Recenze filmu Jûbei ninpûchô

83%

Komentáře a recenze 5

Chrustyn
Chrustyn
43 169 bodů
6
Podle mě přesně ten typ filmu, pod kterým si divák představí japonskou anime. Samurajové, podivné postavy, strohá animace, spousta krve a brutality a jako bonus nějaký ten sex a odhalená prsa. Hodnocení hodně závisí na divakovu vztahu k podobným filmům, já se docela bavil ale nebyl to tak úplně můj šálek kávy.
22 487 bodů
8
Jedno z nejlepších anime svého druhu, co jsem zatím viděl. Sice ve mě tu pátou hvězdu poněkud nahlodával podivně rychlý konec, ale jinak je ta brutální atmosféra skvělá.
kunafix
kunafix
20 072 bodů
6
Můj první anime film. Příběh hodně pohádkovej, to mě moc nebralo, ale když tam tak často chrstala krev a byly šukací scény, tak jako jo. Ale víc jak 3* nedám. Prostě - hektolitry krve a sex, to by mělo být v každým filmu :-)... (no, berte to trochu s nadhledem)
ZkuKol
12 290 bodů
10
Musím přiznat, že tyhle japonské animované fantasy mě stále více překvapují. Nejspíš díky vlivu japonských seriálů, jež jsem zhlédl v německých a českých televizích, jsem od těcht filmů mnoho neočekával. Jen ta píseň na závěr byla tak o třisoutěže níže, nežli celý film. Jinak technická kvalita, příběh i dialogy fungují jak mají. Plnohodnotná zábava... 100%
Drover
Drover
190 bodů
7
Anime klasika, která by rozhodně neměla uniknout žádnému fanouškovi žánru. Jako vždy neotřelá ve vyprávěcích postupech i v budování charakterů, s krásnou vizuální a v detailech i příběhovou poetikou. Ninja Scroll zaujme kromě své typicky japonské výstřednosti rovněž typicky japonskou explicitní brutalitou, sexualitou a nekompromisností, hojně zastoupenými v tomto archetypálním příběhu, který rovněž klasicky odkazuje na slavnou japonskou historii. Triviální vyprávění a povětšinou nesympatické postavy mi brání v maximální spokojenosti, přesto nemám pochyby, že jsem viděl něco výjimečného, obzvlášť při vzpomínání na netradiční ozvěny romantiky a shakespearovské tragiky. A ačkoliv nemám nakoukáno tolik, abych dokázal Ninja Scroll označit za žánrový milník, když vidím, jak se u něj viditelně inspiroval například Basilisk či Naruto, nezdráhal bych se ho na pomyslný piedestal vyzdvihnout.