Recenze filmu Suprhrdina

54%

Komentáře a recenze 22

47 150 bodů
6
Suprhrdina je rozhodně jedna z těch lepších novodobých parodií. Jak název napovídá Suprhdina si vzal na paškál filmy o superhrdinech hlavně teda Spidermana. Leslie Nielsen je v tomto filmu skvělý jako vždy a celkově se zde nachází hodně povedených vtípků typu: Nic mi není,to je zdravě vykašlaná krev. Na pobavení tento film bohatě postačí a rád si ho někdy pustím znovu
Chrustyn
Chrustyn
43 169 bodů
6
Tak a máme tu další z parodií, která si tentokrát utahuje ze superhrdinských filmů. Tentokrát se však nejedná o odpad jako v případě "Epic movie" nebo "Disaster movie" ale o povedenou komedii, která je sice občas trapná ale má v sobě spoustu podařených vtipných kousků a víceméně se zde nenajde jediný fékální vtípek, které jsou v dnešních komediích tak populární. Film nejvíce kopíruje Spidermanovo dobrodružství a do toho vkládá další superhrdinské kousky jako je Batman, Fantastická čtyřka nebo X-Men. Nejedná se však jen o přehlídku vtipných scének vykradených z jiných filmů ale překvapivě se zde najde i o pokus o příběh, který sice nepřináší nic nového ale je alespoň trochu zajímavý. Co se týká herců tak i zde byl výběr povedený a žádný z herců nesklouzává k trapnosti a především Leslie Nielsen opět válí a i po tolika letech dokáže rozesmát. I když snímek nedosahuje kvalit legend jako "Žhavé výstřely" nebo "Bláznivé střely" v dnešní záplavě rádobyvtipných parodií se jedná o nejlepší kousek.
kunafix
kunafix
20 072 bodů
0
Naprosto zbytečnej film, ve kterým: 1) každej fór dopředu odhadnete, 2) dopředu odhadnete, že se tomu nebudete smát, 3) zjistíte, že máte pravdu, 4) to vás nasere, 5) uvědomíte si, jak je to trapný a konečně 6) jdete si rači ochromit všechny smysly nějakou látkou, která vám zaručí, že z toho filma už neuvidíte ani kousíček. Pane bože! Prdící vtípky, vtípky o buznách, všechny typy vtípků, který nejsou vtipný! To už ti kreténi američtí neumí vymyslet nic lepšího? A když už, tak pořádně - o věrohodnosti těch prdů by se dalo dlouho polemizovat (jak kdyby to někdo dělal pusou). Navíc hlavní hrdina (superhrdina) dělal ty svoje parodický ksichty tak dementně, že kdyby držel kamennou tvář, tak udělá líp... A Leslie Nielsen, jak už je zvykem, opět zklamal (kromě scény na hřbitově).
18 781 bodů
6
Nakonec jo...Nebylo to vůbec tak špatné jak napovídaly zdejší ohlasy...Sice je to od začátku do konce okopírovaný Spiderman, ale to mi až tak moc nevadilo. Rozhodně doporučuji sledovat ve více lidech :) 5/10
Spooner
Spooner
15 806 bodů
4
Další parodie a opět ne zrovna vydařená. I když pořád je to lepší než výtvory Friedberga a Seltzera. Zde je aspoň pár scének a hlášek, u kterých se člověk zasměje. Bohužel to bývá většinou hned pokaženo nějakým trapným momentem, kde si někdo uprdne nebo do něčeho narazí. Já nevim kdy už si ti tvůrci uvědomí, že tohle opravdu vtipné není. Naštěstí je tu aspoň Leslie Nielsen jako vzpomínka na zlaté časy parodií v dobách Bláznivých střel.
11 176 bodů
5
Pro mě nikterak extrazábavná parodie na Spider Mana. Nudný humor, trapné a velice málo zábavné. Možná 3x jsem se pousmál, ale to je dost málo na komedii. V podstatě dobře zkopírované.
9 986 bodů
6
Je jasné,že to není nejlepší film,ale úplně ho zavrhnout se mi taky nechce.Je to oddechová komedie,která paroduje značku Spiderman,Batman,X-Men a Fantastickou 4. Některé vtipy vyzní do prázdna,ale jej jich jen málo,zbytek je skvělá legrace. Ten kdo nemá rád,když si někdo utahuje z hrdinů,tak na tenhle film ani nekoukejte,těm co vám to nevadí,je vám to jedno nebo jste žádný filmy z hrdiny neviděl a máte smysl pro tento styl humoru,je to komedie přesně pro vás. 60%
Wally007
Wally007
9 491 bodů
6
Pro mne rozhodně jeden z těch lepších filmů parodující hollywoodské trháky. Když to porovnám třeba s 'Meet the Spartans', pak by tento film šel možná na Oskara. Kvituji, že fekálního humoru ve smyslu nejrůznějšího prdění apod tu bylo o hodně méně než v podobných filmech z poslední doby.
M3lios
M3lios
9 141 bodů
8
Superhrdina je jeden z tých filmov ,ktorý ukazuje ,že paródie nikdy nemali moc logiku a inteligenciu ,ale raz za čas dokážu mať aj úroveň a vedia vás vašim čiernym a uštipačným humorom pobaviť (teda ak máte totožný jednoduchý vkus na humor ako ja). Stonásobne lepšie ako séria Scary Movie ,ale na legendy ako Hot Shots to ani náhodou nemá. Ale hanbu parodickému žánru to nerobí. Len by to potrebovalo väčší rozpočet. Miestami je to až príliš amatérske. Legendy parodií tomuto dielu...ak to teda tak môžem nazvať...len pomohli. Za prdiacu tetu až sa z toho odlepuje tapeta ( z čoho som zdochol smiechom ) dávam subjektívnu Známku: B-...
Milandob
Milandob
8 900 bodů
2
skoda, prevelka skoda. sluboval som si od toho dost (hlavne vdaka pritomnosti zuckera) ale o to vacsie bolo moje sklamanie... ty hajzli co stoja za vsetkymi date, epic a neviem co movies presvedcili asi celu filmarsku verejnost ze parodia je sled tupych scenok a nie plnohodnotny film s dejom (ako naked gun ci hot shots). nahlas som sa zasmial asi iba raz ale nastastie som sa parkrat uchichol takze to je na miiiiiiiile vzdialene vsetkym xxx movie (pri ktorych trpym fizyckou bolestou)