Recenze filmu Ženy v pokušení

67%

Komentáře a recenze 58

evismaior
evismaior
4 254 bodů
7.5
České filmy nemusím, ale tohle mě onehdy chytlo a už nepustilo - pro mě veliké překvapení zejména tím, jak normální hlavní postavy jsou, jak uvěřitelně jejich osudy působí a jak civilně to hlavní představitelé dokázali podat. Ať už je to babča s plnou bednou zápisků o svých milencích, její trochu zaseklá dcera opuštěná manželem, za níž začne pálit koloušek, se kterým chodí její dcera, anebo právě ta holčina, která pořád ještě hledá sama sebe. Prostě žádná křeč a tak to má vypadat.
Petrson
Petrson
4 166 bodů
6
Marie Poledňáková našla vážného konkurenta v Jiřím Vejdělkovi. Všichni se usmívají, hrají lehce, nikde to nesmí drhnout, děj je jednoduchý a když vážné téma, tak s veškerou lehkostí. Holčičky, dámy i starší paní budou asi spokojeny s "rodinnou" postelovou komedií a kina čeká asi lepší "pokračování" filmu Líbáš jako bůh. Každý s každým do postele a nedělejme si z toho těžkou hlavu. Balzerová hraje velmi dobře jednoduchý princip sexistické babičky, namícháno pro široké publikum, i když jsem se nesmál "lidovému humuru" tam, kde jsem asi měl.
Kamil Fila
Kamil Fila
4 139 bodů
4
Film, který se tváří hrozně odvázaně a přitom je neuvěřitelně konvenční a stereotypní, naprosté genderové peklo. Po Líbáš jako Bůh se nám rýsuje nový český žánr: pragmatická komedie o maloměšťácích, kteří objevují luxus. S romantikou a vtipem to ale nemá nic společného.
ōndey
ōndey
3 356 bodů
8
Tak můžeme si sednout a položit ŽENY V POKUŠENÍ vedle JEZERO HROCHŮ nebo podobnou kejdu LÍBÁŠ JAKO BŮH a filmy porovnat. Vejdělkovo ŽENY jsou ve svým žánru za poslední dobu mimořádně vyvedený kousek. Ale vážně :) Skutečný fóry, zářící Eliška Balzerová, výborná Lenka Vlasáková. Od teď mi v každé následující české komedii bude chybět postava Vilmy :)
Hebda
3 232 bodů
2
Vejdělek byl pro mne kdysi nadějný režisér, člověk s talentem, který skrz své mládí trochu nedokáže své filmy ukočírovat v plně kvalitní podívanou, ale díky jisté invenci a zápalu je schopen naplnit své vize a natočit poměrně pozoruhodný film. Inu, Ženy v pokušení jsou přesně opak všeho výše zmíněného. Romantická komedie se vším, co k ní v rámci hlavního proudu patří. Děj, hrdinové, zvraty, psychologie postav, hudba, "hlášky", to vše podáno plytce, mdle a mnohdy zcela tupě. Vykrádat systematicky z různých podobných komedií určité motivy a nápady se panu Vejdělkovi povedlo mistrně (a zároveň velmi okatě). Tento film nudí, protože vše co je v něm už jsme viděli mnohokrát a každému normálními divákovi je už jedno, která postava se s kým vyspí, s kým se rozejde a ke komu se vrátí. Prvoplánově komerční brak, triviální kinematografie a ztráta času.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
7.5
V každé komedii by měl být samozřejmě humor, láska (někdy i místy sex), napětí a samozřejmě i zvraty - zde je vše toto a jsem na pana Vejdělka hrdý - muž, který se moc neprosazuje, dokázal natočit film, který asi Oscara nezíská, ale zasměje se s ním více jak 1 000 lidí...
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů
6
Dobrá česká komedie.Plejáda českých herců.Vcelku i místy zábavný film.Hlavně zde zaujme herečka Lenka Vlasáková.Takže jde od mírně průměrnou českou komedii.Snad jen je tento film trochu delší a scénář k tomuto filmu mohl být o něco lepší.Herci jsou zde ale vcelku dobří...
sunfreedom
2 368 bodů
8
Asi je na čase, abych si i já přiznal, že se mohu bavit u pokleslé zábavy. Ale také je třeba říci, že nebýt Elišky Balzerové, bylo to by úplně jiné hodnocení a úplně jiný komentář. Lenka Vlasáková dotahuje, ale netáhne a o výkonu V. Kubařové radši pomlčmím.
pankaplan
1 956 bodů
8
Když jsem viděl poprvé, měl jsem pocit, že to je největší kravina od dob Ještě větší blbec, než jsme doufali. Když jsem to viděl podruhé, pochopil jsem, že tohle je naopak jeden z nejzajímavějších filmů, který se tu za poslední dobu natočili.
psico
psico
1 671 bodů