Recenze filmu Návštěvníci 2: V chodbách času

63%

Komentáře a recenze 12

36 432 bodů
9
Pokračování osudů rytíře Godefroye a jeho sluhy Jacquouillee začíná tam, kde předchozí příběh skončil. Opět se tedy dějství nese v trhlých taškařicích, komedianství, sitkomu a grotesky, byť už poněkud umírněnějším. A není divu. Navázat na takovou zběsilou jízdu není žádná prča. Zvláště když divák ví, co očekávat. Na kolena snímek ale sráží hlavně jeden závažný fakt a tím je výměna herečky pro postavu Frénégondy de Pouille alias Béatrice de Montmirail. Valérii Lemercier vystřídala Muriel Robin a marná sláva, není to už prostě ono. Muriel se sice snaží seč může, ale když je někdo spojen s určitou tváří, divák už takovou změnu většinou prostě nevezme. Věci se tedy opakují a byť se říká, že opakovaný vtip není vtipem, i zde mnohé situace pobaví.
31 824 bodů
5
Velká slabota. Vlastně je to podobný scénář, jako poprvé, ale je a není. Jeto opakování starých vtipů a ty nové už za moc nestojí. Jean Reno nedostal v první polovině filmu moc prostoru a to byla chyba. Zmatená komedie, která nesahá prvnímu dílu ani po kotníky.
15 311 bodů
6
Další přílivová vlna jednoduché skečovité zábavy, které sice schází ta neokoukanost prvního dílu, ale v herecké a dějové živelnosti je naopak o krůček napřed. Je to samozřejmě, mírně řečeno, ptákovina na entou, kde musí být divák připraven na cokoli bez ohledu na logiku nebo nutnou formální sebekontrolu, ale neúnavná snaha rozesmávat je nakažlivá a oba hlavní herci dávají do svých rolí skutečně maximum. Bohužel, a to je z mého pohledu zdaleka největší škoda, s výjimkou Jacquilla a Godefroye jsou všichni aktéři hrozivě nesympatičtí a jejich pouhé sledování mi strašně lezlo na nervy, takže nejvýraznější (a asi jedinou) doménou pokračování je opět nezávazné blbnutí dvou středověkých imbecilů, kterým uprostřed sorty debilů zkrátka musíme fandit. Obdivuji odvahu tvůrců a Rena s Clavierem se do něčeho takového vůbec pustit...
11 176 bodů
5
Humoru dostatek. Zábavné ale ne na tolik aby si film zasloužil vyšší hodnocení.
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 147 bodů
7
I když byla vyměněna herečka v hlavní roli, což nesnáším, zdála se mi tady ta "dvojka" lepší, vtipnější, zábavnější. Byla tam spousta vtipných hlášek (např. "Givone, komu smrdí nohy, nemusí být ze středověku") a o něco málo ztřeštěností, i když i tak si jich divák užije ažaž. Ovšem také se v ději často dočista ztrácí. Komedie s Louisem de Funèsem jsou rovněž ztřeštěné. Ale jinak. Vždycky mají hlavu a patu, což se o těchto komediích ani říct moc nedá. Nejhorší je, že nás čeká ještě třetí díl, zasazený do Velké francouzské revoluce 18. stol. Na jednu stranu si říkám, že bych měla vidět díly všechny, na druhou stranu do toho nemám už vůbec chuť, protože jsem si přečetla, že je to veliký kýč, plný trapného humoru.
Savel
6 739 bodů
6
JE TO DĚVKA JO, JO...A K TÉ DĚVCE, PANÍ BEATRICE, MY VSTOOUPÍME! Natahovaný příběh mírně ubírající kouzlo prvnímu dílu, vnímáme-li to jako celek. Kromě chaotičtějšího a přeplácanějšího scénáře (pro pokračování typické) tu potkáme další dvě nepříjemná překvapení. Zaprvé paní Frenegondu/Beatris nehraje skvělá Valérie Lemercier, ale fyzicky i herecky absolutně odlišná herečka Muriel Robin. Zadruhé postava Jacquille, který byl v prvním díle roztomile buranský vychcánek, je zde ztvárněna tentýž hercem a režirovaná stejným režisérem jako naprostý mentál bez špety charakteru, kterému pobyt v budoucnosti pravděpodobně zmenšuje mozek. Sečteno podtrženo schéma příběhu zůstává prakticky stejné až na závěr, který dopadne ještě hůř, což sem jako dítě nesnášel:).
Teg
Teg
3 101 bodů
2
Scénky z prvního dílu stály na hranici trapnosti a byly jaksi vtipné, tady už hranici trapnosti překračují a vtipné nejsou ani za mák, navíc se opakují. Děkuji, nechci.
Mardy
Mardy
2 614 bodů
4
Jako většina pokračování o mnoho horší než první díl.Na jakéms takejs vtipné notě ho drží především Christian Clavier,který se zřejmě hodně vyblbnul.Většinu filmu chyběl kvalitní scénář takže neměl s Renem co hrát a těch pár samotných vtipů to nevytrhne.Takže ruce pryč
Evah
Evah
2 433 bodů