Vetřelec se proslavil sloganem „ve vesmíru váš křik nikdo neuslyší“. Sci-fi I.S.S. chce dokázat opak.
Články 9
Francisi Fordu Coppolovi, který se navždy zapsal do dějin režií mafiánské trilogie Kmotr, bude brzy 83 let. V době, kdy většina lidí je už v důchodu, se ale chystá na možná největší film své kariéry. Připravuje ho skoro čtyřicet let a nikdo mu na něj nechtěl dát peníze.
Liga spravedlnosti Zacka Snydera konečně dorazila a dopadla nad očekávání dobře. Nečekané střídání uprostřed natáčení ji jednoznačně neprospělo, přičemž nešlo o zdaleka první a určitě ani poslední film, který výměna tvůrčí síly potkala. V následujícím speciálu si představíme několik nejvýraznějších příkladů, kdy došlo ke střídání režisérů.
A pokud jste se domnívali, že jde o živou fyzickou osobu, jste na omylu - inkriminovaný tvůrce je totiž jakýmsi fantomem, který se vznáší nad slušnou řádkou nechtěných a zkompromitovaných filmových děl.
A nejen proto, že v novém filmu změnil tým a zamiloval se do Stanleyho Tucciho.
Vítejte na vesmírné stanici Nightingale 229, která má 6 členů posádky. Vydávají se za SOS signálem, aby zachránili neznámou osobu. Čeká je peklo. A diváka taky.
V televizi dnes večer poběží sci-fi Transcendece s Johnnym Deppem, která je dobrou připomínkou toho, jak některé filmy - navzdory všem předpokladům - dopadnou opravdu mizerně. Následující kousky mají schopné herce i tvůrce a přesto bolí se na ně dívat.
Mám pro tenhle specifický žánr, kombinující scifi a horor, slabost. Škoda, že se podobným filmům v Hollywoodu příliš nevěnují. Ale na jejich obranu - on byl také málokterý kousek, v němž se někdo snažil přežít "tam nahoře", úspěšný.
Ptáte se, proč to dnes akční filmy nemají lehké? Jedním z těch důvodů je akčňák Tělo na tělo z roku 2002 s Antoniem Banderasem a Lucy Liu v hlavních rolích.