US tržby: Jeníček a Mařenka ulovili Jasona Stathama i šaškující celebrity
Upřímně, ani odložení filmu nepomohlo. Američtí kritici Jeníčka a Mařenku doslova roztrhali a pokud trailery naznačovaly, že nás čeká další přeplácaná (a ve výsledku spíše ubíjející, než zábavná) bejkárna alá Van Helsing (2004), výsledek předpovědi naplnil až nečekaně vrchovatou měrou. Producenti přesto mohou být v klidu. Lednové sucho, v němž chybí opravdové hity, si vyžádalo svou „daň“, díky čemuž sourozenečtí lovci trhli na domácí půdě za první víkend 19 milionů dolarů a ve zbytku světa si připsali dalších 35. Na kontě tak mají 54 mega, přičemž stáli skromných 50. Studio uniklo z oprátky vhodným načasováním, kdy kinům (a divákům) zásadně chybí něco, u čeho by mohli absolutně vypnout. Jeníček a Mařenka do škatulky zapadá.
Další nováček Parker (2013) s Jasonem Stathamem startuje na pátém místě, čímž sympatický bijec potvrzuje svou nevelkou star-power u zámořského publika. Vlastně je až s podivem, že jde stále většina Stathamových novinek do tamních kin, protože hity se z nich nestávají. U Parkera nicméně bylo více trumfů - hlavní ženský part získala sličná Jennifer Lopez, snímek režíroval Taylor Hackford (Ďáblův advokát / 1997, Ray / 2004) a předlohou filmu byla série s knižním hrdinou, z něhož vycházela Odplata (1999) s Melem Gibsonem (tam nicméně z nějakého důvodu tvůrci přejmenovali Parkera na Portera). Nezávisle na všem vyřčeném, co mohlo přitáhnout davy, si odnáší Stathamům Parker tradičněnezářivý otvírák, tentokrát za 7 milionů.
Poslední novinkou v žebříčku je vrcholně ujetá komedie Mládeži nepřístupno(2013). Ta vsadila na ohromné množství celebrit a bizardních/nechutných situací. Snímek měl kultovní potenciál, nakonec je ale z větší části bohužel jen blbý, místo aby nabídl skutečnou zábavu. Startovné za mizivých pět milionů přesto nebude producenty mrzet. I když je ve filmu téměř půlka Hollywoodu, všichni hráli za kapesné, díky čemuž film stál pouhých šest mega. Ukázkový příklad toho, kdy se dá vyhnout kolapsu nízkými náklady.