tržby 2 miliony 72 tisíce Kč / návštěvnost 11 293 diváci / 86 kin
Minule skončil pátý díl série After druhý, nyní se musel spokojit s pátou příčkou. Romantické drama After: Odloučení adaptující další z řady knižních bestsellerů pro teenagery má po necelých dvou týdnech od premiéry na kontě 42 tisíce platících, kteří za lístky do kina utratili necelých 8 milionů korun. Oproti premiérovému víkendu snímek zaznamenal propad publika téměř o 50 procent, což mohlo mít na svědomí hezké počasí a jiné preference cílové skupiny. Zatím je z toho v rámci série, tržeb a návštěvnosti až poslední, páté místo.
tržby 2 miliony 595 tisíc Kč / návštěvnost 14 153 diváci / 115 kin
Desátý film z hororového světa Saw skončil čtvrtý. Titul Saw X nás vrací v čase mezi jedničku a dvojku a vysvětluje Jigsawovu (Tobin Bell) motivaci ubližovat druhým. Je zajímavé, že desátý film série utržil o premiérovém víkendu de facto stejně jako jednička před osmnácti lety celkově. U nás na Hru o přežití přišlo v roce 2005 necelých 16 tisíc platících. Desítka má přes 14 tisíc za první víkend. Celosvětově je to však jinak. Ačkoli se Saw za tu dobu proměnilo v klasickou hororovou značku, o premiérovém víkendu titul Saw X utržil stejnou částku jako jednička, tedy 18 milionů dolarů. Jenže v době premiéry prvního filmu byl titul velkou neznámou lákající na brutální zpodobnění násilí.
tržby 2 miliony 697 tisíc Kč / návštěvnost 13 495 diváků / 146 kin
Od sci-fi Stvořitel Garetha Edwardse (Rogue One: Star Wars Story) se čekaly velké věci, jenže to dopadlo v lepším případě vlažnými recenzemi a finančním propadákem. Film za 80 milionů dolarů celosvětově utržil 32 mega (v USA startoval za 14 milionů, což je méně než v případě Saw X) a v rámci českých statistik se ani nepřiblížil o poznání skromnější sci-fi tuzemského debutanta Roberta HlozeBod obnovy. Jeho snímek o týden dřív v rámci premiérového uvedení vydělal přes 4 miliony korun a viděly ho přes 23 tisíce platících. Nyní se umístil o příčku nad Stvořitelem, což je pro Hloze jistě cenný skalp.
tržby 2 miliony 843 tisíce Kč / návštěvnost 15 105 diváků / 125 kin
Bod obnovy za necelé dva týdny od premiéry vidělo necelých 50 tisíc platících, kteří za vstupenky utratili necelých 9 milionů korun. Marketingová kampaň byla obrovská, což se rozchází s kritickými ohlasy a částečně i s komerčními statistikami. Jenže v rámci celovečerní tvorby debutující Hloz snímek odpremiéroval v době, kdy byl o návštěvu kin mimořádně nízký zájem.
tržby 15 milionů 326 tisíc Kč / návštěvnost 94 369 diváků / 231 kino
Víkendové statistiky tržeb a návštěvnosti českých kin s přehledem ovládla nejnovější Tlapková patrola ve velkofilmu. Animák pro předškolní publikum těží z fenoménu populární psí smečky, jejíž doménou je spíš než kinematografické médium dětský product placement. Velkofilm narouboval na Tlapkovou patrolu superhrdinský žánr, což novince vyneslo vysokou návštěvnost – téměř 95 tisíc platících, kteří v pokladnách nechali přes 15 milionů korun. Pro srovnání, předchozí celovečerák Tlapková patrola ve filmu startoval v covidovém roce 2021 s 39 tisíci diváky a necelými 6 miliony korun. Celosvětově má novinka Tlapková patrola ve velkofilmu na kontě 47 milionů dolarů, přičemž tvůrce vyšla na 30. V severoamerických kinech utržila 23 mega a patřil jí zde víkend se Saw X a Stvořitelem v závěsu.