Měl jsem u toho pocit, jako bych sledoval nějakou nudnější francouzkou detektivku ze sedmdesátých let. Divácky fakt ne moc vstřícný film, přitom Chandorovo Margin Call taky netrhalo rekordy v návštěvnosti, ale ta údernost byla úplně někde jinde. Chastain docela zbytečná, zas tolik scén tady nemá, zato Isaac klasicky skvělý.
Děj podle skutečných událostí je zasazen do roku 1981, kdy mělo být v New Yorku spácháno nejvíc násilných činů. Při sledování filmu jsem si vzpomněl na snímek Pevnost apačů v Bronxu, který se s tímto tématem vypořádal ve své době už hodně slušně. Chandorův snímek je gangsterka pro chytřejšího diváka, která ovšem pro mnohé diváky selhává v nepříliš vhodném obsazení Oscara Isaacse.
Pomalý, dejovo prázdny a až moc obyčajný film ktorý je spravený osobitou formou ale neponúka veľa silných scén, ani nevytvorí dostatočne dusnú atmosféru, ajkeď väčšinu času prezentuje že sa na ňu dostane. Najväčšie plus sú herci a menej tuctová zápletka. Pre fajnšmekrov ľahšie prijateľné, no pre masy bude pomalý spád určite problém. Rozprávačstvom sa to chce hrať na moderného Kmotra ale myslím že by sadlo skôr iné prevedenie. Vo výsledku solídny priemer ktorý sa citelne odlišuje od konkurencie ale neprekonáva ju.
Gangsterská atmosféra, ale moc mrtvých tu není. Všichni chtějí oškubat toho druhého,ale nikdo nezchudne (nakonec se hodí i ulité peníze manželky, která je vyvádí pryč z rodinné kasy). Neotřelý film, který je více do pohody, než jak sám sebe prezentuje (viz. obsah-drama z nejnásilnějšího roku N:Y.). Nakonec nejvíce dramatická je postava Abela Moralese, který se snaží sledovanou etapou jeho života projít s čistým štítem. Dobrý film na večer u telky.