Komentáře a recenze 7

4
Do sebe zahleděná rádoby komplikovaná (ve skutečnosti jen nepřehledná) blbost. Musí se ale nechat, že nikdo neumí tak skvěle hystericky ječet jako Korejky.
kunafix
kunafix
20 062 bodů
10
Co začíná jako normální nudnej film skončí jako dost tuhej a mysteriozní horor. Hlavním nepřítelem je macecha, ale "sovy nejsou, čím se zdají být". Zápletka je tak zapletená, že asi budu potřebovat skouknout to ještě jednou. A vůbec se tomu nebráním, protože něco takovýho jsem už slouho nezažil. V určitejch momentech mi byly plinky maly, protože se znenadání objevila lekačka. Nebo mi chodil po zádech děda Mráz v tretrách, když bylo něco napínavého. A zvláštní poděkování patří hudbě, bez které by byl poloviční požitek. Hodně kvalitní, ale ke konci možná trochu moc překombinované jak kombinovaná strava. Přesto sen!
ZkuKol
12 290 bodů
4
Velice perfekcionistické zpracování. Vypiplaný vizuál, výborní herci a zajímavá zápletka. Jenže se to neskutečně táhne a uspává to. Děj je hodně řídký a vše se utápí v až onanisticky perfektní realizaci. Možná jsem neměl náladu, ale na hodinky jsem se koukl snad 200x. Dvě podivné sestry se vrací do podivné rodiny v podivném domě, to bude asi podivné... 40%
celticek
celticek
5 916 bodů
8
Pomalý rozjezd, ale pak to má grády..Ještě, že jsem nechal rozvíceno v kuchyni..nervydrásající!
Hanzo Bureshi
Hanzo Bureshi
3 059 bodů
10
Kdo miluje horory, které jsou jednoduché a mají plno lekaček, tak Janghwa, hongryeon nebude to pravé ořechové. Je to takový typ filmu, který nám nabídne příběh plný bádání, přemýšlení a zajímavých zvratů. Strašidelná atmosféra tu ale rozhodně nechybí, protože celý film se odehrává v pocitově chladném prostředí. Samotné scény s přítomností nadpřirozena jsou hodně cool, viz. duch s ohnutým krkem. Obsazení je skvělé a postavy jsou opravdu skvěle zahrány. Co se týče nápaditosti, tak o tu je dobře postaráno. Co mi první v hlavě cvaklo, tak to bylo přítomnost ducha na způsob Ti druzí nebo Šestý smysl, a režisér Jee-woon Kim si je toho dobře vědom. Proto se rozhodnul nabídnout mnohem větší kalibr, což může být pro diváka trochu moc na pochopení. Chvíli po skončení filmu se mi to v hlavě uleželo, a výsledkem je, že se jedná opravdu o slušný film. Mé hodnocení: 8.5/10
Davemix
Davemix
1 320 bodů
10
Perfektní horor s velmi pomalým začátkem, ale o to s ostřejším koncem. Rozhodně bych tento film nesrovnával s filmy typu Ring, ale určitě jde o daleko kvalitnější záležitost. Atmosféra je velmi depresivní a naprosto nekompromisní. na tomto snímku se mi velmi líbilo, že se jedná o kombinaci dramatu a hororu a to není úplně běžné. Zvraty ve filmu (alespoň pro mě) byly většinou nečekané a hodně překvapivé. Hlavní myšlenka je skvělá a dost hustá 90%