Články o Paříž 15:17

53%

Články 4

Dnes v televizi: Paříž 15:17 - Clint Eastwood a teroristé ve vlaku
Recenze15. 8. 2020

Dnese večer (od 20:00 na Nova Cinema) si můžete připomenout drama Clinta Eastwooda, které se inspirovalo skutečným případem pokusu o teroristický útok na území Francie. Pojďme si film připomenou v dobové recenzi. PŮVODNÍ TEXT Z ROKU 2018: Na snímek Paříž 15:17, natočený podle skutečných událostí, které se staly v roce 2015 při jízdě vlaku z Amsterodamu do Paříže, se dá nazírat několika způsoby. Jako na chvályhodný společenský počin, jako na gesto silného patriota, jako na seberealizaci herecké a režijní legendy ve značně důchodovém věku, nebo jako na kinematografické dílo. A radši bych o Paříži 15:17 psala hodnocení v té společenské prospěšnosti, patriotismu, nebo seberealizace důchodců než jako o filmu, věřte mi. Ale tyhle řádky asi čtete proto, že chcete vědět, jaký film je (špatný), ne to, jak moc má Clint Eastwood rád Ameriku (hodně).

Téma: Nejvýraznější režiséři dekády
Téma4. 1. 2020
Téma: Nejvýraznější režiséři dekády

Rok 2020 je tady a tím pádem nastává čas na všemožná vyhodnocení toho, co nám uplynulé desetiletí ve filmové branži přineslo. A od čeho jiného se odpíchnout než od mnoha skvělých filmů, které nám naservírovali nadaní režiséři. Ať už jde o nováčky nebo o protřelé tvůrce, uplynulá dekáda je plná autorů, kteří v ní zanechali nesmazatelnou stopu. Představme si bez dalšího protahování ty nejvýraznější.

Anastasia Steeleová a Christian Grey se sice prosouložili na vrchol, moc parády ale nepředvedli
Filmy12. 2. 2018

Do amerických kin vstoupil, tradičně v období okolo svátku sv. Valentýna, nový díl Padesátí odstínů. Ve finále trilogie mají hrdinové uzavřít svůj vzrušující příběh.

Pokus o teroristický útok ve vlaku podle Clinta Eastwooda. Jedinečná rekonstrukce představuje trailer
Filmy13. 12. 2017

Clint Eastwood letos oslavil neuvěřitelných 87 let a přesto nehodlá skončit s režií. Po loňském hitu Sully: Zázrak na řece Hudson (238 milionů celosvětově) se pustila hollywoodská ikona do dalšího příběhu podle skutečných událostí.