Kariéra Dwaynea „The Rock“ Johnsona začala povážlivě stagnovat. Ještě před pár sezónami byl nejžhavějším jménem Hollywoodu, pak si však po několika nevýrazných filmech připsal první velký průšvih, jímž byla komiksovka Black Adam. Ta nejenže kasovně a divácky propadla, navíc se po její premiéře roztrhl pytel se svědectvími o Johnsonově rostoucí sebestřednosti, aroganci a zároveň odtrženosti od uvažování mas, které ho dosud tolik milovaly. Jistě je brzy bývalého wrestlera odepsat, přinejmenším komerčně, přesto se poslední roky nešlo zbavit dojmu, že herecky tápe. Bere stále stejné role a soustředí se už jen na marketing svých podniků. Nyní se mu snad zablýsklo na lepší časy.
Články 4
Ari Aster si díky svým posledním dvěma počinům pro nejúspěšnější filmový brand současnosti, studio A24, vydobyl pověst novodobého mistra hororu. Děsivé dědictví i Slunovrat však byly pouhou rozcvičkou oproti tomu, co si pro nás přichystal nyní, když získal absolutní tvůrčí svobodu.
U většiny slavných a významných děl kinematografie se nějak automaticky očekává, že pochází z dílny neméně slavných filmařů. Ale není to vždy pravda. V kinematografii nalezneme také řadu režisérů, kteří mají na svědomí nějaký velký hit, za nějž si připsali přetrvávající oblibu a uznání, ale jejich jména v rámci režisérské branže přesto příliš skloňována nejsou - onen hit je totiž ojedinělým kariérním úkazem.
Občas se povede, že slabý film obsahuje nějaký geniální moment. Dnes večer vás k televizi bude lákat tajemná Loď duchů, který si upřímně vaši pozornost po celou stopáž nezaslouží. Ale jeden téměř geniální moment, pokud jde o provedení, má. A protože podobných filmů existuje víc, dnes se jim podíváme na zoubek.