Do tuzemských kin se pomalu blíží celovečerní debut Petra Hátleho Manželé Stodolovi o známém vraždícím páru. Zobrazení reálných vrahů ve filmu budí očekávání i pochopitelné kontroverze. Stejně jako v zahraničí, i v Česku mají ale snímky inspirované opravdovými zločiny dlouhou tradici.
Články 16
Dosavadní trilogie Bastardi patří k tomu nejhoršímu, co v české kinematografii vzniklo. To platí z pohledu řemesla, umění i společenské role. Patologické neumětelství Tomáše Magnuska mělo ale nyní možnost deset let zrát a dobrat se čtvrtým dílem s podtitulem Reparát úplně nové dimenze. O tom, nakolik se to nepovedlo, se nyní můžete přesvědčit na Netflixu.
Máte už plné zuby "poprcávacích" českých komedií? V tom případě pro vás máme tip na snímek, který se od současné domácí filmové tvorby nepřehlédnutelně liší.
Autor kontroverzní filmové série si do dalšího dílu sehnal světoznámou hereckou hvězdu.
Herec, kterého proslavila role v dnes již kultovním seriálu Most!, podepsal smlouvu na hlavní roli v Magnuskově v pořadí čtvrtém snímku s názvem Bastardi. Natáčet se má začátkem příštího roku a dle tvůrců "bude jiný, než ty předchozí".
O uplynuvším víkendu proběhlo v Brně třetí soutěžní klání 48 Hour Film Project. 13 štábů úspěšně dokončilo svá díla, která se již tuto sobotu 22. června představí veřejnosti. Vyhlášení vítězů proběhne v brněnském HaDivadle a ponese se v duchu starých detektivek.
Bilancujeme a vzpomínáme na filmový rok 2013. Oslovili jsme české herce, tvůrce, kritika i majitele sítě multikin, aby se zamysleli a odpověděli na níže uvedené otázky. Co je zaujalo? Co je naštvalo? Na co se letos těší? A mají nějaké předsevzetí?
Můžete si o něm myslet, co chcete, ale jedno se upřít filmovému samoukovi Tomáši Magnuskovi upřít nedá - umí natáčet divácky vděčné filmy a co víc, dokáže přemluvit k účasti řadu hvězd. Tentokrát získal bývalé snowboarďáky.
Na jedné straně pohoršení rodičů, na druhé spokojenost teenagerů. Míra zobrazeného násilí a sexuálně zabarvených scén rozdělila první diváky zkušebních projekcí závěrečného dílu trilogie Bastardi. Zatímco rodiče se domnívají, že film ve svém pohledu na fungování zvláštních škol a problematické mládeže přehání ve snaze o senzaci a neměl by být mládeži přístupný, děti jednohlasně říkají, že film věrně zobrazuje realitu.
Se světem filmu se Marek Brodský, někdejší populární herec, výtvarník a syn Vlastimila Brodského, rozloučil na konci 80. let, kdy se mu začala zajídat popularita a věčné čekání na příležitost. Přednost dal výtvarnému umění a hudbě, které pro něj představovaly větší uměleckou svobodu.