Top kina ČR: Barbenheimera nezastavil ani český romkom. Meg 2 si ukousl střídmé sousto

Top kina ČR: Barbenheimera nezastavil ani český romkom. Meg 2 si ukousl střídmé sousto
Meg 2: Příkop | Warner Bros.

5. místo

Meg 2: Příkop
Meg 2: Příkop
  • Netflix
  • Max
  • O2 TV
  • +3
47%
Meg 2: Příkop
Meg 2: Příkop | Warner Bros.
tržby 4 038 855 Kč / návštěvnost 21 173 diváků / 108 kin
Pokračování pět let starého Mega vzniklo s rozpočtem 180 milionů dolarů a na scénu vedle Jasona Stathama přivedlo víc prehistorických monster. Kritici a kritičky sice film odpálili negativními recenzemi, jako oddechová zábava pro celou rodinu nicméně zafungoval. Start za čtyři miliony korun není marný, a jelikož z celého světa má po prvním víkendu 142 miliony dolarů, natočení dalšího dílu bude otázkou času. Filmaři mají ostatně k dispozici ještě šest neadaptovaných knih.
Jason Statham versus megalodon podruhé a s více zuby. Ani nevadí, že zas tolik nekouše
Recenze4. 8. 2023
Jason Statham versus megalodon podruhé a s více zuby. Ani nevadí, že zas tolik nekouše

4. místo

Želvy Ninja: Mutantí chaos
Želvy Ninja: Mutantí chaos
  • SkyShowtime
  • O2 TV
  • Google Play
  • +3
70%
Želvy Ninja: Mutantí chaos
Želvy Ninja: Mutantí chaos | Paramount
tržby 4 122 848 Kč / návštěvnost 24 205 diváků / 170 kin
Přece jen vstřícnější rodinnou podívanou skýtají nové Želvy Ninja, které se na rozdíl od Mega vyhřívají na skvělých recenzích. A těží z dlouhodobého odkazu značky včetně pověstného seriálu z osmdesátek. Lístek si v Čechách za první víkend zakoupily 24 tisíce diváků a divaček, přičemž z celého světa má animák s dabingem Paula Rudda či Jackieho Chana už 50 milionů dolarů. Jelikož jde o film, jehož cílovku Barbie ani Oppenheimer tolik nepoškodí, může být výdělečnou trvalkou.
Želvy Ninja jsou zpátky. Nový film má dva trumfy – originální animaci a výbornou hudbu
Recenze3. 8. 2023
Želvy Ninja jsou zpátky. Nový film má dva trumfy – originální animaci a výbornou hudbu

3. místo

Nikdy neříkej nikdy
Nikdy neříkej nikdy
  • KVIFF TV
55%
Nikdy neříkej nikdy
Nikdy neříkej nikdy | ATTACK FILM
tržby 8 303 666 Kč / návštěvnost 46 540 diváků / 183 kina
Romantika v koprodukci ČR a Slovenska sází na známé herecké tváře i exotické africké prostředí. A na to tuzemské publikum slyší a filmu režiséra Braňa Mišíka zřejmě odpustí i slabší scénář a sentimentální děj. 46 tisíc návštěvníků za premiérový víkend suverénně stačí na třetí místo a dá se očekávat, že v top 5 se Nikdy neříkej nikdy nějaký čas zdrží. Dva vedoucí tituly nicméně zatím neohrozí.
Nikdy neříkej nikdy je nudný romkom, kde jsou na sebe všichni moc milí
Recenze5. 8. 2023
Nikdy neříkej nikdy je nudný romkom, kde jsou na sebe všichni moc milí

2. místo

Oppenheimer
Oppenheimer
  • SkyShowtime
  • O2 TV
  • Google Play
  • +2
86%
Oppenheimer
Oppenheimer | Universal Pictures
tržby 13 247 746 Kč / návštěvnost 64 107 / 102 kina
Druhé místo bez potíží obhajuje už třetí týden po sobě Oppenheimer. Christopher Nolan podal tříhodinovou životopisnou konverzačku vyžadující plnou pozornost natolik okázale, že řada diváků a divaček si lístek koupila opakovaně. Hvězdně obsazený snímek se skvělým soundtrackem si z českých kin připsal dalších 13 milionů, celkově jich má už 65 díky 323 tisícům platících lidí. Ze světa tak Nolanovi přiteklo půl miliardy, což je jednoznačně skvělá zpráva.
Recenze: Už to bouchlo! Oppenheimer vás buď rozloží na atomy, nebo se vás vůbec nedotkne
Recenze19. 7. 2023
Recenze: Už to bouchlo! Oppenheimer vás buď rozloží na atomy, nebo se vás vůbec nedotkne

1. místo

Barbie
Barbie
  • Netflix
  • Max
  • O2 TV
  • +3
65%
Barbie
Barbie | Warner Bros.
tržby 16 111 104 Kč / návštěvnost 84 947 diváků / 117 kin
Oppenheimer bude navzdory svým úspěchům známý také jako film, který zdatně sekundoval krasojízdě Barbie. Nejrůžovější snímek historie na motivy panenek od Mattela se celosvětově přehoupl přes miliardu a davy lidí proudí v tematickém oblečení do kin už třetí týden. U nás přibylo dalších 85 tisíc návštěvnic a návštěvníků, kteří utratili přes 16 milionů korun. Oproti minulému týdnu (96 tisíc diváků a tržby 18,5 milionu) jde o nízký pokles, který svědčí o unikátním zájmu. Margot Robbie a spol. už v Čechách vykřesali 83 miliony korun od 441 tisíce diváků a divaček.
Film Barbie je příliš dobrý pro tento svět. Část publika z něj však může být zklamaná
Recenze18. 7. 2023
Film Barbie je příliš dobrý pro tento svět. Část publika z něj však může být zklamaná
zdroje: Unie filmových distributorů, Box Office Mojo