Recenze filmu Ranař

73%

Komentáře a recenze 27

47 160 bodů
8.5
Rocky + Forrest Gump = Goon. Skvělá sportovní komedie,která bezkonkurenčně patří mezi špičku ve svém oboru. Bavil jsem se přímo královsky. Seann William Scott je prostě frajer a po filmu Balls Out: Garyho výzva se jedná o další slušnej zářez v žánru sportovních komedii.
Chrustyn
Chrustyn
43 674 bodů
6
Příběhem nápaditý ale režijně amatérský sportovní film zaměřující se na drsné bitky, které jsou součástí, každého pořádného hokejového zápasu. William Scott a Schreiber jsou výborní ale zároveň to jediné, kvůli čemu se na film dá koukat.
18 781 bodů
2
Im too old for this shit.
Spooner
Spooner
15 874 bodů
8
Celkem příjemné překvapení, u kterého jsem se sice nenasmál tolik, co jsem čekal, ale o to tady nakonec ani vůbec nešlo. Tady šlo totiž hlavně o ty bitky a Scottovu postavu a obojí vychází téměř na jedničku. Bitky jsou opravdu brutální a když někomu křupne noha, tak se cítíte skoro jakoby se to stalo vám. Seann William Scott je výbornej stejně jako zbytek obsazení. Když už na nějakej ten humor dojde, tak je hodně fajn. Stejně jako celej film a to i přes to, že zde teče celkem dost krve.
15 305 bodů
7
Nejsem nijak vášnivým fanouškem hokeje, ale když už ho sleduji, tak vždycky s očekáváním nějakého boxerského souboje. No a těch si v Goon užijete opravdu do sytosti. Příběh sice výrazně připomíná další americkou pohádku o cestě na vrchol, ale tentokrát to sportovní pojetí, velmi nevybíravě a krvavě natočené bitky a neodolatelně nepřiměřené fuckování vítězí nad jakýmkoli kýčem a dělají z filmu pohodovou a ryzí komedii, jakou bych dodíval klidně i vícekrát. Navíc skvělý Scott a vysloveně smrtící Liev Schreiber.
ZkuKol
12 290 bodů
8
Takový fajn film. Humorné podání Rockyho příběhu na bruslích s trochou nadhledu a špetkou humoru. Nejaká ta pointa a poučení tam jsou a happy bude taky... 70%
10 495 bodů
8
Sportovní film, který ale zvládne obsáhnout tolik vrstev, že si nese až takový rodinný lesk. Dougie neumí nic jiného než občas uhodit nějakou tu ránu, čehož využije manažer Halifax Highlanders o připojí si ho do týmu jako svého bitkaře. Ač se to zdá sice jako fantasní představa, tak týmu opravdu takového hráče většinou mají, jen tady je to vehnané do extrému, že Doug neumí hokej vůbec hrát a ani vlastně bruslit. Jenže téhle role se zhostil Seann William Scott, což už zkrátka jsou body navrch, tenhle "Stiffler" umí bavit. A taková ta neotesanost s touhle rolí ladí. Hraje za ně pár dní/měsíců, ale už by pro tým krvácel. Holt ten sympatický buránek.. Leč jde ve skutečnosti o úplně banální příběhovou strukturu, kterou vycucá prakticky každý asijský kung-fu film, tak právě esence hokeje přidá to správné kouzlo. Jen škoda, že to někdy je braný až tak moc ležérně, až mě to štve. Jakože kámoš Ryan je tak zbytečná a otravná postava.. Sice je to několikrát velké klišé, ale pořád to má svůj sportovní drive a co hlavně, tak nechybí vynikající Liev Schreiber co by Ross "Boss" Rhea! Dá se na to dívat jak na tupou blbinku, která pobaví až takovým Amercian Pie humorem, ale současně to má v sobě něco víc. Kdyby se to podařilo najít každému, snímek by byl kultovka. 75%
Patrikcz
Patrikcz
9 420 bodů
6
Hokej miluju a na goon jsem se těšil (zvlášt, když je podle skutečné události). Byla to docela chlama, ale čekal jsem víc. Upřímně od plic jsem se zasmál jen 1x, pak jsem se spíše několikrát pousmál. Nicméně za Seana WS palec nahoru 6/10.
Rokle
Rokle
6 496 bodů
6
Odbourat Dougův nástup v dámských bruslích a zastavení puku svojí vlastní pusou, je to vcelku přijatelná zábava. Tyhle WTF momenty byly zbytečné. Seann William Scott navíc hraje takového ňoumu, že vám ho musí být líto.
kedl
kedl
6 380 bodů