Recenze filmu Památkáři

60%

Komentáře a recenze 51

47 150 bodů
8
Na tomto filmu jde krásně vidět rozdílnost lidských názorů. Zatímco někteří Památkáře považují za nudný,nebo dokonce špatný film,tak mne se naopak velmi líbil. Příběh je zajímavý a Clooneyho režie nabídla netypický válečný zážitek. Kdyby se vynechalo toho zbytečného patosu mohlo to dopadnout ještě lépe.
Chrustyn
Chrustyn
43 463 bodů
4
George Clooney a jeho parta kamarádů (Damon, Blanchett, Murray, Goodman) si tak pro radost zahráli ve snímku o speciální partě vojáků, která za druhé světové války, hodlá zachránit co nejvíce uměleckých děl (tím myslím obrazy apod., ne to z čeho se střílí) z rukou nacistů. Nápad dobrý a občas se film snaží tvářit jako klasika "Tucet špinavců" a určitě k tomu má předpoklady, ale jak se tak divák celou dobu na film kouká, velice brzy si uvědomí, že to je celé nemastné, neslané a prostě o ničem. Je to škoda, protože se z dobrého nápadu, stala natahovaná nuda.
22 490 bodů
4
Nejhloupější elitní jednotka, jakou jsem kdy viděl v akci. Neexistující hloubka, návaznost, nulové motivace. Clooney naprosto nezvládá přesvědčit mě, že cíl hrdinů má nějaký vyšší smysl, místo toho plácá patetické monology a opájí se... vlastně ani nevím čím. Památkáři jsou naprosto zahledění do sebe, aniž by bylo jasné, co si o sobě vlastně myslí. Karikované postavy patlají rádobyhumorné s rádobyhlubokými scénami, aniž by cokoliv z toho mělo emocionální nebo myšlenkový rozměr. Clooneyho naprostá prohra a film, který má podle mě leda potenciál zničit Georgeovu pečlivě budovanou pověst. 1 a 1/2 hvězdy.
kunafix
kunafix
20 072 bodů
4
Chabá válečná záležitost, ve které se málo umírá a hodně se to motá kolem škaredé Blanchett nebo starejch páprdů, znalců umění. Má to děj, že by si z toho jeden nejrač prdl do sáčku, takže to spíš pořádnej děj nemá. Určitě to stálo plno prachů a dalo by se z toho vytřískat mnohem víc akce, ale Clooney se očividně držel při zemi, aby to víc odpovídalo skutečnosti. A je pravda, že na tuhle kapitolu 2. světové války si asi málokdo vzpomene, tak je dobry ji aspň tímhle chabým filmem připomenout. Doufám, že víc jich už nebude. (jo a navíc mi to trapně připomnělo Hanebny parchanty, což je ale uplně jiná liga!)
18 781 bodů
4
Nuda. Ani válečný film ani žádná pořádná komedie (která by s tím obsazením mohla být parádní). I Clooney umí občas šlápnout vedle. 4/10
16 079 bodů
5.5
Slavný příběh, skvělí herci, můj oblíbený režisér a výsledek? Oh, no. Sakra jak to, že to nefunguje? Vždyť tam bylo zaděláno na tolik povedené akce a dobrodružství a když pak umírají hrdinové filmu v naprosto pitomě inscenovaných scénách, tak si člověk jenom říká, že takhle ne. Nudil jsem se, přiznám se.
Spooner
Spooner
15 816 bodů
4
Asi jeden z nejnudnějších a nejuchcanějších filmů posledního roku. Od Clooneyeho bych tak prázdný film s prakticky nulovým dějem a nefungujícími dialogy opravdu nečekal. O trapném rodinném humoru radši ani nemluvím. Aspoň, že hvězdní herci si dojeli pro svou výplatu celkem se ctí.
Matli
Matli
8 300 bodů
8
Kdyby celý film byl ve stejném duchu jako je závěr, tak by to byla paráda. Na Clooneyho každopádně dobrý. Díky tomuto filmu jsem si vzpoměl na spoustu válečných filmů a vlastně viděl co se děje v pozadí těch velkých bitev. Ale žádná velká řežba tu nebyla, což je škoda a občas to byla trošku nuda, ale i tak to bylo dobrý. 67%
SNCIS
SNCIS
6 541 bodů
3
Nudný a utahaný film z období druhé světové války. Hláška: Matt Damon: "Stůj! Nejspíš jsem šlápnul na pozemní minu." George Clooney: "Zbláznil ses!? Proč jsi to udělal?" Matt Damon: "Nudil jsem se." - Hodnotím 2 hvězdami 30%.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
2
Co to bylo za krávu na tý projekci?! Celou dobu jsem doufal, že jí někdo ustřelí hlavu, ten smích se nedal vydržet, ještě když ten film nebyl vůbec vtipnej.... Největší zklamání roku, takový obsazení a hovno z toho... Film má obrovský mezery ve scénáři, vtipy jsou strašně trapný a prvoplánoví, víc nepovedených vtipů jsem ve filmu snad ještě neviděl. Navíc jsem se už po 30 minutách koukal na mobil, jestli už nebude konec. Strašná nuda, nevyužitý herci a celý to bylo strašně laciný a nedotažený.... Sorry nemám extra vztah k umění, takže když tam vyndali ohořelej rám Picassa nebo co to bylo, tak jsem ani tu slzičku neuronil... No hnus, co vám budu povídat.