Chrustyn
43 664 bodů •
4
Filmy "uzavřené" v malém prostoru se těší značné oblibě u diváků, kteří očekávají napětí bez okázalých efektů, ale takový film nutně potřebuje tvůrce s citem pro režii a schopností vyprávět příběh s omezeným prostorem i počtem aktérů. Dewil však toto absolutně postrádá a ve své prvotině dokazuje, že dveře Hollywoodu mu zůstanou zavřené. Snímek, který režíruje a navíc si sám napsal se v 99% odehrává v uzavřeném prostoru rodinného vozu, ve kterém se ocitá Paul Walker a zjišťuje, že auto, které si vypůjčil je až překvapivě středem pozornosti. Film nefunguje v prakticky žádném směru, ve kterém by měl správný thriller fungovat. Napětí prakticky nulové, herecky slabé, (troufám si tvrdit, že tentokrát za to Walker nemůže) scénáristicky hloupé a bez nápadu a chování postav se nedá nazvat žádným myslitelným nebo slušným výrazem. Je to film, který nemá co nabídnout a neohřál by se ani ani televizních obrazovkách. Pokud prahnete po něčem podobném, doporučuji výbornou "Telefonní budku" nebo slušný "Pohřben zaživa". Tohle je amatérská slátanina.