Recenze filmu Hněv Titánů

59%

Komentáře a recenze 60

Chrustyn
Chrustyn
43 674 bodů
6
Remake Souboje Titánů byl celkem povedenou dobrodružnou podívanou, která sice nepřinesla nic nového ale dokázala pobavit. Druhý díl v režii Jonathana Liebesmana, který se uvedl příšerným pokračováním příšerného remaku "Masakr motorovou pilou" a pověst trochu napravil akční sci-fi "Světová invaze" je na tom překvapivě o něco lépe. Je to sice stále stejně hloupé, naivní, průměrné a navíc herecká elita (Fiennes, Nighy, Neeson) je naprosto nevyužita, ale Liebesman ukazuje, že má akční scény docela v oku a tak pokud se ve filmu něco děje (a akčních scén je zde dost) je se na co koukat. Rozhodně divák nemůže očekávat Bayovsky divoký vizuál nebo Cameronovský perfekcionismus, ale akční scény jsou přehledné, slušné sestříhané a překvapivě zábavné. Nic světoborného, ale pobaví, neurazí a dokáže překvapit.
36 523 bodů
8
Fantasy v celé své kráse. Překvapující pokračování po neúspěchu remaku Souboje titánů nabírá na síle a předkládá nám neskutečně efektní podívanou. Příběh je opět velmi jednoduchý, ale to mi nijak nevadilo. Atmosféra snímku byla dokonalá a nenechala odtrhnout oči. Pro fanoušky žánru fantasy je to velmi povedený počin, který se nevymyká od podobných výtvorů.
32 182 bodů
6.5
Hněv titánů už je zbytečnou nadstavbou prvního klasického Souboje titánů ( 2010 ). Za každou cenu se snaží být lepším filmem, ale nefuguje to. I když obsazení se téměř nezměnilo, prostě to není ono. Scénář je slabý, děj je zpomalený, konec to trošku napravil. Celkově 65%.
22 528 bodů
4
Dělat z diváků idioty, to by jim šlo. Nabídnout po všech těch slibech to samé bez sebemenšího posunu (krom zvládnutější režie, ale jen o trochu) je vážné trapné.
kunafix
kunafix
20 062 bodů
0
Uplně stejná čovina jak první díl. Zase se tam trapně objeví ta soví pizdička, i když to nemá žádné opodstatnění. Opět je tam digitálních efektů jak u vyprstěné prdele. Opět tam jsou fousatí bozi, kteří nejsou boží, ani koží, ale předkoží a podpaží. Neeson je fakt tragickej a Fiennes mu zdatně (se)kunduje. K tomu kudrnatá čupřina Perseuse, kterymu tím dává teploušskej vzhled a asi mu dává schopnost přežít uplně, ale uplně všechno! Děj se uplně trapně vleče a je uplně nesmyslnej a tragicky blbej. A hlavní záporák, kterej měl nahradit už tak dost trapnyho Krakena, byl bručící lávovej dement, kterej tam byl asi jenom do počtu, aby lidi neřekli, že tam nebylo něco móc moc strašného. Strašny na něm bylo ale hlavně to, že se na něho nedalo koukat, jako na celej film. Strašny. Jednim slovem strašny.
16 079 bodů
6
Oh, boy. Sam Worthington sliboval, že bude trvat na lepším scénáři, než měla jednička. To ale netušil, že mu bude stát v cestě rutinér Jonathan Liebesman, který pohnojí, co se dá. Tahle tupá show se vám vykouří z hlavy zatraceně rychle, což je velká škoda. Pár plusů to sice určitě má a určitě to není chyba Sama Worthingtona, že se celá série nepodařila zachránit. Další Titáni již zjevně nebudou.
Spooner
Spooner
15 874 bodů
4
Překvapivě ještě nudnější a po stránce scénáře dementnější než jedníčka a to už je co říct. Efekty jsou sice vynikající a hezky se na to kouká, ale akční scény jsou většinou nudné a nebýt neselhávajících herců, tedy kromě příšerné Rosamund Pike, tak se vlastně ani není na co dívat. Jednička aspoň splňovala jisté požadavka blockbusterové zábavy, dvojka o zábavu většinu filmu ani nezavadila.
15 305 bodů
5.5
Rozhodně lepší než mediálně nafouknutá jednička, chvílemi už dokonce i zábavné. Ale stále jsem se nemohl zbavit pocitu, že film za neskutečných 150 milionů dolarů by měl nabídnout kromě nekonečné akce i nějaký ten smysluplnější příběh, díky kterému by všechny ty parádní efekty, monstra a hlavně špičkoví herci nevyzněli úplně do prázdna. Jenže tvůrci se o to absolutně nesnaží a kvůli jejich pojetí se stává z Wrath of the Titans jen o něco méně stupidní, ale zato dvakrát více megalomanský sled efektních akčních scén, jejichž hypnotické účinky jen tak tak vystačí na těch 90 minut. Sice velmi energická a svižná, ale vlastně naprosto zbytečná fantasy, v níž Neeson a Fiennes jen mrhají svými talenty..
ZkuKol
12 290 bodů
6
Tento sequel má výhodu ve slabém prvním dílu. Ani dvojka není nic víc než průměrný popcorn, ale triky jsou lepší a 3D není z postprodukce. Na druhou stranu akční scény nemají takový drive (Liebesman trochu zklamal) a Pike není Arteton! Titáni chtěj ven a Perseus musí zase do akce!
11 176 bodů
7.5
Tento film spíše kopíruje předchozí díl. Je zde vše co už nemohlo překvapit a co už bylo viděno v již zmiňovaném díle. Vizuál byl pěkný a efektní, to by se dalo pochválit. Akce bez přestávky byla solidní. Zbytek už okoukaný.
  • akce
  • vizuál
  • příběh