Herecký koncert Bohdalové a Hádka, v uzavřeném prostoru, zamřížovaného domu. Překvapivě výrazně poutavější, než většina českých filmů, které se dostanou do kina.
Pro mě osobně TOP film tohoto roku z české produkce. Jiřina Bohdalová předvedla svůj standard, ale Kryštof Hádek hodně překvapil a jeho výkon hodnotím velmi dobře. Příběh jako takový je mrazivý a nenechá vás ani chvíli v klidu. 85% Už dávno nám nejdou komedie, ale pokud se jedná o slušné drama, tam nám pšenka kvete.
No jo, Jirka Strach je prostě jinde. Mistrná atmosféra, Bohdalová pořád umí a je fakt škoda že poslední roky ten svůj talent zazdívala v podprůměrných tv pohádkách, a hlavně překvapivě Hádek toho malého hajzlíka zahrál dost přesvědčivě. Škoda toho závěru, který jde až moc na efekt ...ale vem to čert. Fakt dobrý český film.
Už tehdy jsem byl z novinky Jirky Stracha nadšený! Ukazuje všem, nejen, že Česká televize může i sama za sebe tvořit kvalitní obsah, ale především, že i on sám má na mnohem víc, než jen na štědrovečerní pohádky.. Klec je komorní podívaná, kterou si hravě dovedu představit na divadelním parketu. Dva jedinci, které rádoby náhoda spojila dohromady uzavřeni na malém prostoru podléhají nejen nastupující klaustrofobii, ale především musí čelit jeden druhému.. Šedí zbarvené postavy, jenž nenabízí jednoznačně určitelné archetypy a i když by mohlo být snadné rozhodnout, kdo je v příběhu ten špatný a kdo naopak ten dobrý, tak postupným prohlubováním ústřední situace dostáváme mnohem vrstevnatější obraz o každém z nich.. Fascinující podívaná, kde v každé chvíli nevíte, co odkud přijde a čemu musí Květa Galová čelit..
Andělem Páně chtěl Strach přiblížit lidem náboženství, jak sám řekl, a já se ptám, jak se domluvil s Bohem, aby mu dovolil natočit tento drsný příběh. Jde mi na nervy tenhle farizejský pánbíčkář. Nicméně Jiřina Bohdalová byla vynikající a když si člověk uvědomí, že má 88 let, tak klobouk dolů! I Kryštof Hádek se mi líbil.
Velmi povedený film. Jak Hádek, tak Bohdalová jsou ve svých rolí perfektní. Celkový příběh je dramatický a napínavý každou scénou. Scénář tedy velmi povedený, myšlenka - příběh vyprávějíc o Důchodkyni s víceméně nezajímavým životem, ke které se nachomýtne mladý "student" Daniel, jehož život též není zrovna v nejlepším, který se začne vydávat za příslušníka rodiny, kdy v této roli pokračuje až do bodu, než si to paní Galová uvědomí, jenže to už je pozdě. Konkrétně scény v jejím zamčeném bytě jsou místy fakt síla... Film hodnotím rozhodně nadprůměrně, z české dílny velmi povedené drama. Krásných 8.5/10.
Někde na netu jsem četl, že to scénárista kdesi obšlehl. Dle jeho slov se to stalo v jeho rodině. Ať je to jak je, film byl velmi dobře natočený a herecké obsazení je za mne na jedničku.
Při scénách kdy je Jiřině fyzicky ubližováno mi bylo nepříjemně a moc mi jí bylo líto. Je to moje nejoblíbenější herečka.
Skvěle zahráno a konec bezva. Prostě klec. Jinak Kryštofovi tyto role jdou, viz Kobry a užovky - tam byl na zabití (ve smyslu jaký to byl lempl ve filmu).
Sledoval jsem úplně náhodně, aniž bych byl zatížený informací o tvůrcích filmu, takže zpětně můžu jen pokývat hlavou, že duo Epstein - Strach neboduje nadarmo či náhodou. Problém mám ovšem s formátem televizní inscenace, protože ten potenciál tam je velký, především v obsazení, ale také zajímavém scénáři a režii. Kryštof Hádek patří k mým nejoblíbenějším českým hercům od doby Kober a užovek, Bohdalová předvádí svůj standard jedné z těch potentnějších, co do šíře výrazového rejstříku. Dramaturgie snímku, stupňování napětí, schopnost lapit diváka a nepustit, to vše by si však zasloužilo lukrativnější mantinely.