První série: Nález těla krajského politika Karase, kterého vrah zabil v duchu středověkých mučících praktik a tělo pečlivě naaranžoval v podivné scéně, rozpoutá policejní honbu za sadistickým pachatelem. Ten staví vyšetřovacímu týmu do cesty složitou sérii vražd, které svojí krutou obřadností otřásají místním regionem i samotnými kriminalisty. Kořeny složitého případu sahají až k vraždě mladé dívky ze Slovenska, která zemřela podobně záhadným způsobem jako Karas. Případu se tak ujímá tým s dvojicí zdánlivě nesourodých vyšetřovatelů. Jsou jimi kriminalista Michal Remeš (Jiří Langmajer), negativně ovlivněný ne příliš stabilním soukromým životem, a Tamara Berkyová (Zuzana Kanócz), policistka z Bratislavy trpící absencí schopnosti komunikovat se svým okolím bez předpojatosti a předsudků. Na konci sérií vražd, loupeží a naaranžovaných nehod najdou policisté cestu na konec „labyrintu" a uvěří naději na dopadení pachatele. Důležitou pomocí je jim paradoxně také obraz Hieronyma Bosche Poslední soud, kterým se pachatel v provedení svých krutých činů nechává zjevně inspirovat.
Druhá série: V druhé řadě kriminálního seriálu režiséra Jiřího Stracha podle scénáře Petra Hudského bude tým majora Remeše řešit další rozsáhlý a komplikovaný případ série vražd. Detektivové nacházejí v lese nedaleko Brna tělo mladé atraktivní dívky, která zemřela obzvlášť brutálním a trýznivým způsobem. Vyšetřování její smrti je dostává do labyrintu napínavých událostí a přivádí je ke skupině lidí, kteří se ničeho nebojí a nic je nezastaví.
Třetí série: Na oltáři v kostele jedné moravské vesnice najde farář tělo brutálně zavražděného zemědělce Pánka. Ten se spolu s dospělým synem ztratil po cestě do práce. Tak začíná třetí série kriminálního seriálu Labyrint. Major Remeš (Jiří Langmajer) s novou kolegyní Ester (Lenka Vlasáková) rozjíždí vyšetřování tajemného případu, jehož rozuzlení čeká na diváky až v sedmém dílu. V Remešově týmu jsou i nováčci Viktor (Petr Stach) a Bára (Denisa Nesvačilová), kteří spolu s místním obvodním policistou Jonášem (David Švehlík) hledají možné pachatele. Hlavním motivem nové série je opět vyšetřování několika vražd, které spojuje jeden náboženský motiv - téma Ježíšových apoštolů. (Česká televize)
Na české poměry překvapivě zdařilý seriál, který se snaží tempo držet od prvního do posledního dílu. Škoda těch několika chyb, které se v každém díle najdou a nevyvážených hereckých výkonů.
Strachova neangažovaná kvalita s nepříliš provázaným scénářem. Není moc důvodů tomu věnovat pozornost negativní, nebo pozitivní. Svým způsobem nejhorší možný výsledek. (Dva díly.) 50 %
Česká televize se mnohé z nás opět snaží přesvědčit o tom , co už dávno víme, že účel světí prostředky.Dante má své peklo,Hieronymus Bosch zase poslední soud a diváci pokus o mystery/thriller . Nebyl by to Jiří Strach aby nezabrousil do historie s tvůrčí snahou o prolnutí nějakých tajenek z minulosti se současností.Prvek slovenské policistky je zase evidentní pokus o "bratrství" s důrazem na zájem oslovnit především diváky na východ od řeky Moravy.Nesympatická Zuzana Kanócz,to jen umocňuje svých chováním.Naplnění jakési msty či odplaty formou rituálních vražd je vcelku vděčné téma a pokud by zůstalo jen u toho a tvůrci snímku se soustředili na tento motiv a na jeho filmové propracovanosti určitě by to byl záslužný i zajímavý počin. Bůhvíproč však zase musíme řešit politiku, korupci ,nevěru a X dalších prvků které však nevytváří celek ale jsou nějakým přívěškem na zpestření děje...Už tradičně to dělá dojem nadstavované kaše se snahou vytvořit 60 minutovou stopáž na 7 dílů.Pak se nemůžeme divit , že vznikne produkt jako od pejska a kočičky.Když už se tvůrci rozhodnou ,že ne všechno sdělí divákovi během pátrání , mohli by se obtěžovat alespoň takto učinit v nějakém závěrečném sumáři.Skutečně nejsem sám koho by zajímalo, jak vrah soudce ,Klíma, dostal kvér až do soudní síně. Proč hacker který při odblokaci notebooku nemá vynuté wifi a není mu jasné , že se dá notes najít on line.Jak je možné, že zastavárník se v pohodě dovolá z velmi hlubokého sklepení když i v mnoha restauracích na povrchu je nejen problém s účtenkou ale i připojením.Méně bývá někdy více , komorní drama to sice není ale drajv se tam vytváří uměle, výbuchy madony ve sklepení která se tam objeví ale nikdo nezkoumá jak a proč....no je tam těch úletů mraky .Langmajer,Majer,Donutil i většina dalších jsou kvalitní ale s takto spíchnutým scénářem se to po herecké stránce zachránit nedá.Jako klad pak ještě vidím hudbu jinak opravdu žádné veledílo i když Čt disponuje tradičně rozpočtem o kterém se jiným ani nezdá.