Recenze filmu Vysoké podpatky

67%

Komentáře a recenze 4

Dle počtu bodů
Chrustyn
Chrustyn
43 674 bodů
6
Nejsem na něj expert, ale přesto mi to přišlo, jako trochu jiný Almodóvar. A to přesto, že jsou zde transvestiti a ženy v hlavní roli.
kunafix
kunafix
20 062 bodů
0
Vždycky jsem si lámal hlavu, kde se na světě berou takové ty paruky a přilepovací vousy, na kterých jde z dálky poznat, že jsou to paruky a přilepovací vousy. A tenhle film je jejich líheň! A taky líheň transvestitů (Almodóvar je na ně asi nějakej úchylnej), protože i ženy herečky byly většinou tak škaredé, že vypadaly jak převlečenej chlap. A když už trochu připomínají ženu, jsou to ženy od pohledu fridigní, staré můry, fuj. Prostě režisérův vkus pro výběr hereček je nějakej divnej. Jako celej film - a nemyslím to v dobrém smyslu. Artová podívaná pro "náročného" diváka, tak by to určitě někde mohli nazvat. Mě to ale přijde jako nepřirozená dějová fraška (jakési nesmyslné cosi o ničem, propletenec nesympatickejch postav) s nepřirozenými herci a herečkami, jejichž herectví nebylo herectví, ale snaha o herectví. Ježiš ti byli tak strašní. Pak mi tam vadil divnej zvuk, jak kdyby všechny dialogy byly postsynchrony, nebo nevím. Proč se to jmenuje Vysoké podpatky, to mi asi uniklo. Co mi od začátku ale neuniklo, tak právě ty přilepovací vousy a paruky, takže mě to trápilo celej film - kromě toho, že se na základě toho dalo všechno předvídat. Příště si místo Almodóvara raději dám žvýkačku Pedro.
Sheldon
Sheldon
16 079 bodů
7.5
O rok později natočil Almódovar brilantní snímek Vysoké podpatky, který je z další linie mistrovy tvorby, tedy odhalování komplikovaných rodinných vztahů. Snímek řeší pomocí dějových zvratů základní situaci, kdy se matka vyrovnává s tím, že její dcera si vzala za muže jejího bývalého milence. Od Románu pro ženy však tento příběh odlišuje především to, že je objekt jejich zájmu zavražděn. Vysoké podpatky byl prvním Almodóvarovým snímkem, který byl uveden v Československé kinodistribuci.
spacino
spacino
452 bodů
3.5
Prvních 50 minut to bylo nezáživný, pak to začalo mít děj. Přeskakování děje bez nějakého posunu nebo vysvětleni. Víckrát to vidět nemusím.