Zítřek nikdy neumírá

74%
Zítřek nikdy neumírá
Když se bezohledný mediální magnát (Jonathan Pryce) pokouší destabilizovat světovou ekonomiku přípravou střetu dvou velmocí, jen aby zvýšil zisk svého podniku, musí zasáhnout Bond a zabránit rozpoutání 3. světové války! I díky úchvatné Teri Hatcher a Michelle Yeoh potěší toto supermoderní akční dobrodružství bondovské fanoušky všech generací! (oficiální text distributora)



Brenan88
Brenan88
47 170 bodů
8
Bondovky mám všeobecné rád a ty s Brosnanem v hlavní roli obzvlášť. Zítřek nikdy neumírá je klasickou bondovkou,která si zakládá na výborné akci,sexy ženách a různých špiónských vychytávkách. Příběhově zajímavé a svým způsobem se tam odráží dnešní svět. Jedna z mých oblíbenějších bondovek!
Chrustyn
Chrustyn
43 674 bodů
6
Musím uznat, že po skvělém Zlatém oku jsem čekal daleko více. Hodně slabá bondovka.
martin-mickey-stusak
martin-mickey-stusak
36 594 bodů
10
18. v pořadí a 2. s Piercem Brosnanem, která má grády a neuvěřitelný adrenalin. Bondovská 90. léta mají zkrátka nové vyznění a nový zvuk. M (od předchozího snímku je to žena) stále není ve své kanceláři a pohybuje se v řídícím středisku a více se zapojuje do děje s Moneypenny na blízku. Ten tentokrát ovlivňuje bezohledný mediální magnát, který se pokusí destabilizovat světovou ekonomiku, jen aby si zvýšil zisk svého podniku. Zašel tak daleko, že hrozí rozpoutání 3. světové války a tak James Bond má opět plné ruce práce. Q mu přidělí nedobytné auto, což si myslím, že je největší slabinou tohoto snímku. Padouši se skutečně do ně nedostanou ani za pomoci těžkého kladiva či zbraní, ale když v něm Bond po chvíli prchá, bez problémů je prostřeleno přední a zadní sklo. To stojí za vysvětlení. Naopak vrcholem je únik na motorce společně s ' Michelle Yeoh', jejímž příchodem na scénu nastoupila akce v HK stylu. Scéna s helikoptérou těsně nad zemí sekající velkým rotorem tržiště bere dech. A tak se Bond nezadržitelně dere kupředu až k závěrečné tvrdé přestřelce. HK styl dává bondovce nový akční náboj. Jakoby byl poradcem John Woo. Pro akční fanoušky vznikl vynikající bondovský film, jaký tu ještě nebyl.

Dodatečné informace

Původní název:
Tomorrow Never Dies (více)
  • Velká Británie Zítřek nikdy neumírá
  • Velká Británie Tomorrow Never Dies
  • Velká Británie 007 トゥモロー・ネバー・ダイ
  • Velká Británie 007: El mañana nunca muere
  • Velká Británie 007: Igavene homne
  • Velká Británie 007 - O Amanhã Nunca Morre
  • Velká Británie 007 si imperiul zilei de mâine
  • Velká Británie 007: Tomorrow Never Dies
  • Velká Británie 007: Завтра не помре нiколи
  • Velká Británie A holnap markában
  • Velká Británie Demain ne meurt jamais
  • Velká Británie El mañana nunca muere
  • Velká Británie Huominen Ei Koskaan Kuole
  • Velká Británie Il domani non muore mai
  • Velká Británie James Bond 007 - Der Morgen stirbt nie
  • Velká Británie James Bond - Jutri nikoli ne umre
  • Velká Británie James Bond: Zajtrajšok nikdy nezomiera
  • Velká Británie Jutro nie umiera nigdy
  • Velká Británie Ngày Mai Không Lụi Tàn
  • Velká Británie Rytojus niekada nemiršta
  • Velká Británie Sutra ne umire nikad
  • Velká Británie Sutra nikada ne umire
  • Velká Británie TND
  • Velká Británie Tomorrow never dies
  • Velká Británie Yarin Asla Ölmez
  • Velká Británie Винаги ще има утре
  • Velká Británie Завтра не умрёт никогда
  • Velká Británie टुमॉरो नेवर डाइस
  • Velká Británie 新鐵金剛之明日帝國
  • Velká Británie 明日帝國
Premiéra v ČR:
1. 1. 1998
Země původu:
Velká Británie, USA
Přístupnost:
13+
Rozpočet:
110 mil. USD
Tržby:
333,01 mil. USD (celosvětově)
Čeština:
Zítřek nikdy neumírá je dostupný s českými titulky a českým dabingem

Další z kolekce Zítřek nikdy neumírá


Podobné


Powered byJustWatch

  • V této bondovce měl poprvé agent 007 mobilní telefon. Byl to fiktivní Ericsson JB988. Jeho dotykový displej vycházel z modelu R380.
  • BMW 750i, kterým ve filmu jezdí James Bond, je prvním čtyřdvéřovým autem z dílny pana Q, který se pravidelně “stará” o Bondovo technické vybavení.
  • Mezi reklamní značky (tzv. product placements), které můžeme vidět ve filmu, patří BMW, L'Oréal Cosmetics, Heineken Beer, Dunhill, Ericsson Phones, Omega Watches, Smirnoff a Avis Rental Car Hire. Jde o první film, jehož celý rozpočet pokryly právě příjmy z reklamních kampaní zmíněných firem, které daly dohromady potřebných 100 miliónů dolarů.