tržby 982 tisíce Kč / návštěvnost 5917 diváků / 73 kina
Téměř dva měsíce se u nás promítá animovaný rodinný film inspirovaný slavnou japonskou videohrou Super Mario Bros. Prozatím na příběh Maria a Luigiho vyrazilo téměř 330 tisíc platících, kteří v pokladnách nechali 54 miliony korun. Od Super Maria se publikum částečně přelilo k disneyovské Malé mořské víle, která o premiérovém víkendu skončila na třetím místě.
tržby milion 529 tisíc Kč / návštěvnost 8962 diváci / 78 kin
Tuzemská novinka Cool Girl! předběhla o premiérovém víkendu Super Maria a patří jí čtvrté místo. Film prošpikovaný product placementem a ochotnictvím je celovečerním debutem Čechokanaďana Jeremyho Tichého, jemuž se podařilo zmobilizovat solidní množství divaček a diváků, kteří jinak spíš než kina sledují YouTube a influencerky na sociálních sítích.
tržby 2 miliony 554 tisíce Kč / návštěvnost 15 263 diváci / 210 kin
Po hraném Peteru Panovi a Wendy, který šel rovnou na stream, se do kin v premiéře dostala nová verze disneyovské pohádky Malá mořská víla. Co se týče tuzemské návštěvnosti a tržeb, nejde o žádné mimořádné statistiky, v USA nicméně Malá mořská víla utržila o premiérovém víkendu přes 95 milionů dolarů. V rámci hraných předělávek disneyovských animáků je to historický rekord. V Česku však Malá mořská víla zatím tolik netáhne.
tržby 4 miliony 544 tisíce Kč / návštěvnost 22 980 diváků / 89 kin
Téměř měsíc do českých kin můžete vyrazit na závěrečné Strážce Galaxie. Na kontě mají 340 tisíc platících, tržby činí 65 milionů korun, což z třetího filmu dělá komerčně nejúspěšnější titul série (na dvojku přišlo 285 tisíc platících, na jedničku 181 tisíc). Celosvětově mají třetí Strážci Galaxie prozatím 723 miliony dolarů, dvojka 863 mega a jednička 773 miliony dolarů. Proti marvelovce hraje fakt, že v kinech po celém světě aktuálně trenduje Malá mořská víla a lákavější novinkou je i desátý film série Rychle a zběsile.
tržby 5 milionů 392 tisíce Kč / návštěvnost 28 173 diváci / 125 kin
Desátý film série Rychle a zběsile skončil stejně jako o premiérovém víkendu na první příčce. Oproti předchozím statistikám se však tenhle vysokooktanový přírůstek u divaček a diváků setkal s mimořádným poklesem zájmu o 55 procent. Za necelé dva týdny od premiéry má film na kontě pouhých 113 tisíc platících, kteří za vstupenky utratili 21 milion korun. Předchozí film série nicméně za celou dobu uvádění v českých kinech vidělo jen něco málo přes 156 tisíc divaček a diváků, což desítka s přehledem pokoří. Prozatím největší úspěch slavila u tuzemského publika sedmička, v níž se tvůrci a publikum loučili s tragicky zesnulým hercem Paulem Walkerem. Na Rychle a zběsile 7 přišlo téměř 310 tisíc platících.