dle vlastního původního scénáře. O projektu se zatím nic dalšího neví. Společně s fanoušky a fanynkami ho však netrpělivě vyhlíží také věhlasný kameraman Rodrigo Prieto, jenž se Swift dříve pracoval a považuje ji za excelentní režisérku.
Byly doby, kdy byl muzikál považovaný za nejfilmovější z filmových žánrů. Nabízel uspokojení všech vjemů způsobem, na jaký se zmůže jen stříbrné plátno. Dokonalá vystoupení pánů a dam v těch nejelegantnějších róbách nás zvou do světa, kde neexistují opravdové starosti a každá emoce ožívá hudbou. Časem se to samozřejmě trochu zkomplikovalo… Podívejme se tedy na některé z nejdůležitějších a nejlepších muzikálů všech dob.
Legendární Rychlou rotu čeká návrat ve velkém stylu, a přestože první video asi protočí nostalgickým fanouškům zorničky, spousta nápadů se tvůrcům zatím upřít nedá.
Oscaři už klepou na dveře, tudíž přichází čas také pro ty loňské filmy, které spadají na negativní konec hodnotící stupnice.