hrumsrt
10 681 bodů •
5
Kdo ví, jestli duo Edel-Mirman osvítilo stejné tvůrčí šimrání jako Verhoevena s Eszterhasem (spíš jim nosili svačiny), ale je až zarážející jak podobné si jejich kousky jsou. Ano, Tělo jako důkaz více pracuje na vykreslení samotného případu, vhazuje postavy do soudní síně, ale stejně je jeho dominantou explicitním sexem lemovaný vztah dvou hlavních protagonistů, z nichž jeden vypadá na vraha... Ono zase těch erotických thrillerů není tolik a všechny moc dobře vědí, jak s danými metrikami pracovat. Tělo jako důkaz, ale neumí pracovat s předehrou a to vůbec.. Samotné odvážné scény jsou sice solidní, když ona taky Madonna má v téhle době ještě, co ukázat (i když já zase nad její figurou tolik nepadám a ani tady se Sharon nevyrovná, natož v kterémkoli dalším aspektu).. Ovšem dělá něco takového film? Tělo jako důkaz si myslí, že ano a proto je kriminální zápletka odehrávající se v soudní síni skoro až primitivní... Dá se to natočit bez toho Verhoevenova škádlení? Ano, ale přijdete o ten základ, který tihle tvůrci v Základním instinktu nepochopili, tak šup obrazovkám a dohnat! Což bych vlastně řekl i k Tělu jako důkaz, který není špatný, ale postrádá šťávu. Tak proč, když je tady ve všech ohledech tak lepší film! 50%