Recenze filmu Země zombií

77%

Komentáře a recenze 74

47 160 bodů
7.5
Takto zábavný a originální film o Zombie tady ještě nebyl. Fleischer očividně ctí pravidla zombie žánru,ale na druhou stranu si z něj dokáže dělat o legraci. No a když už si myslíte,že víc crazy to být nemůže,tak se na scéně objeví Bill Murray. Už se těším na druhý díl.
Chrustyn
Chrustyn
43 674 bodů
6
Žánr hororové komedie je dost poutavý jak pro diváky, tak i pro jeho tvůrce. Urodilo se dost povedených kousků (mezi kterými dodnes kralují kousky Petera Jacksona) ale ještě více slabších (kde vítězí Uwe Boll, i když jeho záměr není točit komedie). "Zombieland", který vypadal dost nadějně je kvalitativně někde mezi. Na jednu stránku jsou zde stylové a neskutečně vtipné úvodní titulky a pár hodně povedených scén (převážně demonstrace pravidel pro přežití). Na druhou stranu nemá film ani přes krátkou stopáž příliš dobré tempo a je zde dost scén, které se vyloženě táhnou jak zombie ze starých Romerových hororů. Výsledný dojem nezachrání ani herci, kteří nevypadají jako by se nějak závratně bavili a popravdě bych si na místě Harrelsona představoval jinýho a hlavně zábavnějšího bouchače, který by si s postavou pohrál více než jen "drsňák na cestě za buchtičkou" (a nejedená se o žádnou narážku na ženské pohlaví). I když se nejedná o špatný film, úvod a trailery slibovaly mnohem více.
32 182 bodů
6.5
Komediální zombie řežba.. Extra jsem se nezasmál, ale pojetí je jistě zajímavé. Bez Woodyho Harrelsona by byl film poloviční, scénář žádná pecka, zombie jsou moc lidští, partička celkem povedená. Nic co bych si musel pouštět znovu, ale film rozhodně neurazil - 65%.
22 527 bodů
8
Super nářez doslova přeplněný hláškami. Zombie film konečně pochopil, že hrdinové musejí být sympatičtí a předhazuje nám partu týpků, kteří nejdou pro ostré slovo daleko a pro zombie představují zhruba stejné nebezpečí, jakými jsou zombie pro ně. Kolem se motá Bill Murray a konečné zúčtování v zábavním parku má skvělé grády. Přes všechna klišé zábava a téma vyždímané do poslední kapky. Film si na nic nehraje, jen devadesát minut baví. Proč si ho maximálně neužít...
kunafix
kunafix
20 062 bodů
8
Mám z toho dobrej pocit. Přestože zombie už moc nemusím, tohle se do toho vrhlo zábavně a originálně (s těma pravidlama přežití). Nemá cenu to moc okecávat, chce to vidět a vymyslet si svoje nejlepší zabití týdne.
18 781 bodů
10
Jednoznačně nejzábavnější film, který se letos urodil. Děj je sice poměrně jednoduchý, ale celé je to podané tak šílenou (a) zábavnou formou. že těch 80 minut uteče jak voda a vy budete chtít víc. Víc Columbusových pravidel, Tallahasseeho řezničiny a ještě jedno cameo Billa Murrayho :) 9/10
16 079 bodů
10
Tenhle film se objevil doslova jako zjevení, špičkový casting, absolutní pochopení pro žánr a černočerný humor s mnoha dada momenty. Viděl jsem už několikrát a moc mě to baví.
Spooner
Spooner
15 860 bodů
10
Welcome to the United States of Zombieland! Neskutečná pecka plná hlášek, originálních nápadů a vynikající akce. Má to neskutečný tempo, hláška střídá hláška a opravdu jsem se ani na chvilku nenudil, k čemuž přispěla i dost krátká stopáž, i když tady bych si ten nášup klidně i dal. Woody Harrelson je tady tak neskutečně cool, až to pomalu není hezký. Jeese Eisenberg je tady výbornej a jeho sympatickej voice-over s pravidlama ještě filmu hodně přidává. Emma Stone vyjímečně nevadí a je docela překvapení vidět malou sympaťačku Abigail Breslin, jak střílí zombíky. Vlastně pomalu nemám co bych tomu, až na pomalu nulový děj, vytknul. Opravdu jsem si to nehorázně užil a nejméně jednou ještě užiju. P. S.: Cameo Billa Murrayeho nemělo chybu.
ZkuKol
12 290 bodů
8
Woody si osedlal zombíky, vyrazil na jejich bedrech do našich kin a přivezl sebou porci zábavy! Nic se nekomplikuje, nic se neřeší, důležité je tempo, akce a hlavně zábava. Casting byl šikovný - Emma je láska na první pohled Eisenberg má losery v malíčku a Woody je chlapák, se kterým byste na lov nemrtvých vyrazili okamžitě. Atmosféra je naprosto uvolněná, černé gagy neberou konce, ale nebojte dočkáte se i lásky, odkazů, camea roku a spousty mrtvých - nemrtvých. Možná mohla být cesta autem o pár vteřinek kratší, ale fakt to nevadí. Navíc po filmu přichází ten nejlepší pocit - proč to nebylo ještě o trochu delší, proč není ještě jedna akce, jeden vtip a kdy bude pokračování?! Takže slovy nesmrtelného Jeana Paula Sartreho... Au revoir sysle! Columbus vyráží z koleje domů, cestou potká kovboje Woodyho, kočku Emmu s mladší sestrou a moře zombíků... 80%
11 176 bodů
5.5
Jde více méně o komedii, hororových prvků je v tomto filmu hrozně málo a když se objeví tak působí velice neefektivně. Doufal jsem že půjde o nový přelomový film ale nestalo se tak. Za komediální stránku mohu udělit 60% a za tu hororovou jen 30% jelikož tomu dopomohly i otřesné
  • humor
  • masky
  • napětí